Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Mobiltelefon vásárlás részletre


zoli62

Kérdés

Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Kb 3 hónapja vettem észre,hogy előrehozott készülék váltásnál vagy akár lejárt előfizetésnél,ha nincs kiemeltség szint akkor csak egy összegben engedi a vásárlást,fel se kínálja a részlet fizetést,megnéztem egy másik hívószámmal ami arany kártya volt és azzal már engedte a részletfizetést... Nem vettem meg végül, hanem megszüntettem az előfizetést. Hahaha :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

*Roli82 írta:

Kb 3 hónapja vettem észre,hogy előrehozott készülék váltásnál vagy akár lejárt előfizetésnél,ha nincs kiemeltség szint akkor csak egy összegben engedi a vásárlást,fel se kínálja a részlet fizetést,megnéztem egy másik hívószámmal ami arany kártya volt és azzal már engedte a részletfizetést... Nem vettem meg végül, hanem megszüntettem az előfizetést. Hahaha :D*Örülök, hogy megerősítetted, amit én is tapasztaltam. Ráadásul ezt ügyfélszolgálati ügyintézők is igazolták, hogy valóban így van, már többször javasolták ők is a vezetőség felé, hogy ezen változtassanak, tehhát kedvezményes készülékcserénélr észletre vásárlásnál számítson az ügyfélmúlt. Egyébként egy darabig mindenkinek elérhető volt ez, talám két éve húsvét táján vettem észre. Ezzel sem értek egyet, mert az ügyfélnek valamilyen hűséget, vagy kiemeltséget kell bizonyítania a szolgáltató felé. Ez a mostani abszolút nem jó, és alátmasztja a szintén többek által megfogalm,azott és megerősített tapasztalatot, hogy a Tíz éves T-Mobile ügyfélkiszolgálási rugalmassága sokat vesztett az erejéből a mostani belső folyamatintegrációk és átszervezések következtében. Ez egy újabb adalék ehhez.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...