Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Csatorna változtatás


Törölt_tag5822

Kérdés

Szeretném megérteni, hogy üzletpolitikailag, miért éri meg a Telekomnak, hogy egyoldalúan kivesz csatornákat meglévő csomagokba, majd olyanba emeli be, amelynek jelentős része nem tartozik az átlag ember érdeklődési körébe. Pl. a meglévő családi+ HD csomag része volt az Eurosport 2, majd azt átemelték a nagyvilágba. Amikor a nagyvilágot próbaként megrendeltem a Rai Uno miatt, még nem tudtam, hogy az Eurosport 2 ide kerül.  2015. sec. 16-án rendeltem meg a Nagyvilágot, hangsúlyozom a Rai miatt, amit pár nap múlva megszüntettek és lett helyette a Médiaset. Viszamondva a Nagyvilágot szembesültem vele, hogy a z Eurosport 2 is elérhetetlen ezáltal. Visszatérve az első gondolathoz, szeretném megérteni, hogy a cégnek miért éri meg, ha az előfizető nem vesz igénybe egy egész csomagot, mely tele van számára érdektelen csatornákkal (bevétel nuku), ellenben miért nem teszi lehetővé, hogy egyes csatornákat, melyeket egyoldalúan kivett,  egyesével is meg lehessen rendelni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • -2

Azt gonolom, hogy a nagyobb bevétel reményében tették át az Eurosport 2-t a nagyvilágba...  bár a koncepciót nem értem mit keres a sportcsatorna abban a csomagban.

Nagyon sok rangos nemzetközi eseményt csak a Eurosport 2- tudtunk nézni (lásd BL) így aki  sportrajongó és Telekomos és továbbra is szeretne jó focit nézni majd lehet, hogy előfizet a nagyvilágra.... (vagy ha nem köti a hűség akkor dühből és hirtelen felindulásból átmegy másik szolgáltatóhoz)

Aljasnak tartom az ilyen egyoldalú változtatásokat - az ember aláirja a hűséget az előfizetésére, majd egyszercsak észreveszi, hogy nincsnek is azok a csatornák már amit eddig gyakran nézett, s nem tehet semmit - illetve igen: fizet.

(az meg még csak hab a tortán, hogy ma - 2016. 01. 27-én - küldenek egy hirlevelet emailben és közlik: 

A EUROSPORT 2 KÓDOLATLANUL MEGTEKINTHETŐ 2016. JANUÁR 5. ÉS 31. KÖZÖTT

Jó hogy nem 30-ám küldték az emailt.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

T. Admin.

Nagyon barátságtalan lépés volt a szolgáltatótól, hogy a szolgáltató elvett egy olyan csatornát, Eurosport 2, (illetve fizetőssé tette, elég drágán) aminek a társcsatornáján egymást váltva közvetítenek sport-műsorokat. Ez olyan, mintha elkezdene egy filmet pl: RTL Klubbon, és egy idő múlva egy prémium előfizetős csatornán folytatná. Nem tudom ki találta ki, de (szerintem) ez annyira nem ügyfélbarát,  hogy nem csodálkoznék azon, ha (velem együtt) sok ügyfél keresne alternatív szolgáltatót. Én biztos hogy nem fogok előfizetni egy csatorna miatt (a többi csatorna a csomagban nem érdekel) ennyi pénzért.  Egy hónapig bíztam benne, hogy meggondolják ezt a lépésüket, ahogy anno a Sport-klub--nál történt. Nem hiszem hogy ezt bármivel "hitelesen" meg lehetne magyarázni.

Üdv. Gaba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem a Telekom nem tudott mást tenni vagy ez amit lépet vagy áremelés. A két rossz közül a kevésbé rosszat választotta. 

Olvass a channaldigital oldalain. Ők nem tudnak legalábbis egyenlőre megegyezni, jelenleg sorra sötétülnek el a csatornák náluk.

https://www.canaldigital.se/info 
https://www.canaldigital.dk/discovery 
https://kabel.canaldigital.no/om/canal-digital-kabel-tv/presse/canal-digital-mister-retten-til-a-sende-discoverys-kanaler   

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a választ Attila70, ez azért nem elfogadható magyarázat, mert van más szolgáltató, aki meg tudta oldani a problémát áremelés nélkül. Vagy ha mindenképp emelnének, csinálják úgy hogy nem teszik be egy másik (drága, 1800 Ft- os ) csomagba, hanem külön értékesítik. Egyébként beszélgethetünk ezekről a dolgokról, de nem ér semmit. előfizetek máshol, de akkor a Telekom bukja a a TV, a telefon, és az internet előfizetést is. (Lehet hogy még olcsóbb is lesz, mert pl. a vezetékes  telefont egyáltalán nem használom. ) Csak fel akartam hívni a figyelmüket, hogy nem biztos hogy jó az üzletpolitikájuk!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

T. Ügyfélszolgálat!

Miért nem jelezték nekem előre, amikor nem rég meghosszabbítottam a televíziós családi csomagomat, hogy elképzelhető, hogy az Eurosport 2-t kiveszik a csatornakiosztásból? Lehet, hogy a szabályoknak mindenben megfeleltek, csak én mint régóta hűséges ügyfelük teljesen becsapva érzem magamat. Nekem a sportcsatornák közvetve a munkámhoz kellenek, erre most kettővel kevesebb lesz belőlük, hiszen a Sport klub már nem sugároz élő eseményt (tudom, erről nem a T tehet). Eddig azért választottam a T-t, mert még a ***** Sportok nélkül is több sportcsatornát kínáltak olcsóbban, mint a többi szolgáltató. Ezen lépésük után azonban ez már nincs így. Teljesen etikátlannak tartom, hogy erről nem tájékozattak időben, hogy mérlegelhessem a lehetőségeket. Így a számomra legfontosabb szolgáltatások körét csökkentették, vagyis a számomra legfontosabb szolgáltatásból kevesebbet kapok ugyanazért a pénzért. Az első adandó alkalommal szolgáltatót fogok váltani!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez Fórum, nem ügyfélszolgálat!

A kérdésedre pedig a válasz, szabályosan, idő előtt, benne volt az ÁSZF változásban. Külön nincs szükség tájékoztatni az előfizetőket, mert az ÁSZF változás mindig jelezve van, az hogy most az előfizető nem nézi meg, hogy mi áll benne, mondván hogy ez egy sablonos szöveg, arról nem a Telekom tehet.

Január 5-én változott a csatornakínálat és már november 10-én vagy november 5-én benne volt az ÁSZF-ben (mint bekövetkezendő változás), vagyis tájékoztatva lettél róla.

Egyébként tudtommal elérhető továbbra is különdíjon minicsomagban. De ha nem, akkor majd valaki kiegészít.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen, én is ezt mondtam. Szabályos, csak éppen etikátlan. Mert amikor megrendelem a szolgáltatást, akkor senki nem méri fel az igényeimet, igazából nem érdekli őket, hogy miért is fizetek elő, mi érdekel. És szó sincs arról, hogy a fogyasztói igényeknek megfelelően alakítanák a változásokat. Egyszerűen közlik, hogy ez van, és kész. Ha nem tetszik, kívül tágasabb. Nem érzem azt, hogy a szolgáltató értem, vevőért lenne. Persze, valószínűleg máshol sem jobb. Ettől függetlenül szomorú, hogy nem érzem a megbecsülést, hogy figyelnének az igényeimre, hogy megkérdeznének a tervezett változtatásokról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
22 hours ago, Gaba said:

Köszönöm a választ Attila70, ez azért nem elfogadható magyarázat, mert van más szolgáltató, aki meg tudta oldani a problémát áremelés nélkül. Vagy ha mindenképp emelnének, csinálják úgy hogy nem teszik be egy másik (drága, 1800 Ft- os ) csomagba, hanem külön értékesítik. Egyébként beszélgethetünk ezekről a dolgokról, de nem ér semmit. előfizetek máshol, de akkor a Telekom bukja a a TV, a telefon, és az internet előfizetést is. (Lehet hogy még olcsóbb is lesz, mert pl. a vezetékes  telefont egyáltalán nem használom. ) Csak fel akartam hívni a figyelmüket, hogy nem biztos hogy jó az üzletpolitikájuk!

Mehetsz másik szolgáltatóhoz, ott is csak addig lesz Eurosport2 amíg le nem jár a szerződés. Mivel a Discovery csomaghoz köti az értékesítést a ***** biztos dobja, és a ***** sem fog 2x annyi árat adni a csatornáért ebben biztos lehetsz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ebben nincs igazad Lentuci, majd 10 éve van egy másik előfizetésem, (nem csak a sportcsatornái miatt!!!) Ez alatt az idő alatt 300, azaz háromszáz forintot emeltek a havi díjon. Ez mellett olyan csatornákat adnak alapban, amiket máshol külön csomagban adnak.  Szerettem a T-t, mert viszonylag stabil a vétele de elég drága, és nem fogok hozzájuk ragaszkodni ha több ilyen húzásuk lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Úgy gondolom, hogy az etikus eljárás az lett volna ha a hűség idő lejártáig nem változtatnak a csatorna kiosztáson. Egy olyan ügyfél sincs szerintem aki csoportos beszedés mellett még böngészné a bevezetés előtt 3 hónappal elküldött számla nagyon apró betűs részét. Igaz ott jelzik hogy lemondhatom díjtalanul a szolgáltatást 15 napig. Ellenben állítom, hogy az elöfizetők nagyon nagy százaléka januárba szenbesült a változással. Nálam is betelt a pohár. Ebből bizony szolgáltató váltás lesz!  Persze erről nem tettek ki nagy plakátot! De most telehányták a buszmegállókat hogy nézzem az eurosport2 hd ben náluk. Hát keresek egy másik szolgáltatót amint lejárt a hűség időm. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 02. 11., btz írta:

Kinek a hűségidő lejártáig? Nem minden előfizetőnek ugyan akkor jár le a hűségideje, akor ezen az elven soha nem lehetne változtatni a csatorna kiosztáson?

 

Ekkor: 2016. 02. 11., acel írta:

Az ÁSZF változást igenis olvasni kell, ugyanis ha téged érdeklő csatornát vesznek ki a csomagból akkor hűségidőt is fel lehet bontani.  Csak figyelni kell.

btz, acel :  lehet változtatni, meg lehet hirdetni, mindent lehet, csak etikátlan hogy kettéválasztanak két csatornát amik elég sűrűn váltják a programokat, elkezdik az I.-en, és egy idő múlva átrakják a 2.-ra a folytatást, vagy fordítva, elkezdik a 2.-n, stb. (lásd pl. snooker). Nem a hűségidővel van a gond. Mint fentebb írtam, nekem azzal van a gondom, ezért tartom etikátlannak "Ez olyan, mintha elkezdene egy filmet pl: RTL Klubbon, és egy idő múlva egy prémium előfizetős csatornán folytatná.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...