Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telefonrendelés


Nagy-Trajer Klaudia

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Klaudia!

Biztosíthatunk róla, hogy illetékes kollégáink mindent elkövetnek a mielőbbi elhárítás érdekében. Feltehetően valamilyen összetettebb hiba adódott, melynek több időt vesz igénybe az elhárítása. Amint ez megtörtént munkatársaink értesíteni fognak, hogy újra tudd indítani a rendelést. Addig is köszönjük szépen a türelmedet és elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...