Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom weboldal hiba google függőség miatt


TamaS-51p62KXh

Kérdés

A telekom.hu -n nem ugrik elő sehol a chat lehetőség, sem bejelentkezett állapotban, sem kijelentkezett állapotban. Így például a Magenta1 előfizetés-csoport vezetékes szolgáltatásának hibája esetén sem lehet a 72 órára járó mobilinternetet bekapcsolni, mert ugye az is a chat -en történne (logikátlan, hogy internet igényt interneten jelezzen valaki)...

A hiba pontos oka:

A weboodal (ismeretlen okból) a googletagmanager.com -ot töltené be a chat működéséhez. Korábban konkrétan ezt saját sütinek nevezték, mostmár nem ez szerepel a süti tájékoztatóban. Ugyanakkor több más google sütit ugyanúgy saját sütiként neveznek meg. Ezen felül azt állítják nem kerül EU -n kívülre a google miatt sem az emberek adatai. Mivel analitikai sütik is szerepelnek a Telekom weboldalain, ezt erősen kétlem.

A chat azért nem működik, mert a DNS szolgáltató, amit használok "ismert nyomkövető" -ként hivatkozva a googletagmanager.com -ra kérdés nélkül blokkolja.  Több más nyonkövetővel együtt.

 

Meg lehetne oldani a google független chat működést?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia @TamaS-51p62KXh! Köszönjük részletes visszajelzésedet a weboldalunk működésével kapcsolatban.. Az otthoni szolgáltatás kiesése esetén járó 72 órás Netgaranciát a Telekom Facebook Messenger oldalára írva is kérheted: m.me/TelekomHU. Kérjük, hogy keress minket ott vagy itt írj privát üzenetet nekünk, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. ^Lia

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves @Telekom szakértő!

Facebook -ot nem használok.

Számomra eleve érthetetlen, hogy ha egy cégnek van saját infrastruktúrája, mi okból nem azt, hanem 3. fél infrastruktúráját preferálja. A Telekom -nak van több elérhetősége is, miért ne lehetne akkor azokon intézni ilyen dolgokat is? Vagy csak egy SMS küldés a megadott paranccsal, ami bekapcsolja a Netgaranciát.

Amikor a rendszer tájékoztatja SMS -ben az ügyfelet a hibaelhárítás megkezdéséről, lehetne ott is a kérdés, hogy szeretné -e a Netgarancia szolg. -t bekapcsolni, amire lehetne "Igen" -el válaszolni (úgyszintén SMS -ben) és a rendszer megoldaná a dolgot... (A link és a chat ezzel szükségtelenné váló túl sok lépés lenne. Gondolom a fejlesztést leszámítva ez kevesebb erőforrást igényelne, ami hosszabb távon a Telekom -nak is előnyösebb lenne. Később nem kellene emiatt is egy bot -ot futtatni, ami több külön üzenetet ír chat -ben és csak utána kérdezi a lényeget, amire még válaszolni is kell. Mindezt kihagyva az SMS -ben egyszerűbb és költséghatékonyabb lenne a folyamat.)

Ha az elégedettség miatti kérdőív megy SMS -en keresztül, mehetne a Netgarancia bekapcsolása is ugyanúgy SMS -en keresztül.

 

Megjegyzem, pillanatnyilag nincs otthoni szolg. -t érintő hiba. A probléma az infrastruktúrájuk alapvető működési hibái.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...