Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani.


kba

Kérdés

Kedves Telekom!
Magas ping miatt szinte lehetetlen játszani 2 db Deutsche Telekom szerver miatt nagyjából az év eleje óta. Korábban csak az esti órákban, újabban már dél körül/délután  is jelentkezik a probléma. Van a Magyar Telekomnak módja ezen szervereket kikerülni?

Az alábbi kettőt találtam eddig
ams-sb5-i.AMS.NL.NET.DTAG.DE [217.239.60.97]
ams-sb6-i.AMS.NL.NET.DTAG.DE [62.154.14.61]

Köszönettel, kba.


 

tracert.png

185.12.240.59.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves kba!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 
A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.
Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát!

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem mar semmit sem kell megoldanotok, haszontalan, ***** banda... felhívtok egy olyan dumával, hogy bereljek fel informatikus aki majd a Wireshark nevű programmal bemeri a dolgokat azt küldjem át. Bohóc cég :)

Ekkor: 2024. 02. 21. at 10:26, Telekom szakértő írta:

Kedves Cseh Dániel László!

Természetesen ha elküldöd nekünk te is azokat az adatokat privát üzenetben melyeket kba-tól kértünk, akkor a te előfizetésed kapcsán is továbbítjuk azokat illetékeseink felé. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekom Szakértő,

Ugyan Cseh úr stílusa több mint bicskanyitogató, de annyiban igaza van, hogy ott a hozzászólásban a traceroute válasz, és a graph. nem tudom mirt kellene PMben küldeni? Csak azért, mert hasonló problémám van, annyi hogy én a WOT (az eredeti poszt cél címe)-tól egy  fél éve megszabadultam hasonló okokból. Át pártoltam a PubG nevű játékra. Én azt tapasztalom, hogy minden, de tényleg mindenem ami internetet érint tökéletesen fut. A játék is. a Játékban található ping visszajelzésem parádés 15 ms és 80 ms közötti értékeket jelez. Egészen 18:30-18:50 körülig. Ekkor elkezdődik a gond. a ping felugrik 1500-3000 ms közé megszakad akapcsolat a szerverre lfolyamatosan. A cél Ip 29.2.1.65. Az elakadás IP-je  (vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149]). Ezt úgy kaptam meg, hogy parancs sorba (Win10) "tracert 29.2.1.65" Parancsot írtam. 

C:\Users\borga>tracert 29.1.2.65

Tracing route to 29.1.2.65 over a maximum of 30 hops

  1     8 ms     4 ms     5 ms  192.168.0.1
  2    11 ms    11 ms    12 ms  10.229.0.1
  3    19 ms    39 ms    17 ms  145.236.79.254
  4    16 ms    15 ms    15 ms  81.183.3.51
  5    20 ms    20 ms    18 ms  80.157.206.178
  6    18 ms    16 ms    21 ms  vie-sb5-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.149]
  7     *        *        *     Request timed out.
  8     *        *        *     Request timed out.
  9     *        *        *     Request timed out.
 10     *        *        *     Request timed out.
 11     *        *        *     Request timed out.
 12     *        *        *     Request timed out.
 13     *        *        *     Request timed out.
 14     *        *        *     Request timed out.
 15     *        *        *     Request timed out.
 16     *        *        *     Request timed out.
 17     *        *        *     Request timed out.
 18     *        *        *     Request timed out.
 19     *        *        *     Request timed out.
 20     *        *        *     Request timed out.
 21     *        *        *     Request timed out.
 22     *        *        *     Request timed out.
 23     *        *        *     Request timed out.
 24     *        *        *     Request timed out.
 25     *        *        *     Request timed out.
 26     *        *        *     Request timed out.
 27     *        *        *     Request timed out.
 28     *        *        *     Request timed out.
 29     *        *        *     Request timed out.
 30     *        *        *     Request timed out.

Trace complete.


 Utána néznének, mert egy kissé vicces, hogy fizetek, nem keveset havonta maguknak, és amikor probléma van akkor leráznak. Legyenek kedvesek utána menni ha megoldható. S egítségét előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
22 órája, Borga78 írta:

Ugyan Cseh úr stílusa több mint bicskanyitogató

Semmi bicskanyitogató nincs benne. Ez nem egy új probléma ami két napja teszi lehetetlenné a szolgáltatás használatát.

Körülbelül 2 éve minden este ez a helyzet és ha nem rendelkezel valami vpn-el (Pl. ExitLag vagy Proton) akkor csak akkor ülj gép elé ha 80 éves vagy és csak emailezgetni akarsz a "GIGAERŐS" neteddel ami Discordról úgy tölt be egy médiafájlt mint anno a betárcsázós matávos szutyok net. :)

Cseh úr stílusa teljes mértékben megérthető mert a szolgáltató konkrétan pofán szarja az előfizetőit több éve és az ilyen cég nem érdemel semmiféle tiszteletet.

Ismerőssel bérlünk egy szervergépet egy német hostingtól amin a játékosok (KIZÁRÓLAG Telekom nettel rendelkező játékosok) 180+ ping és 20-30% packet lossal szenvedtek. Amikor ezt jeleztem a hosting felé hogy lehet e ezzel valamit kezdeni megkérdezték milyen ISP-vel van gond és amikor közöltem hogy hángérien telekom akkor konkrétan kiröhögtek és közölték hogy amint lehet kukázzuk a telekomot és az alábbit írták miután átrakták a gépet egy DTAG hálózatra: "Telekom has a strange peering policy, the peering policy is "pay or no peering" so we pay"

Ha a többi szolgáltató (D.I.G.I) elérhető lenne minden helyen akkor a telekom csak pislogna hogy hányan dobnák vissza az otthoni internet előfizetésüket akik nem csak arra használják az 1-2gb/s netcsomagukat hogy Zámbó Jimmys szép jó reggeltet kívánó képeket nézegessenek googleben.

Ja mielőtt a csoda support válaszolna:
 

Kedves Borga78!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 
A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.
Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát!

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Randomnév

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 05. 24. at 19:48, Sanguine írta:

Semmi bicskanyitogató nincs benne. Ez nem egy új probléma ami két napja teszi lehetetlenné a szolgáltatás használatát.

Körülbelül 2 éve minden este ez a helyzet és ha nem rendelkezel valami vpn-el (Pl. ExitLag vagy Proton) akkor csak akkor ülj gép elé ha 80 éves vagy és csak emailezgetni akarsz a "GIGAERŐS" neteddel ami Discordról úgy tölt be egy médiafájlt mint anno a betárcsázós matávos szutyok net. :)

Cseh úr stílusa teljes mértékben megérthető mert a szolgáltató konkrétan pofán szarja az előfizetőit több éve és az ilyen cég nem érdemel semmiféle tiszteletet.

Ismerőssel bérlünk egy szervergépet egy német hostingtól amin a játékosok (KIZÁRÓLAG Telekom nettel rendelkező játékosok) 180+ ping és 20-30% packet lossal szenvedtek. Amikor ezt jeleztem a hosting felé hogy lehet e ezzel valamit kezdeni megkérdezték milyen ISP-vel van gond és amikor közöltem hogy hángérien telekom akkor konkrétan kiröhögtek és közölték hogy amint lehet kukázzuk a telekomot és az alábbit írták miután átrakták a gépet egy DTAG hálózatra: "Telekom has a strange peering policy, the peering policy is "pay or no peering" so we pay"

Ha a többi szolgáltató (D.I.G.I) elérhető lenne minden helyen akkor a telekom csak pislogna hogy hányan dobnák vissza az otthoni internet előfizetésüket akik nem csak arra használják az 1-2gb/s netcsomagukat hogy Zámbó Jimmys szép jó reggeltet kívánó képeket nézegessenek googleben.

Ja mielőtt a csoda support válaszolna:
 

Kedves Borga78!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 
A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.
Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát!

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Randomnév

Igazad van jó ember. :) nem az én stílusom bicskanyitogato, hanem ez a ***** cég... *****, mocskos banda... 0 hozzáértés... a szerelők hentes, festő, szakács szakmával jönnek ki hozzád rendezni a problémákat, csinálnak egy mérést  "minden rendben". Az IT-sek igazi fasszopo banda, nem 1x előttem telefonált a szerelő és hallottam azt, ahogy lekezelzek öt és engem is... hozzá nem értő banda... 1 szóval egy tragyahalmzas az egész cég. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...