Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Új telefon - Új Router


Szirbek Kristóf

Kérdés

Kedves Telekom és olvasók!

A következő történt velünk, családi csomagunk van. Bementünk apukámmal tegnap a Telekomba egy új készülék vásárlása folytán, ugyanis a mostani készülékem elromlott.

Találtak egy hibát a csomagunkban, miszerint az én lakásomban (már külön élek) a routert ki kell cserélni egy újabb verzióra. Mondta az ügyintéző, ennek fejében nem tudjuk átvenni a telefont, mert a GLS fogja kihozni az új Routerrel együtt (???).  Már ez is kicsit érdekes volt, ugyanis csak apukám személyiével és lakcímkártyájával lehet átvenni, ami konkrétan ki volt téve az asztalra az ügyintézésnél, mégsem hozhattuk el a készüléket.

Ezek után, miután apukámnak be kellett hozzám utaznia, csak hogy átvehessük a csomagot, a telefon nem volt benne csak a Router - mint kiderült, csak akkor kapjuk meg a telefont, ha be van kötve a Router. Ez esetben az egész folyamatot újra végig kell csinálni, hogy kellenek ismét az iratai, ismét várni kell a készülékre és ráadásul erről az ügyintéző egyáltalán nem tájékoztatott minket.

Emellett a régi készülékemet már nem tudom használni és nagyon fontos lenne a munkámhoz az új készülék. Mindeközben egyébként a Telekom, ahova bementünk, nagyjából 10 percre van tőlem, így teljes mértékben értelmetlen, hogy miért kell GLS-t használni készülékek átvételére - ez Önöknek is többe kerül és nekünk is több nyűg. Nagyon csalódott vagyok, hogy így alakult!

Tudom, valószínüleg semmi változást nem érek el ezzel a bejegyzésemmel, de ha valaki mégis ránézne kérem vesse fel valamilyen megbeszélésen, hogy ezen a folyamaton vagy változtatni kellene vagy megfelelően tájékoztatni az ügyfeleket erről.

Köszönöm!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Szirbek Kristóf
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Szirbek Kristóf! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségért és a problémáért, illetve köszönjük szépen a jelzésedet a történtekről! Amennyiben a vásárlás során az újabb hűségvállaláshoz az előfizetést is módosítani kell, ami a szolgáltatói eszköz cseréjével is jár, sajnos annak a beüzemelésére szükség van a telefon átvétele előtt. Telekom üzleteink nem raktároznak routert, modemet és boxot, így azt csak futár vagy műszaki kolléga tudja kivinni. Bízunk benne, hogy mindkét készülék hamarosan megérkezik. ^Gabi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...