Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia Tibor! Ez a hibakód a legtöbbször arra utal, hogy hálózati probléma miatt nem indul el a műsor lejátszása az eszközödön. Ilyenkor célszerű az internetkapcsolatot ellenőrizni, telefon/tablet esetén repülő üzemmódba váltani egy rövid időre, akár a hálózati beállításokat is visszaállítani alapértékekre, illetve egy újraindítást is elvégezni. Ha ezek a lépések után is problémát tapasztalnál, kérjük privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre tudjunk lenni. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  3. Today
  4. Vecsernyés Tibor

    E115 hibakód

    E:115 hibakód
  5. Vecsernyés Tibor

    E115 hibakód

    Mit jelent az E:115 hibakód
  6. Üdv! Olvastam arról, hogy a Telekom kínálatában nemrég elérhető lett egy kifejezetten látássérültek számára készült tv box, amit a Telekom tv-hez lehet kérni. Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom megrendelni ezt a boxot a tv előfizetésemhez? Továbbá azt szeretném még megkérdezni, hogy hogyan zajlik a box beüzemelése? Ezt nekem kell megtenni (tehát látó személynek, családtagomnak kell beüzemelni), vagy kifejezetten a Telekom szerelője üzemeli be? Továbbá mi lesz a sorsa a régi boxoknak? (Ugyanis két boxom van, és mindkettőt szeretném cserélni az új, vakoknak készült boxra, ugyanis vak személy vagyok, és mindenképp szükségem lenne rá). Ha telefonon keresztül kell megrendelnem, akkor milyen gyártójú, illetve milyen típusú boxot kell kérnem? Köszönöm!
  7. Tegnap
  8. Egy ideig sajnos nincs hozzáférésem a telefonomhoz amiben a magyar kártyám van és enélkül képtelen vagyok bejelentkezni a fiókomba, hogy kifizessem a számlámat. Nem szeretném elveszteni az előfizetésem, szóval szeretnék segítséget kérni, hogy van e más mód a bejelentkezésre. Előre is köszönöm a segítséget.
  9. Kedves Nemes94! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett előfizetés telefonszámával vagy MT azonosítóval illetve kérjük szépen, hogy mellékel mellé egy képernyőképet is problémáról, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  10. Telekom szakértő

    Telekom set top box

    Kedves Kovács Richárd! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint a mobil elérhetőségeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk! ^Szilvia
  11. Utolsó hét
  12. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy problémával kapcsolatban, ami a Telekom online felületén jelentkezik nálam (Több böngésző is tesztelve). Meglévő előfizetéseimmel szeretnék egy új szolgáltatást vagy készüléket rendelni, azonban a „Meglévő előfizetéseimmel rendelek” gomb megnyomása után, majd a felugró ablakban ráklikkelve az aktiv előfizetésem melletti "Ezt választom" gombra klikkelve, visszaugrik a választási ablakhoz.... Tehát nem tudom kiválasztani a meglévő előfizumat.... Próbáltam több böngészőn keresztül, töröltem a gyorsítótárat, frissítettem az oldalt, sőt, mobilról és számítógépről is próbálkoztam, de sajnos nem működik. Azt tapasztalom, mintha valamilyen rendszerbeli korlátozás vagy hiba lenne a felületen, ami megakadályozza, hogy meglévő előfizetéshez rendelhessen azonnal az ember. Esetleg csak egy technikai hiba van? Találkozott már valaki hasonlóval? Van valami megoldás, amit érdemes kipróbálni, vagy inkább ügyfélszolgálathoz kell fordulni? Nagyon megköszönöm a tippeket és segítséget! Köszi szépen!
  13. Segitseget szeretnénk kérni. A Telekomos box folyoton fagy csatornavaltasnal. Pl 3 csatornat valt majd megakad es nem megy tovabb. Többször ujraindittottam mar
  14. uzman

    Ubiquiti UniFi Cloud Gateway Fiber

    Üdv A Telekomnál is a PPPoE PT mód segítségével lehet csatlakoztatni a saját eszközödet az általuk biztosított hgw eszközhöz.
  15. Kedves Santiago! Amennyiben távirányító problémát tapasztalsz kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy csere kérelmedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
  16. Telekom szakértő

    Kézikonzol

    Szia! Illetékes csoportunk visszajelzése alapján az MSI CLAW 8 várható a kínálatba december környékén. ^Zoli
  17. dzZahpapa

    Kézikonzol

    Sziasztok , kicsit megbolygatnám a témát újra. Láttam kikerült az msi claw a hordozható kézikonzolok közül és már csak Nintendo van. Várhatóak új kézikonzolok?
  18. Sziasztok! Most rendeltem 2/1 optikai internetszolgáltatást az otthonomba, de még nem kötötték be. A szerződés céges. IPTV nem lesz, mert a STB használatát nem veszi be a gyomrom. 
Itthon minden UniFi; AP-k, switch-ek, kamerák, stb. Eddig a remek *** *** (volt ****) szolgáltatását használtuk PPPoE passthrough módban az UCG-Fiber gateway 10 GbE RJ45 WAN portján. 
Elképzelhető, hogy megtartanám ezt a szolgáltatást is a Telekom mellett, hiszen a gateway tudja kezelni a kettőt együtt. A UCG-Fiber gateway-en van még egy kihasználatlan 10G SFP+ WAN port, csak egy csatlakozót kell hozzá vennem, így mehetne bele közvetlenül az optikai kábel. A kérdésem az lenne, hogy a Telekom megengedi saját eszköz használatát tényleges bridge módban egyből az optikai kábelre kötve? (Mondjuk olyan módon, hogy a saját eszközöm MAC address-ét regisztrálja, mint más országokban.) Vagy marad a PPPoE passthrough a 10 GbE RJ45 WAN porton? Előre is nagyon köszi a segítséget!
  19. az IPTV-m rendben van, Cisco dekóderrel. de nem tudok csatornát vagy hangerőt váltani, mert az egyetlen alsó futás az, amely be- és kikapcsolja a tévét. (via Google Translate)
  20. Tamas586

    Kinek mekkora - a net?

    Az árával nem. Mert dupla annyiba kerül mint a szomszéd utcában a gigabites net. 😏
  21. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
  22. Telekom szakértő

    Kimenő hívás

    Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
  23. Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
  24. marcsi_

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves Telekom szakértő! Korábbi Magenta 1-es előfizető vagyok (mobil + internet + IPTV M) és hasonlóan jártam, mint a kérdező. A kérdéseim: 1. Miért nincsen sehol hivatalos információ arról, hogy kinek elérhető az akció?? A netet átbogarászva ez a fórum hozzászólás volt az egyetlen, amiben ez felmerül. 2. Miért kaptam a Telekomtól sms-t az akcióról, ha számomra nem elérhető?? Ebben a formában ez így sajnos egy átverés...
  25. Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
  26. Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia
  27. Erzsóka

    Kimenő hívás

    Sziasztok! Samsung A05 mobilban feltöltőkártya helyett előfizetéses SIM csere lett. Kimenő hívást nem lehet indítani most."Hívás átirányítva"és foglalt jelzés.SMS-t küldeni lehet,és hívást is fogad a készülék.A hibabejelentő ellenőrzése szerint nem a Telekomnál van a hiba. Tudnátok segíteni hol mit kellene átállítanom? Köszönöm szépen! E.
  28. T. Telekom!Horvátországban milyen lehetőség van a tévé,internet használatára? Konkrétan Krk sziget, azon belül Omisálj városa.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...