Akadt egy nem kis problémám az egyik Telekomos partnercéggel (Mille Mobil KFT - Dunakeszi):
Április 10-én hosszabbítottam meg náluk a lejáró telefon/TV/internet előfizetésemet, amihez akkor rendeltem egy akciós ipadet is. Eljövé a pulttól észrevettem, hogy a szerződésemben nincsen semmi az ipadről, ezért visszamentem, de azt a tájékoztatást kaptam, hogy igénylésről nem tudnak papírt adni, ne aggódjak 30 napon belül szállítják.
Május 4-ig vártam, felhívtam a központi Telekom ügyfélszolgálalot, ahol 20 perc beszélgetés után kiderült, hogy semmilyen rendszerbe nincsen a szerződésemhez ipad rendelve. így hát visszamentem még aznap este a T-pontban, ahol a kolleganő rápillantott a rendszerre, majd mondta ismét hogy nincs miért aggódnom, május 7-én szállítják.
Természetesen nem szállították, ezért megpróbáltam felvenni a kapcsolatot velük, ami nagy nehezen sikerült is. Egy másik dolgozóval történő egyeztetés után kiderült, hogy az ő rendszerükben sincs ipad igénylés hozzám. A főnökük elérhetetlen, meg sem akarták adni a számát, a kolleganőjükről, hogy mikor jön újra dolgoznom nem tudtak semmi épkézláb dolgot mondani.
Kihez forduljak? Ami még jobban bonyolítja a szálakat az az, hogy az általam rendelt készülék elfogyott áprlis 20. után. Nem látok semmilyen hajlandóságot a részükről, hogy megoldódjon a problémám.
Kérdés
Szabolcs
Sziasztok!
Akadt egy nem kis problémám az egyik Telekomos partnercéggel (Mille Mobil KFT - Dunakeszi):
Kihez forduljak? Ami még jobban bonyolítja a szálakat az az, hogy az általam rendelt készülék elfogyott áprlis 20. után. Nem látok semmilyen hajlandóságot a részükről, hogy megoldódjon a problémám.
Előre is köszönöm,
Szabolcs
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
11 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.