Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Facebook alkalmazás folyamatosan leáll


kordicskati

Kérdés

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Mai napon próbáltam megnyitni a telefonomon (T Phone Pro) a facebbok alakmazást, de mindig azt írja ki, hogy leállt az alkalmazás. Próbáltam, hogy alkalmazás-tárhely-adatok törlése-facebook törlése a telefonról-telefon kikapcsolás-újra indítás-facebook telepítés és ennek ellenére semmi. Néztem, hogy a telefon szoftverét kell e frisíteni, de nem az napra kész. A férjemnek is ugyan az a típusú telefonja van (egyszerre vettük) és nála megy az alkalmazás. Neten is próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit a problémával kapcsolatban. Nem tudom számít-e, de nem tudom teljesen letörölni a facebookot a telefonról csak a frissítéseket engedi (eltávolítás után nem újra telepítést kér, hanem az a két lehetőség van, hogy frissítés vagy megnyitás).  Amikor eltávolítom a frissítést és megnyitom az alkalmazást kéri, hogy frissítsem nem enged tovább.  Nem tudom, hogy kompatibilitási probréma-e (telefon frissítése miatt) vagy más. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy ezt a problémát szerviz nélkül meg lehet-e oldani (várjak egy újabb facebook frissítésre mielőtt elviszem szerviz be), vagy vigyem be megnézetni egy telekom üzletbe. Válaszotokat előre is köszönöm, mert fogalmam sincs mi a probléma. 🤯☺️

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: kordicskati
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Sziasztok! Köszönjük a türelmet! Munkatársaink visszajelzése alapján kérjük, hogy próbáljátok meg az alábbit elvégezni a készüléken. Kérjük, hogy jelzetek vissza, hogy így működik-e. Előre is köszönjük! ^Szilvia 

  • Lépjetek be be a Google Play alkalmazásba
  • itt a Google fiók jelölést megnyomva lépjetek be az Alkalmazások és eszközök kezelése menüpontba / Kezelés
  • Válasszátok ki a Facebook alkalmazást, majd töröljék
  • Visszalépve a Google Play alkalmazásba, telepítsétek újra a Facebook-ot.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok!

Szakértőinktől érkezett jelzés, melyben kérik, hogy írjátok meg az érintett készülékek pontos típusát (T Phone illetve T Phone 2 és ezek Pro verziói)  és szoftververzióját, hogy utána tudjanak járni a problémának.
Ha több ugyanolyan készülék is van nálatok és az egyiken nem tapasztalható a hiba, úgy kérjük ennek a verziószámát is írjátok meg, hogy illetékeseink összevethessék az infókat. A válaszokat akár privát üzenetben is küldhetitek. Együttműködéseteket köszönjük. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Brigitta! 

Köszönjük szépen a jelzést. Elsősorban magunkat pontosítva jeleznénk, hogy teljes verzió / build számra lenne szükség, hogy kollégáink utána tudjanak nézni a jelenségnek. Ez az alábbi pontokban ellenőrizhető:

  1. Nyisd meg a Beállítások alkalmazást.
  2. Görgess le a Telefonról vagy Rendszer menüponthoz, és koppints rá. (A pontos elnevezés a telefon típusától és Android verziójától függhet.)
  3. Koppints a Szoftverinformációk vagy Verzió menüpontra.
  4. Itt megtalálod a Buildszámot vagy Szoftververziót, ami a készülékedre telepített szoftver pontos verzióját mutatja.

Ha nem találod ezeket a menüpontokat, próbálj a Beállítások alkalmazásban a kereső funkcióval rákeresni a "szoftververzió" vagy "buildszám" kifejezésekre.

^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Telekom szakértő írta:

Szia Maria08! Köszönjük szépen az adatot. Továbbítottuk illetékes csoportunk felé. Ahogy kapunk jelzést, úgy azonnal tájékoztatunk. ^Barna

Nekem is ugyanez a problemám. build szám: SP1A.210812.016.A217FXXSCDXE2

Ekkor: 2025. 05. 23. at 17:47, kordicskati írta:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Mai napon próbáltam megnyitni a telefonomon (T Phone Pro) a facebbok alakmazást, de mindig azt írja ki, hogy leállt az alkalmazás. Próbáltam, hogy alkalmazás-tárhely-adatok törlése-facebook törlése a telefonról-telefon kikapcsolás-újra indítás-facebook telepítés és ennek ellenére semmi. Néztem, hogy a telefon szoftverét kell e frisíteni, de nem az napra kész. A férjemnek is ugyan az a típusú telefonja van (egyszerre vettük) és nála megy az alkalmazás. Neten is próbáltam rákeresni, de nem találtam semmit a problémával kapcsolatban. Nem tudom számít-e, de nem tudom teljesen letörölni a facebookot a telefonról csak a frissítéseket engedi (eltávolítás után nem újra telepítést kér, hanem az a két lehetőség van, hogy frissítés vagy megnyitás).  Amikor eltávolítom a frissítést és megnyitom az alkalmazást kéri, hogy frissítsem nem enged tovább.  Nem tudom, hogy kompatibilitási probréma-e (telefon frissítése miatt) vagy más. Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy ezt a problémát szerviz nélkül meg lehet-e oldani (várjak egy újabb facebook frissítésre mielőtt elviszem szerviz be), vagy vigyem be megnézetni egy telekom üzletbe. Válaszotokat előre is köszönöm, mert fogalmam sincs mi a probléma. 🤯☺️

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én ma egy más gyártmányú, de szintén Androidos készüléken tapasztaltam ugyanezt. Ha letörlöm és újratelepítem (Play áruházból) az alkalmazáskezelő azt írja, hogy frissíteni kellene a Facebook appot (?!) ugyanakkor az áruház azt írja, hogy ez a legfrissebb verzió, nincs frissítés (?!)

A Facebook lite viszonz jól működik, így átmenetileg, amíg ez nem rendeződik, ez lett telepítve.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...