james

Szerződés újra hosszabbítás

Kérdés

Tisztelt Telekom!

2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).

Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.

Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.

Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?

Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,

Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Akkor sajnálom Pesten mozgok ilyen téren vidéket nem tudom ott mere mi hogy lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem budapesti vagyok.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*zoli62 írta:

anonymus írta:

Budapesti vagy ?Tőlem kérdezted, vagy a kérdezőtől?*

Tőled

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*james írta:

Láss csodát most, hogy beléptem az online felületre már az új lejárati dátumok fogadtak.

Hátrányra reagálva nem hiszem, hogy ez megvalósulna. A szolgáltatások úgy lettek összeválogatva, hogy az igényeknek megfeleljenek. Ezért is kötöttem most újra 2 évre.

IPTV Családi+HD csomagNetMánia LÚj Hang Hoppá

Eddig 10240 pénz volt az az összeg amit kicsengettem, most ez 11240 pénz lesz.*Amióta átszervezték a folyamatokat, minden lassabb lett. Lényeg, hogy már látszik nálad is a váltás.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*anonymus írta:

Budapesti vagy ?*Tőlem kérdezted, vagy a kérdezőtől?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Láss csodát most, hogy beléptem az online felületre már az új lejárati dátumok fogadtak.

Hátrányra reagálva nem hiszem, hogy ez megvalósulna. A szolgáltatások úgy lettek összeválogatva, hogy az igényeknek megfeleljenek. Ezért is kötöttem most újra 2 évre.

IPTV Családi+HD csomagNetMánia LÚj Hang Hoppá

Eddig 10240 pénz volt az az összeg amit kicsengettem, most ez 11240 pénz lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*zoli62 írta:

anonymus írta:

james írta:

Tisztelt Telekom!

2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).

Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.

Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.

Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?

Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,

Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.Átlag 48-72 óra szokott kb lenne szerintem el akadt valahol a háttérrendszerben de sajnos erre itt még nincs kapacitás hogy rá nézzünk illetve segítsünk, ezért minden képpen egy 1412 felhívását meg kéne ejtened. :)

Nálam hűséghosszabbításnál aznap meg szokott jelenni a My T-Home-ban az új , módosított hűségidő. Apropó, lassan születésnapi tortát bonthatunk, mert egy éve már lassan, hogy az online felület használhatatlan.*Nálam ez előző két nap volt ezért szokták ezt mondani ami le írtam ha el akad véletlen. Most optikázás a fontosabb :DD Nekem már régóta működik az online felület iptv ajánló motorral szívtam meg többször kinek ez kinek az.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Budapesti vagy ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*anonymus írta:

james írta:

Tisztelt Telekom!

2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).

Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.

Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.

Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?

Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,

Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.Átlag 48-72 óra szokott kb lenne szerintem el akadt valahol a háttérrendszerben de sajnos erre itt még nincs kapacitás hogy rá nézzünk illetve segítsünk, ezért minden képpen egy 1412 felhívását meg kéne ejtened.*

Nálam hűséghosszabbításnál aznap meg szokott jelenni a My T-Home-ban az új , módosított hűségidő. Apropó, lassan születésnapi tortát bonthatunk, mert egy éve már lassan, hogy az online felület használhatatlan :).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

anonymus írta:

Ez teljesen véletlen szerű a Telekom alkalmazottól függ hogy fel ajánlja e ezt neked, van amelyik menekül munka elől és csak amit le diktálsz azt meg teszi de szerencsére akad jó pár értelmes T dolgozó aki ajánl tesz dolgokat hogy nőjön az efi elégedettsége.Amiről te beszélsz egy promóciós akció amikor a T úgy dönt lehetőség van rá pár hónapig. Pl most az új optikai hálózatos terepen jó lenne.Ha most állsz kötés előtt ajánlom a Magenta1 etMagenta1 nem játszik három okból kifolyólag is. ISDN-em van, amire nem megy a Hoppá plusz, de nekem szükségem van rá, az optikai alapú internetet jelenleg a lakókörzetemben még nem a Telekom biztosítja, következésképpen nem is náluk veszem igénybe, hanem a konkurrenciánál jóval olcsóbban, harmadrést a Magenta1 díjcsomagot egyébként is kicsit drágállom. Hűség nélkül nem éri meg, azzal együtt meg elveszik az az előnye, hogy kötetlen. Amennyiben viszont záros határidőn belül ideér az optika, akkor érdekes módon ár/érték arányban a Telekom ajánlata lesz a legjobb a versenytársak között, ha csak akkora nem szüntetik meg a területi kedvezményt, mert van egy ilyen érzésem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*james írta:

Tisztelt Telekom!

2015.07.30.-án személyesen voltam bent az egyik T-Pont üzletben (Pólus center emelet).

Mivel két szolgáltatásom hűség ideje is hamarosan lejár ezért személyesen mentem hosszabbítani mivel ez a funkció nem elérhető a My Thome online felületén.

Ügyintéző ajánlására összevonásos hosszabbítás történt ami mind a három szolgáltatás egyidejü lejáratát hozza majd magával. Erről 30 napon belűl postán fogok majd szerződés módosítást kapni.

Kérdésem az lenne; mikor fog a My Thome online felületén is megjelenni a normális kiírás?

Folyamatosan csak azt látom, hogy hamarosan le fog járni a hűségideje. Én már hosszabbítottam ismét 2 évre,

Örülnék annak a funkciónak is ami csak hosszabbításról szolna. Nem kéne újra megrendelni a szolgáltatást csak pipát tenni a megfelelő kockába.*Átlag 48-72 óra szokott kb lenne szerintem el akadt valahol a háttérrendszerben de sajnos erre itt még nincs kapacitás hogy rá nézzünk illetve segítsünk, ezért minden képpen egy 1412 felhívását meg kéne ejtened.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez teljesen véletlen szerű a Telekom alkalmazottól függ hogy fel ajánlja e ezt neked, van amelyik menekül munka elől és csak amit le diktálsz azt meg teszi de szerencsére akad jó pár értelmes T dolgozó aki ajánl tesz dolgokat hogy nőjön az efi elégedettsége.Amiről te beszélsz egy promóciós akció amikor a T úgy dönt lehetőség van rá pár hónapig. Pl most az új optikai hálózatos terepen jó lenne.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

*anonymus írta:

Nem kerültek össze vonásra a szolgáltatásai. Ez sem így van ha van még 1 év hűséged de újra kötöd 2 évre az új dátumokkal fog frissülni a rendszer és azt mutatja. Én minidig lejárat előtt kötök újra pár héttel amint átfordul a rendszeren az új dátumokat mutatja és nem várja meg míg a régi le telik. Ügyintézőnek mindegy ő így is úgy is meg kapta a maga kis jussát ezért. Ismét csak a saját példámat hoznám fel együtt fut két szolgáltatás egyiket bármikor le mondhatom de akkor bukom a dupla kedvezményt modusul a meg maradt csomag ára és vastagon fizethetem a kötbért.*Én csak arra reagáltam, amit ő írt. Gondolom egy hónapon belül jártak le a különböző előfizetéseinek a hűségidejei, ezért javasolta neki az ügyintéző, hogy vonják össze a szolgáltatásait, ami egyébként logikus lépés. Egyébként én is egyszerre szoktam hosszabítgatni, ahogy te írtad. Most csak határozatlan szerződési idejű szolgáltatásaim vannak. Épp most gondolkodom egy IPTV hűségszerződésbe való "beugráson", de sajnos nincs egy hónap elkötelezettség nélküli kipróbálási idő, bármennyire is szeretném.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem kerültek össze vonásra a szolgáltatásai. Ez sem így van ha van még 1 év hűséged de újra kötöd 2 évre az új dátumokkal fog frissülni a rendszer és azt mutatja. Én minidig lejárat előtt kötök újra pár héttel amint átfordul a rendszeren az új dátumokat mutatja és nem várja meg míg a régi le telik. Ügyintézőnek mindegy ő így is úgy is meg kapta a maga kis jussát ezért. Ismét csak a saját példámat hoznám fel együtt fut két szolgáltatás egyiket bármikor le mondhatom de akkor bukom a dupla kedvezményt modusul a meg maradt csomag ára és vastagon fizethetem a kötbért.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gondolom azért tart tovább a rögzítés, mert a szolgáltatásaid összevonásra kerültek. Az online felületen az új dátumokat azért nem látod, mert az egyes szolgáltatásaidra vonatkozóan még nem jár le a hűségidő. Egyébként hozzátenném, hogy egyáltalán nem kötelező, hogy a különböző előfizetések egyazon időben kerüljenek meghosszabbításra. Ez csak az ügyintézőnek volt könnyebbség. Neked viszont most hátrányos lesz, mert ha esetleg le akarod mondani valamelyik szolgáltatást, akkor külön nem teheted meg, csak a hármat egyszerre szüntetheted meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most