ppatrik Posztolva ekkor: március 5. Megosztás Posztolva ekkor: március 5. (szerkesztve) Hali, már 2 napja gyakorlatilag nézhetetlen twitch.tv. Optika Net 2000 Pro van bekötve és Technicolor FGA2233-mas modemem van. Jó lenne tudni, hogy a telekomnál van probléma vagy nálam. Youtube, online játékok, minden más tökéletesen működik. Dunaújváros, fejér megye. Szerkesztve ekkor: március 5. Szerkesztő: ppatrik Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Verne Gyula Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. A helyzet változatlan Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 tib45 Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. Ez borzasztó nem tudom nézni a twitchet mert állandóan bufferel még 360p sem 1000/1000 optika nettel, Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 F0n1x Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. (szerkesztve) Sziasztok, A hiba továbbra is fennál, twitch nézhetetlen, jo lenne ha valamit most már csinálna a cég.. Szerkesztve ekkor: március 16. Szerkesztő: F0n1x Elíras Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ancsa18 Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. Nálam is ugyan ez a probléma elindítom a twitchet és azonnal lemegy a sávszélem 1000-ről 200 Mbps-re. Nálam most volt modem csere úgyhogy az tuti nem oldja meg. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Kassh Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. teljesen nézhetetlen jelenleg a twitch Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Dash Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. Ekkor: 2025. 03. 12. at 10:11, Telekom szakértő írta: Sziasztok! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Amennyiben jelenleg is fenn áll a probléma, kérjük, hogy írjátok meg a részleteket valamint a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, hogy mihamarabb segítségetekre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvia Jelentettem a problémát,kaptam egy 60-65 év körüli kollégát telefonon akinek fogalma sem volt mi az a twitch. Elmesélni egy közel nyugdíjas IT-s kollégának telefonon a problémát,de magát mi az a twitch és buffering és csak annyit közölt "ez érdekes,ő még ilyet életében nem hallott" Nehéz hallani ilyenről ha ötlete sincs mi a probléma 4 napja várom a visszahívást ami még azóta sem történt meg. Délután 3 hétvégén hétköznap este 6 tól kezdődik a probléma mikor a csúcsidő terhelés miatt szarfele mennek az adatok és tracelni se lehet a twitchet mert elérhetetlen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 oksa101 Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. (szerkesztve) Még mindig nézhetetlen. MT ********* Évek óta fennálló probléma. Szerkesztve ekkor: március 18. Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 oksa101 Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. (szerkesztve) Még mindig nézhetetlen. MT ********* Évek óta fennálló probléma. Szerkesztve ekkor: március 18. Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 agla123 Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. @Telekom szakértő Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 lacatomi Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. (szerkesztve) ugyanúgy fennáll a probléma.. MT: ********* már 2018-ban kezdődött ez a probléma, azóta folyamat előjön, jó lenne valami permanens megoldást találni rá... Szerkesztve ekkor: március 18. Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Nouqta Posztolva: március 16. Megosztás Posztolva: március 16. Nemrég köttettem be a telekom szolgáltatását, gigabites net vadiúj modem stb, de a Twitch gyakorlatilag nálam 5 másodperc után megáll. Ez már 1 hete így megy. Egyáltalán nem tudom nézni. Örülnék, ha ezért nem kellene szolgáltatót váltanom... úgy látom itt egy sima bejelentés nem lesz elég. Van itt valaki a Telekomtól aki érdemben reagálna? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 agla123 Posztolva: március 17. Megosztás Posztolva: március 17. @Telekom szakértő Valami info? Ma se tudjuk nézni délután? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Nitrous888 Posztolva: március 17. Megosztás Posztolva: március 17. Vajon erre hivatkozva fel lehet mondani a hűségidő lejárata előtt is? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 17. Telekom Megosztás Posztolva: március 17. Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 agla123 Posztolva: március 17. Megosztás Posztolva: március 17. (szerkesztve) 8 perce, Telekom szakértő írta: Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. Esetleg a sablon válasz helyett valami mást is kaphatnánk? Szerkesztve ekkor: március 17. Szerkesztő: agla123 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Máté1 Posztolva: március 17. Megosztás Posztolva: március 17. (szerkesztve) INFÓ A HELYZETRŐL Ez a hiba mar tobb honapja (eve) van jelen, és NEM a twitch (stb) felől ered a hiba, ez a hiba a deutsche telekomtól "jön". Röviden a peering el van probléma, ami az hogy nincs közvetlen kapcsolat a deutsche telekom es a cloudflare között. (googlizz ra a peeringre ha nem érted.) Vagyis amikor megpróbálod elérni a twitch-et vagy mást amerikán vagy más távoli szerveren keresztül tudod csak elérni. Hihetetlen az eszintű butaság a magyar telekom felől hogy az ugyfelszolgalatosok nincsenek is tajekoztatva hogy ez a problema mar tobb ideje jelen van. A legegyszerűbb megoldás a CLOUDFLARE WARP letöltése! (pc-n, telefonon is van) Googlizzatok ra toltsetek le es kapcsoljatok be es megoldja a twitch/discord problémákat! A deutsche telekom ELVILEG foglalkozik a problémával de így is sok embernél van ez a gond szóval én ezt nem hinném el. Üdv Máté🥰 Szerkesztve ekkor: március 17. Szerkesztő: Máté1 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Máté1 Posztolva: március 17. Megosztás Posztolva: március 17. (szerkesztve) 14 órája, Máté1 írta: INFÓ A HELYZETRŐL Ez a hiba mar tobb honapja (eve) van jelen, és NEM a twitch (stb) felől ered a hiba, ez a hiba a deutsche telekomtól "jön". Röviden a peering el van probléma, ami az hogy nincs közvetlen kapcsolat a deutsche telekom es a cloudflare között. (googlizz ra a peeringre ha nem érted.) Vagyis amikor megpróbálod elérni a twitch-et vagy mást amerikán vagy más távoli szerveren keresztül tudod csak elérni. Hihetetlen az eszintű butaság a magyar telekom felől hogy az ugyfelszolgalatosok nincsenek is tajekoztatva hogy ez a problema mar tobb ideje jelen van. A legegyszerűbb megoldás a CLOUDFLARE WARP letöltése! (pc-n, telefonon is van) Googlizzatok ra toltsetek le es kapcsoljatok be es megoldja a twitch/discord problémákat! A deutsche telekom ELVILEG foglalkozik a problémával de így is sok embernél van ez a gond szóval én ezt nem hinném el. Üdv Máté🥰 ha ezt olvassa egy magyar telekom dolgozó/ugyfelszolgalatos latja jelezze mér felfelé hogy van egy ilyen *** nagy problema :3 Köszi! @Telekom szakértő Szerkesztve ekkor: március 18. Szerkesztő: NTibor Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Nitrous888 Posztolva: március 18. Megosztás Posztolva: március 18. (szerkesztve) 13 órája, Telekom szakértő írta: Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. ^Lia A legtöbb élő streaming szolgáltatás sem jó, nem csak a twitch, a discord képernyőmegosztások sem működnek megfelelően. Illetve a hiba gyökere a cloudflare, írtam az ügyfélszolgálatnak is ez ügyben hogy továbbítsa egy olyan illetékesnek aki tud is valamit kezdeni ezzel, erre csak azt a választ kaptam hogy nyit egy ticketet és majd intéznek egy technikus kollégát, aki majd kijön házhoz feltárni a hiba forrását, persze kijönnek, megpingelik a google.com-ot, nem lát csomagvesztést és ezzel le is zárja az ügyet, mintha a probléma megoldódott volna. De itt a legnagyobb probléma az hogy szerintem még csak továbbítva sincs a hiba az olyan osztály felé akik dolgozni tudnának az ügyön, még az is lehet hogy nem is tudnak róla a mai napig, hiszen már akkor rég megoldották volna. Remélem hogy már ezzel a poszttal eljut egy olyan illetékes fülébe a dolog aki tesz is érte hogy megoldódjon a probléma, a sablon üzenetekkel nem vagyunk kisegítve, és a felhasználók türelme sem véges. Szerkesztve ekkor: március 18. Szerkesztő: Nitrous888 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 lacatomi Posztolva: március 19. Megosztás Posztolva: március 19. lekopogom, de egyelőre működik rendesen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ppatrik
Hali,
már 2 napja gyakorlatilag nézhetetlen twitch.tv. Optika Net 2000 Pro van bekötve és Technicolor FGA2233-mas modemem van. Jó lenne tudni, hogy a telekomnál van probléma vagy nálam.
Youtube, online játékok, minden más tökéletesen működik.
Dunaújváros, fejér megye.
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ppatrikLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
44 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.