Ugrás a tartalomhoz
  • 0

HomeBox problema


grofkende

Kérdés

Van egy HomeBox a szobamba amit ujrainditas utan nm lehet ,,hasznalni,, alias nincs internet.

Reggel lassu volt a net, volt net de ****, mondom újraindítom ezt a HomeBoxot, újraindítas után az osszes LED világított kivéve az internet nem ami ugye jelzi h van e internet. Aztan következő újraindítás utan PON led nem vilagitott ami az opitkai kábelnek a ledje. Én a ket újraindítás kozt az optikai kabelhez nem nyultam. Azota a PON nem vilagit (azon kivul minden aminek kell) és nincs internet eleres az egesz hazba (maga az internet LED vilagit) ezutan az optikai kabel ,,box,,-ot is megneztem hogy jol van e bedugva kihuztam meg vissza. Azota semmi biztan benne hogy visszajön de szerintem ,,el****,, valamit mert reggel neg ha semmi értékű is de volt net.

 

Valakinek hasonlo probléma vagy megoldas?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Zola_
Ütközik a Telekom Fórum Felhasználási feltételeivel
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves grofkende! Kérjük, áramtalanítsd az eszközt ismét és a visszakapcsolás után pár perccel később ellenőrizd, hogy történt-e változás! Ha nem, akkor sincs ok az aggodalomra, segítünk! Ez esetben kérjük, privát üzenetben küldd el nekünk teljes neved, MT azonosítódat és mobilszámodat, hogy rögzíthessünk egy hibajegyet az előfizetésedhez, melyet szakértőink kivizsgálnak. Együttműködésedet köszönjük! ^Erika

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...