Ugrás a tartalomhoz
  • 0

számla


Nuky22

Kérdés

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello Nuky22, tudsz már hívni? ha nem, keresd a 1430-at (vagy ha vezetékes a teló, akkor a 1412-t), és kérj segítséget. ők a kimenő hívások visszaadásán túl azt is megmondják, mi okozta (én úgy tudom, ha nem a Té honlapján vagy a Távszámlán, "gyorsfizetsz", akkor nem azonnal könyvelik a tételt, plusz a számlás kollégák nincsenek hétvégén, így ha a tiltás feloldása nem automatikus...)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit  nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza??

Hívd a behajtási osztályt a 06 1 2659910, telefonszámon, minden nap nyolc és négy óra között érhetők el.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...