Lacy73 Posztolva ekkor: április 12. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: április 12. A mobil Telekom alkalmazásban eddig müködött a Homegateway funkció az internethez. Belépés után viszont 2 napja nem hozza fel a funkciót, bár azt írja ki hogy a funkció működik. Mi változott? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 13. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Szia Lacy73! Kérjük, privát üzenetben vedd el velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessünk egy képernyőfotót és a szükséges adatokat. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Szabibe Posztolva: április 13. Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Sziasztok! Nálunk is ez a helyzet áll fent! Nem tudom módosítani a funkciókat üdv. Betti Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 13. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: április 13. Szia Betti! Kérjük, privát üzenetben vedd el velünk a kapcsolatot, hogy bekérhessünk egy képernyőfotót és a szükséges adatokat. ^Andrea Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Lacy73
A mobil Telekom alkalmazásban eddig müködött a Homegateway funkció az internethez.
Belépés után viszont 2 napja nem hozza fel a funkciót, bár azt írja ki hogy a funkció működik.
Mi változott?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.