Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Miért nézitek idiótának a vásárlót?


aLaci

Kérdés

"Előző hónapban vásároltunk maguknál egy Xiaomi Redmi Note 13 Pro
készüléket 2 év hűségidőre. A termékről teljesen megtévesztő, fals
információkat közöltek mind a weboldalon és üzletben egyaránt, ugyanis
a feltüntetett SD 7+Gen2 chipset helyett a nála jóval gyengébb SD 7s
Gen2 chipset lakozik a készülékben, mint utólag kiderült.

Mivel a készüléket a fent említettek tudtában vásároltam meg ezért
teljesen kellemetlenül, becsapva érzem magam és szeretnék minden
negatív következmény nélkül elállni a vásárlástól.

Illetve megkérném Önöket, hogy javítsák a webáruházban a készülék
jellemzőit mert akarva-akaratlanul, de megtévesztő módon
befolyásolhatják vásárlóit."

 

Erre a panaszbejelentésre egy teljes zagyvaságokat állító választ sikerült visszabüfögni, ami tele van ellentmondással, fals információkkal és félrevezetéssel.

Várható-e érdemleges intézkedés az üggyel kapcsolatban vagy forduljak panaszommal a fogyasztóvédelmi szervekhez?

 

20240404185913.thumb.png.345e6da0436a7f339bcfd5a4dce7414a.png

 

 

 

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @aLaci!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (név + mobiltelefonszám), hogy a segítségedre lehessünk! Várjuk a megkeresésedet. 

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...