Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Kedves @david218! Nagyon örülünk, hogy Te is ennyire várod az RCS funkció bevezetését az iPhone készülékeken, és köszönjük a lelkesedésedet! Mi is nagyon izgatottak vagyunk a fejlesztések miatt, és aktívan dolgozunk azon, hogy minél előbb elhozzuk ezt a modern technológiát. 🚀 Ahhoz, hogy az RCS teljes funkcionalitással működhessen, számos szereplő összehangolt munkájára van szükség, de biztosítunk arról, hogy a háttérben nagy erőkkel folyik a munka. 💪 Bízunk benne, hogy már nem kell sokat várnod, és rövidesen Te is élvezheted majd az RCS adta lehetőségeket az iPhone-odon! 💬Köszönjük szépen a megértésedet és a türelmedet! ^Zsolti
- Today
-
Megint volt update. Rcs sehol….
-
Köszönöm a választ. Sajnos a kép minősége amikor a laptopot összekötőm tv-vel rossz minőségű, nem HD.
-
Tisztelt Telekom! Otthoni csomagom van, amit 2021.02.23-án kötöttem. Ennek tartalma vezetékes telefon, vezetékes internet és IPTV_Szuper családi HD csmag, mindegyik 202009 megjelölésű. Szeretném kizárólag az IPTV szolgáltatást módosítani a jelenleg érvényes IPTV "M" csomagra. Egy Telekom Partner üzletben azt a tájékoztatást kaptam, hogy ezt az otthoni csomagot csak csak egyben módosíthatom, minden tételnek a jelenleg érvényes ajánlataiból választva, továbbá a mostani kedvezményeim sem maradnának meg. Ez jelentősen több (többezer Ft-tal) előfizetési díjat okozna, ráadásul némelyik szolgáltatás esetében olyan paraméter-növekedéseket jelentene, amikre nincs szükségem. Ugyanakkor a honlapjukon belépve úgy tűnik, hogy mintha lehetséges lenne kizárólag a TV-előfizetés módosítása az M csomagra, ami több csatornát, ezen belül további HD csatornákat is szolgáltatna, kevesebb mint 2 ezer Ft díjnövekedés mellett. Ebből én arra következtetnék, hogy talán a korábbi kedvezményeim (pl. az ingyenes felvétel opció) is megmaradnának, valamint a vezetékes telefon és vezetékes internet csomagjaim sem módosulnának. Kérem, hogy vizsgálják meg a fentieket, illetve jelezzék, ha a pontos válaszhoz szükséges az MT azonosítóm (privát üzenetben el tudom küldeni, esetleges más adatokkal együtt). Köszönöm. Üdvözlettel, Árva-Tóth Mihály
- Tegnap
-
Tv vásárlás
question válaszolt Telekom szakértő Koczka Imre bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves Imre Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a rendelésednek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani - Utolsó hét
-
Üdvözlöm Önöket. A mai napon megrendeltem online - LG televizíót és azt az információt kaptam, hogy a dokumentumokat nyissam meg, amelyeket nem találok. A rendelést 251001-********* számon rögzítették. Köszönöm a segítséget. Tisztelettel: Koczka Imre
-
Kedves Tonio! Köszönjük türelmedet! Illetékes mérnökségünk válasza alapján a megadott címen a jelenlegi állás szerint jövő év második felétől válik rendelhetővé az új szolgáltatás. Ha még nem tetted meg, javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre hálózatfejlesztési oldalunkon, hogy azonnal üzenetet kapj, amint elérhetővé válik az új technológia. ^Erika
-
Megoldódott, resetelni kellett a routert.
-
Ezt akartam elkerülni, de reseteltem és minden jól működik. Köszi 😊
-
Szerintem resetelni kéne az Asus routert
-
Kedves Jaromaro! Köszönjük türelmedet! Szakértőink válasza alapján nem lehet telepíteni a Telekom TV GO alkalmazást Xiaomi TV box-ra. Egyelőre okostelefonokon és táblagépeken, valamint PC-n és laptopon nézhető a Telekom TV GO. ^Szilvi
-
Kedves Jaromaro! Köszönjük megkeresésedet! Szakértő kollégáink segítségével utánanézünk, amint választ kapunk, azonnal megkeresünk. Türelmedet köszönjük! ^Szilvi
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt Telekom szakértő lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
Hi! We plan to continue building the network at the end of the year, if you send us your exact address in a private message we will try to find out the exact date. Thank you! ^Szilvi -
Működik -e, lehet-e a tv GO alkalmazást telepíteni a Xiaomi TV boxra? https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_xiaomi-tv-box-s-3rd-gen-eu-pfj4191eu-1491775.html
-
Telefonfülke megvasarlása
question válaszolt Telekom szakértő Járomi Bálint bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Bálint! Kérdéseddel kapcsolatban privát üzenetben írtunk neked. Kérjük, hogy nézd majd meg. ^Rita -
Kedves Attila s! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes munkatársaink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a megadott címen a következő egy évben, sajnos nem várható fejlesztés. Megértésedet köszönjük! ^Rita
-
@tuto558Szia, nekem egy F@st 5670 mögött egy asus TUF-AX3000 V2 router van. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. De az asus router belső felületén tudok pingelni oldalakat. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. Van ötleted mi lehet a gond ?
-
@bfdavid Szia, nekem majdnem ugyanez a felállás F@st 5670 mögött egy TUF-AX3000 V2. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. A kérésem az lenne, hogy meg tudnád osztani a routered WAN beállítási felületét, mi és hogyan van nálad beállítva. Köszi
-
Keszthely, Gyenesdiás, Vonyarcvashegy és Balatongyörök
question válaszolt ct1991 lajosnagy17 bejegyzésére, itt: Internet
Hi@Telecom expertIs there any new information on this? Is the optical handover still expected by the end of the year? Ha igen, melyik hónapban? -
Telefonfülke megvasarlása
question válaszolt Járomi Bálint Járomi Bálint bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Üdvözletem! Van már elérhető selejtezett telefonfülke? -
Kedves Jaromaro! A TV GO app csak telefonra és táblagépre tölthető le, illetve weboldalon keresztül laptopon és asztali gépen érhető el. ^Erika
-
Kedves @Attila s! Kérdésedet továbbítottuk illetékes területünk felé. Amint megérkezik kollégáink válasza, megírjuk. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
-
Szia @D.Anita! Sajnáljuk, hogy hibás működést tapasztalsz! Ezen az oldalon sajnos nem tudjuk bekérni az adataidat, mert publikus felület és bárki láthatja. Kérjük, Fórumon privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, vagy gyere az m.me/TelekomHU Messenger oldalunkra. ^Andrea
-
Sziasztok..Nekem is sajnos ez a probléma áll fent. sokszor befagy a kép és ilyenkor vagy megvárjuk míg újra indul a müsor vagy föl le kapcsoljuk a csatornát. sajnos így elégé nézhetetlen a müsor. Sőt konkrétan az internet is rossz a másik.2.szobába alig lehet fogni a wifit. 1.5 hónapja hivtuk már a.1414 et de ott nem.láttak hibát . Valami megoldás jó lenne. nem lehet hogy aki kintről jön be az a fekete optikai kábel vagy mi azzal van baj? Köszi D.Anita