Nagy-Trajer Klaudia Posztolva ekkor: április 25. Megosztás Posztolva ekkor: április 25. 3 hete rendeltem egy iphonet, az IT szakértők nem tudják megoldani a problémát mely szerint modemet kell cserélni az egyik címen viszont valójában nem is kell! Felháborító!!! Sem törölni nem lehet a rendelést! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: április 26. Telekom Megosztás Posztolva: április 26. Kedves Klaudia! Biztosíthatunk róla, hogy illetékes kollégáink mindent elkövetnek a mielőbbi elhárítás érdekében. Feltehetően valamilyen összetettebb hiba adódott, melynek több időt vesz igénybe az elhárítása. Amint ez megtörtént munkatársaink értesíteni fognak, hogy újra tudd indítani a rendelést. Addig is köszönjük szépen a türelmedet és elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nagy-Trajer Klaudia
3 hete rendeltem egy iphonet, az IT szakértők nem tudják megoldani a problémát mely szerint modemet kell cserélni az egyik címen viszont valójában nem is kell! Felháborító!!! Sem törölni nem lehet a rendelést!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.