2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).
Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.
Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.
Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?
Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,
Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.
Kérdés
james
Tisztelt Telekom!
2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).
Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.
Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.
Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?
Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,
Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
15 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.