Nuky22

számla

Kérdés

Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit  nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza??

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szép Napot!Elmaradt egy számlám amit  nem fizettem be,tiltották a kimenő hivásomat igy!!Mult héten szombaton rendeztem bennt személyesen a T-mobile boltba!Miért nem lett visszakapcsolva a kimenőp hivásom?Vagy mennyi idő múlva kapcsolják vissza??

Hívd a behajtási osztályt a 06 1 2659910, telefonszámon, minden nap nyolc és négy óra között érhetők el.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Nuky22, tudsz már hívni? ha nem, keresd a 1430-at (vagy ha vezetékes a teló, akkor a 1412-t), és kérj segítséget. ők a kimenő hívások visszaadásán túl azt is megmondják, mi okozta (én úgy tudom, ha nem a Té honlapján vagy a Távszámlán, "gyorsfizetsz", akkor nem azonnal könyvelik a tételt, plusz a számlás kollégák nincsenek hétvégén, így ha a tiltás feloldása nem automatikus...)

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most