Nuky22 Posztolva ekkor: 2015. július 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2015. július 6. Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza?? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 teherwagon Posztolva: 2015. július 8. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. július 8. Hello Nuky22, tudsz már hívni? ha nem, keresd a 1430-at (vagy ha vezetékes a teló, akkor a 1412-t), és kérj segítséget. ők a kimenő hívások visszaadásán túl azt is megmondják, mi okozta (én úgy tudom, ha nem a Té honlapján vagy a Távszámlán, "gyorsfizetsz", akkor nem azonnal könyvelik a tételt, plusz a számlás kollégák nincsenek hétvégén, így ha a tiltás feloldása nem automatikus...) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 9. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. július 9. Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza??Hívd a behajtási osztályt a 06 1 2659910, telefonszámon, minden nap nyolc és négy óra között érhetők el. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Nuky22
Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza??
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.