anonymus Posztolva ekkor: 2015. április 24. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. április 24. http://www.telekom.hu/tajekoztatok/telekomfiok Ki mit szól hozzá? Érdekes elgondolás mostanihoz képest reméljük legjobbakat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Brunnentaler Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Valamiért nem enged belépni. :-( "A felhasználó felfüggesztésre került" Remélem ez csak valami rossz vicc... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Roli82 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Nos,nem sok értelmét látom ennek egyenlőre.Összepakoltam pár kattintással az előfizetéseimet 10 mobil + otthoni. Mivel az otthoni rész még mindig a régi rendszerben van,azt hiába is adom hozzá,semmit nem látok belőle...A mobil előfizetéseket meg ugyan úgy látom mint korábban (egy folyószámlán van az összes) ha simán a vezér számmal lépek be... Úgy hogy én maradok a hagyományos belépésnél. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
zoli62 Posztolva: 2015. április 26. Megosztás Posztolva: 2015. április 26. Dizájnos, modern, közösségi, de egyáltalán nem helyettesíti a háttérrendszereknek az új számlázási rendszerrel való összerendelésének a hibáit. Szerintem, ha valaki regisztrál telekom fiókot, hozzáadja az otthoni előfizetését, és nem látja, az nyugodtan tehet jibabejelentést. Más kérdés, hogy ezt nem fogják kijavítani 72 óra alatt, még ha beleszakadnak, akkor sem. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Törölt_tag2421 Posztolva: 2015. április 29. Megosztás Posztolva: 2015. április 29. Sajnos a tegnap létrehozott fiókomban az otthoni szolgáltatásaim részletének megtekintésekor hibaüzenet jelenik meg, nálam is. :smileysad: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.