Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Azt a keveset is elvették, amit nem kellene, hogy elvegyenek...


adamh

Kérdés

Tisztelt bárki, aki foglalkozik ezekkel!

Az mennyire valid, hogy lekapcsolják az egyik rézpárt arra hivatkozva, hogy "rosszul volt beállítva"?

Történet röviden:

Régóta telekomos internetünk van, mert csak ez az, ami elérhető, különben már máshol lennénk. Több éve VDSL hálózatunk volt 2 rézpárral csatlakozva, tehát egy eszméletlen sebességet nyújtott, ami képes volt akár 5 MB/s-el is letölteni dolgokat. A legutóbbi hűségidő-meghosszabbításnál fogták, azt lekapcsoltak 1 rézpárt, majd amikor szóvá tettük, hogy akkor ez most mi és miért, akkor arra hivatkoztak, hogy ÉVEKEN keresztül rosszul volt beállítva, és mivel a szerződés is a max. 30 Mbps csomagra lett megkötve (ami azóta még sosem érte el a 30-at, ellenben korábban), ezért nem lehet nagyobb. Érdekes, hogy a korábbi szerződések még 50 Mbps-re voltak megkötve (ez volt az egyetlen elérhető csomag, aztán kisebb lett), amivel még egy jó 5 MB/s letöltést el lehetett érni anélkül, hogy limitálni kellett volna, most pedig egy 1,5 MB/s letöltésnél már egy ki***** streamet nem lehet nézni 720p-ben, anélkül, hogy bufferelne állandóan. Úgy látom itt se előre mennek, hanem hátra.

Az alábbi lábjegyzetre hivatkozva sem történt előrelépés, nálunk ez sem érvényes valószínűleg:

Net Plusz díjcsomag esetén: 30/5 Mbit/s maximális le/feltöltési sebesség, 12/2 Mbit/s rendes körülmények között elérhető le/feltöltési sebesség, 1/0.25 Mbit/s minimális le/feltöltési sebesség. Amennyiben az adott előfizetői hozzáférési ponton a díjcsomag maximális sebesség értékeinél magasabb sebesség értékek érhetők el, úgy a ténylegesen nyújtott sebességet nem korlátozzuk le a maximális sebességnek megfelelő értékben, hanem annál akár magasabb sebesség is elérhető. Így VDSL technológián, VDSL üzemmódban működő központi egység használatával a letöltési sebesség maximális értéke 100Mbit/s is lehet.

Adják vissza, ami jár! 😠

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: adamh
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom
Kedves adamh!
 
Sajnáljuk a Téged ért kellemetlenséget! Kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot chates kollégáinkkal weboldalunkon, akik utánanéznek a lehetőségeknek a megfelelő azonosítás után (Chrome böngésző javasolt, https://bit.ly/2JzXRGt).
 
Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én tökre együttműködő lennék, meg minden, de nem próbálnék fórumon segítséget kérni, ha nem próbálkoztam volna már minden más lehetőséggel. Futottam pár kört a Vandánál és a "chates kollégáknál", ahogyan telefonon is elmondtam már ugyan ezeket. Chaten általában annyi kérdést tudnak feltenni, hogy "mobilon használom-e az internetet?" aminek nem tudom, hogy miért van köze a problémámhoz, de oké, aztán lepasszolnak egy hibajeggyel. Egyedül egy műszakis srác tudott normális ép kész válasszal előállni, ami a fentebb leírt "idáig rosszul volt beállítva"  feltevés volt, amivel viszont nem értek egyet. Szerintem nem kérek sokat, meg a problémámat is normális hangnemben megtudom fogalmazni, csak annyit kérek, hogy kapcsolják vissza a második rézpárt is, amíg nem kerül kiépítésre az optikai hálózat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves adamh!

A fentieken túl itt a Fórumon még olyan formában tudunk segíteni, hogy a leírtakat panaszbejelentésként továbbítjuk illetékes kollégáink felé, akik kivizsgálják a történteket, illetve lehetőségek szerint megpróbálnak ez alapján megoldást nyújtani a felmerült problémára. Ehhez kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, az előfizető nevét és egy kapcsolattartó mobilszámot, ezek alapján pedig rögzítjük hibabejelentésedet. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Posztolva: (szerkesztve)

Panaszlevélre válaszolva aszondják, hogy a háztartásban elérhető hálózaton a jelenlegi sebesség érhető el maximálisan xD Hogy a *****omba, amikor két házzal arrébb még mindig 5 megával töltenek, és 10 évig nálam is annyi volt, csak itt kapcsoltak le egy rézpárt a nyomorult szerződésmódosítási igényre hivatkozva, amit kénytelen voltam megtenni, mert lejárt volna a hűségidő. Tehát 10 vagy mit tudom én hány évig csak hűségidővel fizetjük ezt a rendkívüli sebességekkel megáldott internethozzáférést, aztán fogják és egyik pillanatról a másikra lekorlátozzák egy minimum szintre, közel ugyanannyiért. ADJÁK VISSZA AMI JÁR!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: adamh
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...