2015 jan.26.-án rendeltem egy tv készüléket Platina kártyásként 2-év hűségidővel részletre.Visszaigazolást nem kapva két nap múlva,telefonon is rendeltem.Semmi. Harmadik nap megint tel.-on rendelés,semmi.A negyedik napon Február 1-én végre sikerült a rendelés,bár visszajelzést ekkor sem kaptam csak szóban. Eltelt egy hét érdeklődtem.Információ a következő volt:a prevenciós osztály elbírálta, elfogadta,átküldték a megfelelő helyre. Várjak türelemmel de azért hibajegyzék felvétel az ügyintéző részéről,és továbbítva.Közben az internetes felületemre belépve a rendszer még mindig csak azt írta ki nincs élő megrendelésem,viszont a részletfizetés két évre lebontva már megjelent.Érdekes! Sűrűsödő naponkénti telefonok.Semmi eredmény. Kb két hét után szóbeli ígéret,(amiről írásbelit is kértem,és természetesen azóta sem kaptam meg) 5000ft jóváirásról kártéterményként akövetkező tel.számlából.Befogni a kedves ügyfél száját.További telefonok,e-mailek (az első e-mail ra a választ már több mint 30 napja várom,pedig addigra már reagálniuk kellett volna . ) kitérő,semmitmondó,és főleg bosszantó válaszok.Immáron 47 napja várom a készüléket.a Egy szakember mondta 30 nap után már jár a köd bér. Kérdésem :Tudja e valaki hogy személlyesen hová fordulhatok? Mennyi a ködbér mértéke naponta? Érdemes e jogi útra,vagy a széles nyilvánosságra terelni az ügyet? Már régóta nem a tv-ről van szó,hanem erről a hibás és rossz rendszerről.Tudom hogy mi a probléma,mert különböző megbízható források súgtak.Készlethiány.Nem gond,elfogadom.A fő bajom hogy 47-napja semmibe vesznek és nem kommunikálnak velem,csak ha én keresem őket. Kb 25 hibabejelentésem volt.Ha azt mondják hiánycikk ez a típus és csak pl.60 napra tudjuk szállítani,akkor elfogadom,vagy választok egy másikat.Hát ennyi a történet dióhéjban. Üdvözlet! FP
Kérdés
zolika6666
2015 jan.26.-án rendeltem egy tv készüléket Platina kártyásként 2-év hűségidővel részletre.Visszaigazolást nem kapva két nap múlva,telefonon is rendeltem.Semmi. Harmadik nap megint tel.-on rendelés,semmi.A negyedik napon Február 1-én végre sikerült a rendelés,bár visszajelzést ekkor sem kaptam csak szóban. Eltelt egy hét érdeklődtem.Információ a következő volt:a prevenciós osztály elbírálta, elfogadta,átküldték a megfelelő helyre. Várjak türelemmel de azért hibajegyzék felvétel az ügyintéző részéről,és továbbítva.Közben az internetes felületemre belépve a rendszer még mindig csak azt írta ki nincs élő megrendelésem,viszont a részletfizetés két évre lebontva már megjelent.Érdekes! Sűrűsödő naponkénti telefonok.Semmi eredmény. Kb két hét után szóbeli ígéret,(amiről írásbelit is kértem,és természetesen azóta sem kaptam meg) 5000ft jóváirásról kártéterményként akövetkező tel.számlából.Befogni a kedves ügyfél száját.További telefonok,e-mailek (az első e-mail ra a választ már több mint 30 napja várom,pedig addigra már reagálniuk kellett volna . ) kitérő,semmitmondó,és főleg bosszantó válaszok.Immáron 47 napja várom a készüléket.a Egy szakember mondta 30 nap után már jár a köd bér. Kérdésem :Tudja e valaki hogy személlyesen hová fordulhatok? Mennyi a ködbér mértéke naponta? Érdemes e jogi útra,vagy a széles nyilvánosságra terelni az ügyet? Már régóta nem a tv-ről van szó,hanem erről a hibás és rossz rendszerről.Tudom hogy mi a probléma,mert különböző megbízható források súgtak.Készlethiány.Nem gond,elfogadom.A fő bajom hogy 47-napja semmibe vesznek és nem kommunikálnak velem,csak ha én keresem őket. Kb 25 hibabejelentésem volt.Ha azt mondják hiánycikk ez a típus és csak pl.60 napra tudjuk szállítani,akkor elfogadom,vagy választok egy másikat.Hát ennyi a történet dióhéjban. Üdvözlet! FP
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.