zoli62 Posztolva ekkor: 2016. július 20. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. július 20. Mit szóltok ahhoz, hogy vezetékes telefonhoz hetekkel ezelőtt a telefonos ügyfélszolgálaton kétszer is klértem rendszeres hívásrészletezőt, a legutóbbi számlán nem látom. Hányszor kell kérni, hogy egyszer beállítsák? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2016. július 22. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. július 22. 14 perce, teherwagon írta: Hello zoli62, passz, de ez Tés hiba (és a kétszeri kérés kontra semmi eredmény alapján valószínűleg nem az ügyfélszolgálat hibázott, hanem a rendszereik rakoncátlankodnak), jelezd feléjük... Igen, jeleztem is, de nem a 1412-es telefonszámon elérhető általánios ügyfélszolgálatnak, hiszen ők kétszer is beállították a rendszeres hívásrészletezőt minden eredmény nélkül, hanem a korai behajtási csoportot hívtam fel. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket, ha számlával kapcsolatos gondja van, képben vannak, és elsőre tudnak segíteni. Közvetlen telefonszámuk 06 1 2659910. Ott az első ügyintéző, aki felvettte egyből megértette a problémát, és nem azzal kezdte, hogy újból beállítja a rendszeres hívásrészletezőt, hanem a háttérrendszer hibája miatt továbbküldte azt az informatikusoknak.. Sajnos, és ez már gyakori tapasztalat, ennyi különbség van ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálat között. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2016. július 22. Megosztás Posztolva: 2016. július 22. Hello zoli62, passz, de ez Tés hiba (és a kétszeri kérés kontra semmi eredmény alapján valószínűleg nem az ügyfélszolgálat hibázott, hanem a rendszereik rakoncátlankodnak), jelezd feléjük... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2016. július 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2016. július 27. Kaptam a fórummotortól egy értesítést, miszerint már szűletett már válasz az általam nyitott témában, fogadjam el. Magának az alapproblémanak megoldásának sikeressége majd jó egy hónap múlva derül ki, amikor már megkapom a következő számlát, mert jó szokás szerint ezt a háttérendszereket érintő gondot a Telekom nem hibabejelentésként kezeli. Valaki lmagyarázhatná, miért. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
zoli62
Mit szóltok ahhoz, hogy vezetékes telefonhoz hetekkel ezelőtt a telefonos ügyfélszolgálaton kétszer is klértem rendszeres hívásrészletezőt, a legutóbbi számlán nem látom. Hányszor kell kérni, hogy egyszer beállítsák?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.