Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
Kérdés
zoli62
Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.