Judit1983 Posztolva ekkor: Szombat 21:34 Megosztás Posztolva ekkor: Szombat 21:34 Adatrögzítéskor nem lett berögzítve édesanyám 2. keresztneve, emiatt nem tudok online díjcsomagot módosítani. Ezt hol tudom megváltoztatni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 uzman Posztolva: Vasárnap 18:42 Megosztás Posztolva: Vasárnap 18:42 Én első körben a 1414-es ügyfélszolgálati számot javaslom felhívni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: Hétfő 11:32 Telekom Megosztás Posztolva: Hétfő 11:32 Szia Judit1983! Privát üzenetben felvettük veled a kapcsolatot, kérjük szépen nézd meg az üzenetet! ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Judit1983
Adatrögzítéskor nem lett berögzítve édesanyám 2. keresztneve, emiatt nem tudok online díjcsomagot módosítani. Ezt hol tudom megváltoztatni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.