Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Számla


Törölt_tag5486

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2

Üdv.

"Online ügyintéző felületünk fejlesztése tovább tart az eredetileg tervezettnél, így jelenleg ezen keresztül számláinak részleteit nem tudja megtekinteni, illetve a számla befizetés nem minden esetben működik. Kérjük szíves türelmét!
Felhívjuk figyelmét, hogy a technikai problémából adódó fizetési késedelem díjat nem számlázzuk ki.

A Telekom alkalmazáson keresztül továbbra is be tudja fizetni mobil előfizetéssel kapcsolatos számláit.
Töltse le a díjmentes Telekom alkalmazást iPhone készülékére, illetve Androidos vagy Windows Phone-os okos telefonjára."

Forrás

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csak arra lennék kíváncsi, hogy egy ekkora cég hogyan engedheti meg magának az elmúlt bő 1 év alatt elkövetett rendszerfejlesztési hibákat! Egy hibátlanul és áttekinthetően működő online számlázási felületet miért kell hetekre tönkretenni? Miért nem lehet egy leellenőrzött felületre cserélni? Miért élesben kísérleteznek, fejlesztenek az előfizetők rovására?

Rendben van, hogy fejlesztenek, finomítanak, de ez sem fejlesztés, sem finomítás ami most van. Egy totálisan használhatatlan felületre cserélték a működőképeset. Siralmas. Kíváncsi leszek, hogy ha emiatt késve fizetünk be, hányszor számolják fel a felszólítási díjat, az ígéretük ellenére. Mert én már jártam úgy, hogy ígérni tudtak, de ott meg is állt a történet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...