Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Szoftverfrissítés


Dina

Kérdés

Ajánlott posztok

  • 0

Be van kapcsolva a beállításokban az automatikus frissítés?

Ha be van és akkor sem jó, akkor töltsd le a gépre a Kies-t, vagy a SmartSwitch-et és azzal tudod frissíteni. Csak rá kell dugnod a telefont. DE frissítés előtt nem árt egy gyári beállítás visszaállítás. Előtte azért csinálj mentés az adatokról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv mindenkinek!

Az 5.0.1-et használom mióta kiadták,de még ezzel is vannak problémák lehet hogy a készülékkel,de lehet hogy a szoftverben van a hiba nem tudom...

Vannak rajtam kívül olyanok akiknek "lefagy" a telefon,vagy egyszerűen újraindul magától?

Azt lehet tudni,hogy további frissítést fog kapni a készülék? (Samsung i9506)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@krissz0519

Üdv.

Nekem is ez a típus van,de nem tapasztalok vele semmi problémát. Gördülékenyen megy, de hozzá teszem,hogy bár T-s a telefon de nem a T-s szoftvert használom rajta, hanem a gyárit,amiben semmilyen Telekomos applikáció nincs előre installálva.

Azt,hogy a készülék kap -e még frissítést az egy jó kérdés, max a Samsung tudna rá válaszolni. :)

  
  
  
  
  
  
  
  
  

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv mindenkinek!

Az 5.0.1-et használom mióta kiadták,de még ezzel is vannak problémák lehet hogy a készülékkel,de lehet hogy a szoftverben van a hiba nem tudom...

Vannak rajtam kívül olyanok akiknek "lefagy" a telefon,vagy egyszerűen újraindul magától?

Azt lehet tudni,hogy további frissítést fog kapni a készülék? (Samsung i9506)

Üdv! ha ilyen hibát tapasztalsz az lehet hardver hiba is, sim kártya, memóriakártya esetleg folyadék okozta zárlat...célszerű kipróbálni sim és/vagy memóriakártya nélkül is... esetleg a LDI-t ellenőrizni kell hogy nincs-e elszíneződve...ha el van színeződve akkor folyadék érhette a telefont(beázott), ennek javítása költséges lehet, de sokszor a tulaj tudta nélkül,óvatlan pillanatban is beázhat,nyáron(izzadság) vagy akár szemerkélő esőben...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Spityu85
 

Köszi a válaszod és az info-t.
3x küldtem vissza ezzel a hibajelenséggel,de csak annyit mondtak hogy:

"A háttérben futó szoftver folyamatosan bezárja a működéshez szükséges alkalmazásokat,ezért a telefon újraindul.Ne használjak olyan alkalmazásokat amik bezárják a szükséges folyamatokat."

Ezután úgy használtam a telefont hogy semmit nem telepítettem rá,ahogyan ők reset és frissítés után visszaküldték (memóriakártya nélkül) de akkor is ugyanezt csinálta....

Ellenőrizték ismét és akkor sem találtak semmit,tesztelték és megfelelt minden teszten...

Ahogy megkapta az 5.0 szoftvert,lényegesen kevesebbet csinálja (előtte naponta 3-4 alkalommal újraindult vagy lefagyott,azóta hetente 1-2 alkalommal).

Kicsit kiábrándultam a Samsung-ból...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...