Ugrás a tartalomhoz
  • 13

Twitch akadozik/bufferel 2 napja


ppatrik

Kérdés

Hali,

már 2 napja gyakorlatilag nézhetetlen twitch.tv. Optika Net 2000 Pro van bekötve és Technicolor FGA2233-mas modemem van. Jó lenne tudni, hogy a telekomnál van probléma vagy nálam.  

Youtube, online játékok, minden más tökéletesen működik.

Dunaújváros, fejér megye.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ppatrik
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 2
Ekkor: 2025. 03. 12. at 10:11, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Amennyiben jelenleg is fenn áll a probléma, kérjük, hogy írjátok meg a részleteket valamint a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, hogy mihamarabb segítségetekre lehessünk. Köszönjük! ^Szilvia 

Jelentettem a problémát,kaptam egy 60-65 év körüli kollégát telefonon akinek fogalma sem  volt mi az a twitch.
Elmesélni egy közel nyugdíjas IT-s kollégának telefonon a problémát,de magát mi az a twitch és buffering és csak annyit közölt "ez érdekes,ő még ilyet életében nem hallott"
Nehéz hallani ilyenről ha ötlete sincs mi a probléma 

4 napja várom a visszahívást ami még azóta sem történt meg.

Délután 3 hétvégén hétköznap este 6 tól kezdődik a probléma mikor a csúcsidő terhelés miatt szarfele mennek az adatok és tracelni se lehet a twitchet mert elérhetetlen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

ugyanúgy fennáll a probléma.. MT: *********

már 2018-ban kezdődött ez a probléma, azóta folyamat előjön, jó lenne valami permanens megoldást találni rá...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NTibor
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Nemrég köttettem be a telekom szolgáltatását, gigabites net vadiúj modem stb, de a Twitch gyakorlatilag nálam 5 másodperc után megáll. Ez már 1 hete így megy.
Egyáltalán nem tudom nézni. Örülnék, ha ezért nem kellene szolgáltatót váltanom... úgy látom itt egy sima bejelentés nem lesz elég.

Van itt valaki a Telekomtól aki érdemben reagálna?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. ^Lia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
8 perce, Telekom szakértő írta:

Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. 

Esetleg a sablon válasz helyett valami mást is  kaphatnánk?

Screenshot_20250317_134147_Chrome~2.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: agla123
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

INFÓ A HELYZETRŐL
Ez a hiba mar tobb honapja (eve) van jelen, és NEM a twitch (stb) felől ered a hiba, ez a hiba a deutsche telekomtól "jön". Röviden a peering el van probléma, ami az hogy nincs közvetlen kapcsolat a deutsche telekom es a cloudflare között. (googlizz ra a peeringre ha nem érted.) Vagyis amikor megpróbálod elérni a twitch-et vagy mást amerikán vagy más távoli szerveren keresztül tudod csak elérni.
Hihetetlen az eszintű butaság a magyar telekom felől hogy az ugyfelszolgalatosok nincsenek is tajekoztatva hogy ez a problema mar tobb ideje jelen van.
A legegyszerűbb megoldás a CLOUDFLARE WARP letöltése! (pc-n, telefonon is van) Googlizzatok ra toltsetek le es kapcsoljatok be es megoldja a twitch/discord problémákat! A deutsche telekom ELVILEG foglalkozik a problémával de így is sok embernél van ez a gond szóval én ezt nem hinném el.
Üdv
Máté🥰

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Máté1
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
14 órája, Máté1 írta:

INFÓ A HELYZETRŐL
Ez a hiba mar tobb honapja (eve) van jelen, és NEM a twitch (stb) felől ered a hiba, ez a hiba a deutsche telekomtól "jön". Röviden a peering el van probléma, ami az hogy nincs közvetlen kapcsolat a deutsche telekom es a cloudflare között. (googlizz ra a peeringre ha nem érted.) Vagyis amikor megpróbálod elérni a twitch-et vagy mást amerikán vagy más távoli szerveren keresztül tudod csak elérni.
Hihetetlen az eszintű butaság a magyar telekom felől hogy az ugyfelszolgalatosok nincsenek is tajekoztatva hogy ez a problema mar tobb ideje jelen van.
A legegyszerűbb megoldás a CLOUDFLARE WARP letöltése! (pc-n, telefonon is van) Googlizzatok ra toltsetek le es kapcsoljatok be es megoldja a twitch/discord problémákat! A deutsche telekom ELVILEG foglalkozik a problémával de így is sok embernél van ez a gond szóval én ezt nem hinném el.
Üdv
Máté🥰

ha ezt olvassa egy magyar telekom dolgozó/ugyfelszolgalatos latja jelezze mér felfelé hogy van egy ilyen *** nagy problema :3 Köszi! @Telekom szakértő

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: NTibor
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
13 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Nitrous888! Köszönjük jelzésedet és sajnáljuk a fennálló kellemetlenséget! Amennyiben minden más felület, oldal és alkalmazás rendben működik, úgy a hiba a Twitch felől eredhet, így mindenképpen érdemes feléjük is jelezni a problémát. Illetékeseink figyelik a jelzéseket és igyekeznek megoldást találni, hogy a Twitch elérésében se legyen fennakadás. Türelmedet és együttműködésedet köszönjük. ^Lia

A legtöbb élő streaming szolgáltatás sem jó, nem csak a twitch, a discord képernyőmegosztások sem működnek megfelelően.

Illetve a hiba gyökere a cloudflare, írtam az ügyfélszolgálatnak is ez ügyben hogy továbbítsa egy olyan illetékesnek aki tud is valamit kezdeni ezzel, erre csak azt a választ kaptam hogy nyit egy ticketet és majd intéznek egy technikus kollégát, aki majd kijön házhoz feltárni a hiba forrását, persze kijönnek, megpingelik a google.com-ot, nem lát csomagvesztést és ezzel le is zárja az ügyet, mintha a probléma megoldódott volna.

De itt a legnagyobb probléma az hogy szerintem még csak továbbítva sincs a hiba az olyan osztály felé akik dolgozni tudnának az ügyön, még az is lehet hogy nem is tudnak róla a mai napig, hiszen már akkor rég megoldották volna.

Remélem hogy már ezzel a poszttal eljut egy olyan illetékes fülébe a dolog aki tesz is érte hogy megoldódjon a probléma, a sablon üzenetekkel nem vagyunk kisegítve, és a felhasználók türelme sem véges.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Nitrous888
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...