Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül   

  1. Ma
  2. sagemcom

    Még ez is elég karcsú, Most 29.5 31 32.3 31.5 ez még mindig nem valami jó. Azt a szintet legalább meg kéne ütni hogy ne legyen piros a felügyeleti rendszerbe. 5mbit hiányzik még, ez sztem nem oké. Biztos hogy nem leheterhelt ennyire 0-24-ben a rendszer...
  3. Igen az rendeződött. Egy ideig nem volt gond. Most is csak időnként.
  4. Újraindítás után is csinálja. Más mobillal nem tette, nem teszi ez a sim. Factory reset ok, de ez mi kérlek segíts....
  5. Ha a mobillal és a SIM-mel sincs baj, akkor máshol lehet a gond. Ha jól emlékszem, régebben is volt problémád a hívás megszakadásával kapcsolatosan, az már rendeződött?
  6. Újraindítást próbálj meg, de leírásod alapján arra következtetek, hogy ez már megvolt. Factory resettel is meg lehetne próbálkozni. Más mobilban is jelentkezik ez?
  7. Egyiken sem.
  8. Szia, Abit. Havi díjas, Volte volt aktív akkor is csinálta, most kikapcsoltam már de továbbra is ez a probléma. Az 1-es helyen találhatóban, azt használom elérhetőségre.
  9. Elég érdekes. VPN esetleg nincs bekapcsolva? Reset gomb hosszan nyomásával lehet megpróbálkozi, ha találsz ilyet az elosztódon, de ha a restart nem segített, akkor valószínűleg ez sem fog, viszont próba-szerencse. Még ellenőrizd le más antivírus program segítségével is, hátha az tud több infót szolgáltatni. (ha valóban vírus, és nem csak egy fake riasztás - ilyen is előfordulhat.)
  10. Szia @gajdacsj, Havi díjas, vagy Domino előfizetésed van? VoLTE aktív? Melyik slotban található SIM esetében nem csörög ki?
  11. Üdv. Segítségeteket szeretném kérni. Galaxy A8 telefonom van, fél éves telekomos, benne van mindkét sim, használom. Sajnos az utóbbi időben azt tapasztalom, szinte naponta egyszer tuti, amennyiben hívnak, telefonom nem csörög ki, néma marad, helyette küld egy sms--t amit beállítottam nem elérhetőség esetén. Heti egy alkalommal egy éjszakára ki szoktam kapcsolni. Térerőm van, szeged utcáit járom. Várom segítségeteket, köszönettel.
  12. Dettó ugyanez most is és nem az első alkalom. Legutóbb nem jelentettem, mert mire odajutottam "megjavult".
  13. Tegnap
  14. Mi lehet ez?? Olvastam, hogy kémprogikkal fertőzik a routereket, én is bekaptam. Az Internet Security nem tudja törölni, de állandóan figyelmeztet.
  15. Telekom által telepített router, már nagyon régi, azt hiszem Thomson tipusú . Írtam a Symantecnek, felhívtak és azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni, szóljak a szolgáltatómnak, mivel a router az Ő tulajdonuk. Azt sem tudom milyen virus, mert nem írja ki, csak ilyen üzeneteket küld: Üdvözli az ESET biztonságos böngésző Nem biztonságos Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik. Ez a hálózat nem ajánlott internetes banki szolgáltatások használatához és online fizetéshez. Az Ön számítógépe kártékony forgalmat küld /Ez az üzenet a mai napon 2019.04.20./ ICMP rejtett csatorna Távoli cím: 184.51.10.83 Megnéztem az IP címet, ezt találtam: 184.51.10.83 - IP-cím földrajzi elhelyezkedése 184.51.10.83 vagy a184-51-10-83.deploy.static.akamaitechnologies.com az Akamai Technologies, Inc. tulajdonában lévő IPv4 cím, amely Bécsben, Ausztriában található. ~$ curl http://api.db-ip.com/v2/free/184.51.10.83 { "ipAddress": "184.51.10.83", "continentCode": "EU", "continentName": "Europe", "countryCode": "AT", "countryName": "Austria", "stateProv": "Vienna", "city": "B\u00e9cs", } ~$ curl http://api.db-ip.com/v2/free/184.51.10.83/countryName Austria Found an IP/URL artifact that was identified as malicious by at least one reputation .... IP Address, Port/Protocol, Associated Process, Details ... 184.51.10.83, 80 Free Automated Malware Analysis Service ... - Hybrid Analysis https://www.hybrid-analysis.com/.../e62b2b6344f6f21e4fc1ea85df56... Nem biztonságos Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik. Ez a hálózat nem ajánlott internetes banki szolgáltatások használatához és online fizetéshez. A program kártevőt talált Útválasztóját kártevő fertőzte meg. Indítsa újra az útválasztót, és ismételje meg az ellenőrzést. /többször is megtettem!!!/
  16. Akkor valószínűleg valami szolgáltatással lehet baj. Átirányítás, ilyesmi nincs?
  17. Mobilon nincs bekapcsolva? Vagy az előfizetéseden nincs?
  18. Más mobil an is tapasztaltam ezt. Sim csere is történt.
  19. Nincsen bekapcsolva az a funkció.
  20. A VPN kliens az Win10, ott hol nézzem a logokat? Más szolgáltató hálozatából tudok kapcsolódni.
  21. Szia @Incus, Milyen routerről van szó? A fertőzés csak a routert, vagy az elosztót (legyen az modem, HGW, vagy ONT) is érinti? Ha az ESET írja, milyen típusú vírusról van szó, akkor keress utána, hogyan lehet eltávolítani.
  22. Szia @Márffy Magdolna, Ezalatt mit értesz? A VoLTE hívás is "rendes" hívás, csak 4G-n megy, jobb minőséget eredményez, valamint LTE-n tudsz netezni hívás közben is. EDGE/3G/HSDPA/HSPA+ hálózaton is tapasztalod a hibát? Azt ajánlom, kapcsoltasd ki a VoLTE-t egy teszt erejéig. Akár ez is okozhatja a gondot, még ha nem is 4G-n megy a hívás. Valamint próbáld ki a SIM-et másik mobilban is.
  23. Üdv Mindenki! Galaxy S10+ készülékemben két Telekomos kártyát használok. Egy Sajátot és egy Cégest. Véletlen szerűen nem vagyok elérhető, kisípolja a hívót és csak sms-t kapok a nem fogadott hívásról. Találomra bármelyik kártyával bejátssza ezt. Valakinek valami tippje hogy mi lehet a probléma? Előre is köszönöm'
  24. Sziasztok! A routert megfertőzte egy veszélyes vírus! Az ESET Internet Security vírusirtó programot használom és kb. 4 napja kapok üzeneteket, hogy a routerem megfertőzte egy rosszindulatú vírus. Írtam a Symantecnek, felhívtak és azt mondták, hogy ők nem tudnak mit tenni, szóljak a szolgáltatómnak, mivel a router az Ő tulajdonuk. Én már próbáltam kikapcsolni, újra bekapcsolni, jelszót változtatni (ami azért vicces, mert a vírus azt is látja), de eredménytelen próbálkozások, mert a vírus ott van a routerben. Mivel a bankolásaimat minden esetben, vásárlásaimat is nagyon sokszor a laptopon keresztül intézem, ahol meg kell adnom a bankszámla számot, nem merem használni. Mi a teendő ilyen esetben? Csak azt ne mondjátok, hogy kapcsoljam ki, kapcsoljam be, változtassak jelszót (amit a kártékony lopó virus is lát), mert ezeket már végigjátszottam, de eredménytelenül.
  25. Tisztelt Fórum!Érdeklődnék,hogy mitől lehet az,ha időnként a mobilhivás megszakad,nem 4G volte hivás,hanem a rendes? A készülékemet bevizsgálta a Huawei,simkártya csere történt.Tehát nem készülékhiba.Különböző helyekről telefonálva tapasztalom ezt.Utána fél perc múlva zavartalanul lehet az illetővel beszélni.a készülék bevizsgáláskor teljesen jónak minősitették a készüléket.Én sem készülékhibára gondolok,mert Huawei Mate 20 pro nem rossz darab azért.Köszönöm a segitséget! Huawei Mate20 pro,Android 9 rendszerű mobilról van szó.
  26. Szia @mizsuka, Havi számlában szokták jelezni, hogy mikor, és hol veheted át a telefonkönyvet. Valamint létezik online tudakozó is, itt, és itt találod.
  27. Szuper, akkor megoldódott.
  1. További aktivitások betöltése