Faddus

Lezárásra kerülő tarifák

Kérdés

Szép napot!

 

Nemrégiben kaptam kézhez egy értesítőt (számla mellé, nem tudom pontosan, hogy nevezik) arról, hogy augusztus 31-ével véglegesen lezárulnak bizonyos tarifák. Ebben az állt, hogy az érintettek külön is kapnak majd értesítést, az egyetlen gondom, hogy ez nem érkezett meg (márpedig ahogy a felsorolásból láttam, érintett lennék). Van ennek valami elérhető formája, ahol tudok tájékozódni a továbbiakról, gondolok itt arra, hogy mik lesznek a teendők, hogyan tudok váltani stb., vagy az egyetlen, amit tehetek, hogy türelmesen várok rá?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Szép napot!

 

Nemrégiben kaptam kézhez egy értesítőt (számla mellé, nem tudom pontosan, hogy nevezik) arról, hogy augusztus 31-ével véglegesen lezárulnak bizonyos tarifák. Ebben az állt, hogy az érintettek külön is kapnak majd értesítést, az egyetlen gondom, hogy ez nem érkezett meg (márpedig ahogy a felsorolásból láttam, érintett lennék). Van ennek valami elérhető formája, ahol tudok tájékozódni a továbbiakról, gondolok itt arra, hogy mik lesznek a teendők, hogyan tudok váltani stb., vagy az egyetlen, amit tehetek, hogy türelmesen várok rá?

 

Előre is köszönöm a segítséget!

A külön írásbeli  értesítés a Telekomnak nem az erőssége, bár hivatalosan erről váltásról levelet kell küldeniük, metrt jogodban áll nem elfogadni. Én is a 1430 felhívását javaslom, ha szerencséd van, olyan ügyintézővel tudsz beszélni, aki teljeskörűen fel tud világosítani a lehetőségeidről.  Javaslom, hogy a kapcsolas után integrált kollégát jkérj. Ugyanis a lezárt tarifacsomagodhoz képest az, amelybe automatikusan átsorolnak, nem biztos, hogy neked kedvező.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm, akkor ott még megpróbálkozom a további informálódással!

 

További szép napot! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Amikor kivezetésre kerül egy csomag,akkor a jelenlegi csomagodhoz hasonló csomagba mozgatnak át ,természetesen ha Neked ez nem felel meg,akkor jelezheted csomagváltási szándékodat akár a 1430-on is.

Postán egyéni tájékoztatót szoktak küldeni, amiben minden részlet, konkrét csomagok, határidők, szerepelnek!


1430 tegyél egy kört,ott többet tudnak mondani! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most