zoli62

T-Mobile elektronikus számlázás számlakép feltöltés

Kérdés

Múlt hónapban jóváírást kaptam, a mi nagyobb, mint a számla végösszege. Így az egyenlegem negatív. Szintén múlt hónapban álltam átt elektronikus számlázásra a My T.Mobile felületén, de nem a távszámlán.   Jűnius 5-én kaptam értesítés az elkészült számlámról, az e-mail-ben szerepelt is a valós egyenleg. Kinek mi a tapasztalata ilyen esetben, tehát negatív egyenlegnél nincs pdf formátumú számlakép? Ügyfélszolgálat szerint  egyenlegtől függetlenül van, és minden hónap 10-ig a számlakép feltöltése meg is történik a My T-Mobile-ba, de nálam, se híre, se hamva, Nekem már hónap elején is gyanús volt, hogy negatív egyenlegnél nincs befizetendő számla, illetve 0, így számlakép sincs.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Újabb adalék. Mivel a számlaképet nem sikerült feltölteni, és a postán utólag elküldött  számlát sem kaptam meg, ezért a folyamatos reklamációim hjatására múlt hónapban négyszer (sic) küldték el tértivevényesen. Ebben a hónapban pedig utólag kötbért kaptam. Úgy látszik, hogy a Telekomnál az egyszerűbb út, számlakép feltöltése a nehezebb.

Webshopon a kedvezményes készülékcserénél számlatartozást ír, mert negatív az egyenleg. Érdekes, hogy egy másik azonos néven levő számnál is ugyanez a helyzet, ahol nincs túlfizetés. A hibabejelentésre természetesen SMS-ben már megjött a válasz, hogy a központi rendszerben nem találtak hibát. Lassan a T-Mobile/Westel korábbi két fényényi előnye a T-Home-mal  szemben a rugalmas ügyfélkezelés terén  is eltűnik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megjött a hivatalos válasz.

 

 

"Hivatkozással társaságunk telefonos ügyfélszolgálatán 2015. június 13-án jelzett számlapanaszára, amelyet online felületen megjelenő havi számlával kapcsolatosan nyújtott be, az alábbiakról tájékoztatjuk.

 

Reklamációja alapján a 30/xxx-xxxx-es hívószámra benyújtott panaszát felülvizsgáltuk.

 

Tájékoztatjuk, hogy a havi számlákban megjelenő az Elszámolási információ rovat alapján: Az adott periódusban (nyitó- és záróegyenleg időpontja közötti időszak) beérkezett fizetéseket és kibocsátott számlákat összevontan egy-egy sorban tüntetjük fel. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Elszámolási információban csak a számlazárás időpontjáig beérkezett és feldolgozott tételeket tudjuk figyelembe venni! Az egyenlegben az Ön tartozása pozitív, befizetése negatív előjellel jelenik meg. Amennyiben záróegyenleg negatív összeget mutat, Önnek a záróegyenleg dátumának időpontjában túlfizetése van folyószámláján, amelynek további kezeléséről Ön rendelkezhet. Kérjük, ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!

 

Rendszereink adatai alapján a fenti hívószámú előfizetéssel 2015. május 4-én sikeresen regisztrált távszámla felületre, valamint ezzel egyidőben a fizetési mód banki átutalásra módosult. A regisztrációt követően a következő havi számlát már elektronikus úton küldjük meg Önnek.

 

Fentieknek megfelelően az Online felületre minden esetben olyan számlát töltünk fel, amely fizetési kötelezettséggel rendelkezik. Tekintettel arra, hogy a vitatott 2015. június 1-jén kelt havi számlát mínuszos előjellel állítottuk ki,- tehát túlfizetés jelentkezik általa az egyenlegében nincs fizetési kötelezettsége, így azt fel sem töltjük a havi számlák/készüléktörlesztők mellé online felületünkre."

 

Ebben csak az nem igaz, hogy  1. nem regisztráltam a távszámlára. 2. Nem töltik fel a miuszos számlát, mert a negatív egyenleget nem kezeli a rendszer, tehát nem tudják megoldani..  Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal többször is. Ilyen esetekben az elektronikus dokumentumok menüpontba fel lehetne tölteni az ilyen negatív számlákat. Persze ezt külön kérni kell, amit persze nem közöltek. A My T-Mobile régebben (mondjuk a bevezetésekor) sem kezelte a minuszos egyenlegű számlákat?   Hab a tortán, hogy június 8-án postai úton is kiküldték, ami a mai napig nem érkezett meg. Az ügyfélnek joga van a kiszámlázott szolgáltatásokról számlát kapni. Ez az első eset, hogy a mobil oldalon online felületre vonatkozó hibáért, kényelmetlenség okozásáért sem elnézéskérés, sem kompenzáció nincs, mert, idézve az ügyfélszolgálatot ez a "normális működés".  Nincs lehetetlen,. csak tehetetlen. . A Telekom, Magyarország legnagyobb informatikai és távközlési vállalata  lakossági ügyfélkiszolgálása ebben az esetben (is), mint otthoni vezetékes szolgáltatásoknál oly gyakran, tehetetlen.  Lásd migrációs problémák.

Persze mondanom sem kell ilyen eset üzleti Telekomnál nem elő. Magyarország, én így szeretlek. :)

No comment... 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megvan a probléma oka, leírom, hátha másnak is segít.,és tanulságos lesz.A rendszer nem kezeli a negatív számlaegyenleget, így a My T-Mobile-ba nem töltődik fel a számlakép. Bár erről még hívatalos választ nem kaptam. Ez az első eset,hogy t-mobile-os számlakezeléssel problémám van, eddig ilyen csak t-home-nál fordult elő. A megoldás az lett, hogy regisztráltam az általam annyira nem kedvelt távszámlára.Úgy látszik vonzom az informatikai hibákat. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem is lennie kell pdf formátumú számlának, és ehhez nem szükséges távszámlára is regisztrálni az előfizetést.Itt valami kutyulás lesz. Mindegy felvettek erre egy reklamációt, persze nem hd hibajegyet, így aztán persze maximum 30 nap a kivizsgálás időtartama.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lennie kellene pdf formátumú számlának!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most