Az alábbi probléma miatt szeretnék segítséget kérni:
Adott egy coax-os modem ami a héten napi több alkalommal leszakad. Vandával nem sikerül bejelentetni mert mire elkezdi a hálózat vizsgálatot visszajön minden. (az esetek nagyrészében mire kapcsol a telefon visszajön a net). Ügyintézővel amikro sikerült elérni lefutottuk a szokásos köröket, restart, reset stb. Utána természetesen megy egy ideig.
A szokásos kérdéseket elkerülve: modem után van egy saját router, azt kiiktatva is előjön a hiba, kábelen vagyok. Amikor elszáll elszáll minden. Tv, net, telefon.
Helyileg BP. Xvii. ker.
Kábelek jók, legutóbb amikor kint volt szerelő megnézte a kábelezést és fejeket cserélt.(hasonló hiba volt) Illetve a ház előtti oszlopon is cserélt valamit. (feltételezem ez javított akkor)
A modem logjait nézegetve a következőket találtam ami miatt jel problémára gyanakszom:
Coax hálozatokhoz nem értek, de ha jól értelmezem a dolgokat akkor a 25-32 gyenge a 33 pedig kifejezetten **ar. (már ha hihetek a netnek és a ai-nak)
Esetleg valaki kompetens a témában és mondana valami okosat?
Köszönöm
27.08.2024 16:40:33
Infó
DOCSIS
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ch
27.08.2024 16:40:33
Infó
DOCSIS
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries e
27.08.2024 16:40:33
Infó
DOCSIS
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3
27.08.2024 16:40:13
Infó
DOCSIS
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ch
27.08.2024 16:40:13
Infó
DOCSIS
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries e
27.08.2024 16:40:13
Infó
DOCSIS
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3
27.08.2024 16:39:53
Infó
DOCSIS
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ch
27.08.2024 16:39:53
Infó
DOCSIS
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries e
27.08.2024 16:37:33
Infó
DOCSIS
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3
27.08.2024 16:37:13
Infó
DOCSIS
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ch
27.08.2024 16:37:13
Infó
DOCSIS
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries e
27.08.2024 16:37:13
Infó
DOCSIS
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3
27.08.2024 16:36:58
Infó
DOCSIS
16 consecutive T3 timeouts while trying to range on upstream ch
27.08.2024 16:36:58
Infó
DOCSIS
Unicast Maintenance Ranging attempted - No response - Retries e
27.08.2024 16:34:33
Infó
DOCSIS
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3
27.08.2024 16:29:28
Infó
DOCSIS
Dynamic Range Window violation
27.08.2024 16:29:28
Infó
DOCSIS
RNG-RSP CCAP Commanded Power in Excess of 6 dB Below the Value
27.08.2024 16:29:27
Infó
DOCSIS
No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=*******
Kérdés
popcornman
Sziasztok!
Az alábbi probléma miatt szeretnék segítséget kérni:
Adott egy coax-os modem ami a héten napi több alkalommal leszakad. Vandával nem sikerül bejelentetni mert mire elkezdi a hálózat vizsgálatot visszajön minden. (az esetek nagyrészében mire kapcsol a telefon visszajön a net). Ügyintézővel amikro sikerült elérni lefutottuk a szokásos köröket, restart, reset stb. Utána természetesen megy egy ideig.
A szokásos kérdéseket elkerülve: modem után van egy saját router, azt kiiktatva is előjön a hiba, kábelen vagyok. Amikor elszáll elszáll minden. Tv, net, telefon.
Helyileg BP. Xvii. ker.
Kábelek jók, legutóbb amikor kint volt szerelő megnézte a kábelezést és fejeket cserélt.(hasonló hiba volt) Illetve a ház előtti oszlopon is cserélt valamit. (feltételezem ez javított akkor)
A modem logjait nézegetve a következőket találtam ami miatt jel problémára gyanakszom:
Coax hálozatokhoz nem értek, de ha jól értelmezem a dolgokat akkor a 25-32 gyenge a 33 pedig kifejezetten **ar. (már ha hihetek a netnek és a ai-nak)
Esetleg valaki kompetens a témában és mondana valami okosat?
Köszönöm
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.