Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    SmartBox

    Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
  3. Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  4. Today
  5. Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
  6. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  7. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  8. banderasz66

    SmartBox

    Vettem egy SEI800DT Smartbox-ot bejentkezési hibát ír.
  9. Tegnap
  10. Réka

    Kinek mekkora - a net?

    A 30/5 Mbps net plusz-al meg vagy elégedve?
  11. Szia @Stephen Komoroczy, Próbáltad a táblagépen újratelepíteni az alkalmazást? Javasoljuk, nézd meg, hogy van-e rá elérhető frissítés. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  12. Kedves @Pintér Balázs, Köszönjük hűségedet és bizalmadat, amit hosszú évek óta tanúsítasz felénk! Nagyra értékeljük, hogy velünk vagy. Megértjük, hogy a készülékkedvezmények feltételei és az aktuális díjcsomagok folyamatosan változnak, és ez néha zavart okozhat. Tisztában vagyunk vele, hogy az árak közötti különbségek kellemetlenséget okozhatnak. Az aktuális promócióban elérhető díjcsomagjainkra van lehetőség hűségidőt vállalni, a korábbiakra nem. Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik örömmel átnézik a számláidat és a jelenlegi díjcsomagodat. Együtt biztosan találtok olyan megoldást, amely egy kedvezőbb, esetleg olcsóbb díjcsomag formájában fedezi az általad használt szolgáltatásokat. Így az ahhoz kikalkulált készülékkedvezmény mellett a havidíjad nem vagy csak minimálisan változna, miközben továbbra is élvezheted a megszokott előnyöket. Bízunk benne, hogy ez a lehetőség segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást, és továbbra is elégedett ügyfelünk maradsz! ^Oszkár
  13. Tisztelt Cím! Ügyintézés folytán kerestem fel az egri kirendeltségüket. De ha már ott jártam felmerült bennem egy esetleges újabb készülék vásárlás. Nagyon régóta vagyok ügyfelük vezetékes telefon, internet TV előfizetés. 3 db mobil előfizetés, tehát minden Önöknél van. Jelenleg nincs fenálló aláírt hűségidőm, ezért kértem egy árajánlatok Iphone 17 készülékre. Kb. 120.000.- ft összegű kedvezményt tudnának a vételárból biztosítani, viszont a havi díjat kb. 5.000.- ft-al megemelnék. Ez azt jelenti számomra, hogy a kedvezmény összegét fel is emésztik kb. az újabb hűségidő/kb. 22 hónap/ alatt megemelt havi díjak. Onnantól kezdve viszont az emelt díjak már az Önök plusz hasznát képezik. Összegezve egyszerűen nem értem hol itt a kedvezmény??? Nyílván annak csábító lehet aki egy összegben nem tudja az újabb készüléket megvenni. Várom válaszukat!
  14. Tisztelt Telekom! Van egy T Phone 2 5G típusú készülékem amelyen egy Bluetooth probléma jelentkezett. A probléma a következő. A Bluetooth-on történő hanglejátszás jobb esetben megtörténik, de teljesen véletlenszerűen ez megszakad, vagy nem is megy végbe. Ez által a zenelejászás lefagy, a videólejátszás meg teljesen leáll. Ez így konkrétan a használhatatlan kategória és mivel korábban ilyen gond nem volt és a kapcsolat felépül és azt tartja is így gyanítom, hogy szoftveres probléma lehet. A készüléken Android 15 fut 2025. 09.05-ös biztonsági frissítéssel. A build szám: Puma_1.17.19. A készüléket alaphelyzetbe állítottam már korábban, ez nem oldotta meg a problémát. A kérdésem az lenne, hogy várható javítása a problémának? Mert így zenelejátszásra nem használható. hisz vezetékes fülhallgatók közül is csak bizonyos (OMTP kiosztású) headset-et fogad el, és a Bluetooth megoldás sem működik rajta. Üdvözlettel: Gergő
  15. Üdvözlöm! Napok óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba a csatolt hibaüzenet jelenik meg. Telefonszám vagy email azonosítás után is eddig minden működött rendesen. Töröltem és újra telepítettem az alkalmazást többször is, de ugyanaz a probléma. Számítógépen simán működik minden. Telefon tipusa:Doogiee S61 android verzió 12.
  16. Utolsó hét
  17. Üdv! Szeretném törölni a Telekom fiókomat, mivel már nincs rá szükségem, azonban erre nem találok lehetőséget. A fiókhoz kapcsolódó előfizetéseket egy másik, egy családtagom által újonnan létrehozott Telekom fiókjához lettek rögzítve. Amint lehetőségem lesz rá, egyből átírjuk a Telekomnál az előfizetéseket az ő nevére, azonban ez jelenleg lehetetlen, mivel túl nagy a távolság közöttünk. A fiókot Telekom üzletben regisztrálta az ügyintéző, ami jelenleg "hitelesített" fiók, és ezt szeretném megszüntetni. A beállításokon belül nincs ott a fiók törlése gomb. Mi ilyenkor a teendő? Vagy csak az előfizető megváltozásával tudom megszüntetni a fiókot? Az előfizetéseken december 12-én ér véget a hűség. Köszönöm!
  18. uzman

    Hálózat otthoni megosztása plusz wifivel

    Egy jelismétlő eszköz a legpraktikusabb választás.
  19. Tableten (Honor pad x8) nézhetetlen az összes csatorna nekem. Eddig semmi gond nem volt. Újratelepítettem de nem segített. Telefonon gond nélkül működik
  20. Ja ok, megvan. 1. pause (II>) gomb megnyomása 2.FEL (↑) 3. 4 x JOBBRA ((→) 4. ENTER 🙂
  21. Sagem. optikai modernem van korábban vezetékes kábelen routert tettem be amire pluszban egy wifi routert tettem. Mit kell tennem hogy ismét ratudjak tenni egy wifi routert hogy a lakás másik végében is legyen wifin.
  22. You Tube csatornán angol filmeket nézek és szeretném beállítani, hogy megjelenjen az angol felirat. Hol, hogyan tudom beállítani?
  23. Tisztelt Telekom! Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme? Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...
  24. Tisztelt Telekom! Több,mint 20 éve van feltöltős kártyám. Eddig még minden évben sikeres volt az adategyeztetésem az interneten keresztül!Ebben az évben viszont,valami adatvédelmi okra hivatkozva csak személyesen, ügyfélszolgálaton tudom az adategyeztetést elvégezni és senki nem tudja,hogy milyen adatvédelem van a kártyán. Az alkalmazáson keresztül, miután minden adatot beírok kiírja,hogy csak személyesen. Ha felhívom a szolgáltatót,akkor is.Milyen adatvédelem ez? Miért kell az ügyfelet feleslegesen személyes megjelenésre kényszeríteni?Van ennek valami értelme? Vállalkozóként sok veszteséget és kellemetlenséget okoz ezzel a Telekom szolgáltató az ügyfélnek.Azt hiszem felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel és a médiával...
  25. mnsrnr

    RCS iPhone készüléken

    Szerintem annyira nem vészes a helyzet, mert több országban nincs, mint van RCS üzenet iPhone-on a Deutsche Telekom hálózatán 🟢 van: 1. Csehország (T-Mobile) 2. Németország (Telekom) 3. Görögország (Cosmote) 4. Szlovákia (Telekom) 🔴 nincs: 1. Horvátország (Telekom) 2. Montenegro (Telekom) 3. Észak-Macedónia (Telekom) 4. Ausztria (Magenta) 5. Lengyelország (T-Mobile) 6. Magyarország (Telekom)
  26. Korábban
  27. Kedves Fórum tagok! Magyarországon sajnos ez egy rossz divat. Addig amíg nincs baj, botrány, vagy hasonló addig el van mindenki a langyosban. Ha baj van már akkor hirtelen megoldanak bármit de szó szerint bármit néhány óra leforgása alatt. itt is így lesz. Valaki rálép valakinek a diójára és meg lesz csinálva. Addig is fizesse mindenki az sms/mms díjakat. Ez a dolgozunk rajta szlogen ez meg senkit nem fog már megnyugtatni. Szerintem őszintébb az hogy ha majd a Department vezető leosztja a feladatot amit delegál a részlegvezetőnek aki majd delegálja a csoportvezetőnek aki meg majd leosztja Kiss Pistának aki több másik emberrel együtt bekapcsolja az RCS checkboxot a rendszerben ha van hozzá jogosultsága amit az IT engedélyezett hasonló vonalon és ticketen keresztül 400 jóváhagyó ember bevonásával akkor majd aktiválják. Addig marad minden. Egyet jegyezzen meg mindenki amig a telekomnak bevétele van az sms és mms szolgáltatásból nem érdeke más funkció bevezetésének.
  28. Szia @JOHn1986! Elmondásod alapján csalási próbálkozásnak tűnik, kérjük, hogy ne dőlj be nekik. Ha privát üzenetben elküldöd nekünk a hívó- és a saját telefonszámodat, továbbítjuk biztonsági csoportunknak. Honlapunkon: https://bit.ly/3OyUmTH, https://bit.ly/2yvt4rr összegyűjtöttünk pár hasznos tippet, amire érdemes figyelni, hogy biztonságban tudhassuk személyes adatainkat. ^Lia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...