Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Új bekötés létesítése nem lehetséges


Tóth Szabolcs

Kérdés

Tisztelt Cím! 

Egy új bekötés megrendelés igényét adtam le 2023 december 16-án. Voltak is kint a szakemberek, akik megállapították, hogy szolgáltatói hiba révén Társaságuk a szomszédos telekre állt be védőcsővel. Említették, hogy a szomszédos telek felásásával lehetne megoldani a problémát amit nekem kellene elvégezni. Hozzátették, hogy egyértelműen szolgáltatói hibának köszönhető az, hogy a szomszédos telekre került bekötésre az Önök védőcsője. Ez elfogadhatatlan! A kerítésem előtt megy egy hírközlési aknájuk amiben 4 db üres védőcső megy, ami összeköttetésbe van az Önök központjával, magyarán egy új bekötést tudnának létesíteni (5m) anélkül, hogy a szomszéd telkét az Önök hibájából kifolyólag fel kellene ásnom cirka 30 m-en. December óta húzódik ez az ügyintézés 2024 február 18-án újra elindítottam ügyintézőjükön keresztül az igényemet 2024 február 19-én jött az értesítés, hogy műszaki okok miatt nem tudják teljesíteni megrendelésemet! Felvettem a 1414 telefonszámon ügyintézőjükkel a kapcsolatot, aki felvázolta, hogy a szomszédos telek felásását javasolta kollégájuk, aki szintúgy belátta a helyszínen, hogy ez egy szolgáltatói hiba, hiszen a telkemre kellett volna létesíteniük egy új bekötést! Kérem adjanak magyarázatot milyen lehetőség van arra, hogy lassan 3 hónap után megtudjon valósulni az, hogy a megrendelt szolgáltatásomat használni tudjam?????? Természetesen tovább fogom göngyölíteni a történetet és hivatalos útra fogom terelni amennyiben nem születik normális megoldás ezen problémára! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Kedves Szabolcs!

Mindenek előtt elnézésedet kérjük a kellemetlenségért. Mi itt a Fórumon annyit tudunk tenni, hogy rögzítünk részedre egy panaszbejelentést, melyet illetékes kollégáink a lehető leghamarabb, de legkésőbb 30 napon belül kivizsgálnak - törekedve arra, hogy a bekötés mielőbb megvalósulhasson.

Amennyiben élni szeretnél ezzel a lehetőséggel, kérjük privát üzenetben írd meg nekünk MT ügyfél-azonosítódat és/vagy a megrendelésed azonosítóját, illetve bármilyen egyéb azonosítót amit a korábbi bejelentéseid során kaptál.

Ha ilyenekkel nem rendelkezel, úgy kérjük azt írd meg nekünk, hogy pontosan milyen névre és címre történt a megrendelés, illetve egy elérhetőségi mobilszámot - így ezekhez kapcsolódóan rögzítjük a panaszbejelentésedet. Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...