Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
-
Üdvözletem! Ismét érdeklődöm hogy sikerül-e végre valami megoldást kitalálni a készülék hibájának a javítására? Nem jött azóta frissítés és még mindig nem tudom használni a készüléket. El kezdtem azon gondolkodni hogy vissza viszem a Telekom üzletbe és kártérítést fogok kérni ez ügyben mert ha bár üzemel a telefon de használni nem tudom. Nyomatékosan megkérném önöket hogy legyen orvosolva ez a hiba mert ez így nem telefon, számomra fontos a bluetooth benne ami jelenleg nem működik. Legyen már végre vége ennek a huzavonának mert kb fél éve nem tudom használni a készüléket.
- Today
-
T Phone 2 5G Bluetooth hiba
question válaszolt István1996 Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Üdv! Sajnos ez nem hardver hanem szoftver probléma. Az én telefonom pont ugyan ezzel a hibával küzd mert nekem egy Tphone 2 Pro van. A frissítés óta ugyan ezt a hibát produkálja. Volt szerízben is és semmit nem tudtak vele kezdeni. Többször ígérve volt hogy jön egy frissítés de sajnos továbbra sem sikerült ezt a hibát kijavítani. Ez egy globális szoftver hiba amit örülnék ha fél év után sikerülne kijavítani mert kb azóta használhatatlanok a Tphone 2 sorozatok. Legyenek szívesek ezt valami komolyabb úton jelezni a gyártó felé mert így el fog veszni ez a széria szépen lassan. - Tegnap
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt radonyizsolt alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Hát nem igaz már. Megsértik a netsemlegességet. Nulla effort van, hogy megoldódjon. Holnap szolgáltatót váltok. Elég volt. -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt benedict alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Ismét katasztrófa, de mint tudjuk ez nem bug hanem feature. Vicc, hogy már évek óta ezt művelitek. -
Kedves Telekom, Várható-e, hogy a Telekom elérhetővé tegye a Telekom TV appot Apple TV-n? Természetesen meglévő előfizetés mellé használva. Dániel
- Utolsó hét
-
Sziasztok! Van már valami megoldás az IPv6 port forwardingra? Próbáltam a 993-as portot átirányítani a mini pcmre, amin fut az email szerver, de egyik verzióban se ment. 1. verzió: Remote Port: 0 (üresen hagyva is beírja a 0-t) 2. verzió: Remote Port: 993 Sagem F@st 5670 HGW van a végponton. Gépen Ubuntu van, mini pcn szintén, routeren embeded Linux fut.
-
Sziasztok! Esetleg van valami info? előre is köszönöm
-
T. Telekom! Véletlenül megnyomhattam egy gombot, aminek következtében kijelölt lett (zöld keretbe került) szinte minden és az adott csatornával kapcsolatos minden adatot elmond egy géphang. A képernyő jobb felső sarkában megjelenik egy zöld pont is. Sajnos nem tudom kikapcsolni bárhogy próbálkozom. Kérem szíves segitségüket. Smart Box DV8519B-AV-Telekom távirányítóján.
-
Kolcsonzes tiltasa, gyerekzar stb.
question válaszolt Telekom szakértő gtothy bejegyzésére, itt: TV GO
Szia @gtothy! A gyerekzár funkció bekapcsolásával és beállításával tudod akár a korhatáros, akár a fizetős tartalmakhoz való hozzáférést korlátozni. Ennek használatáról itt találod bemutatónkat: A Telekom TV bemutatja: A gyerekzár funkciói és használata | Telekom HU ^Zsolti -
Szia @ar1! Köszönjük az érdeklődésed! A kérdésed kapcsán felvettük a kapcsolatot illetékes munkatársainkkal. Amint megérkezik a válaszuk, jelezni fogjuk. Addig további türelmed kérjük. ^Zsolti
-
Udv! Az idei evben varhato hogy az xbox series x visszakerul a kinalatba? Valaszukat elore is koszonom!
-
Gyakorlatilag csak OK gomb nyomkodasaval kikolcsonozheto barmilyen film. Ez dark pattern. Kerlek, legalabb tiltani lehessen azt, hogy lehessen kolcsonozni. Kutya kellemetlen, hogy random kb raulve a taviranyitora lehet kolcsonozni filmet. nem is ertem, hogy akinek gyereke van, ott nincs-e vegtelen ilyen issue...
-
😅😅😅😅
-
Szia @Balázs Bozány! Köszönjük jelzésedet, folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Türelmedet köszönjük! ^Lia
-
Tisztelt Telekom, Igény szerintem emelkedni fog a samsung app store tv togo alkalmazas használatára, en pl projektoron használnám de sajna csak STBoxon tudom hdmivel. A német magenta app viszont megtalalható bár bejelentkezni sajna nem lehetett szóval biztos lehetséges lenne ezen keresztül mint lefejleszteni a komplett appot. Szóval csak jelezném én is az igényt. Köszönöm
-
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt Zzz77 alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Na, hát ez kapufa lett! A Telekom hálózatán nem tudnak kivenni a NAT-ból annak ellenére, hogy szerződéskötés előtt 2-3 ügyintézőnél is rákérdeztem erre. Viszont a T-nél továbbra sem merek kötni, ahogy olvasom, milyen latency és packet loss értékek születnek. -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Apofis Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Xiaomi 15 Ultra van nekem is. Megértem a Telekom szakértők állását is. Sajnos azt nem értem, hogy miért csak A TELEKOM nem kapja meg ezeket az új szoftvereket. Más szolgáltatónál 2 hete köhög a Xiaomi mobilokon. -
Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering
question válaszolt KristofT alienhun11 bejegyzésére, itt: Hálózat
Azért annyira nem rossz a helyzet. Mármint a routing néhol tényleg elfogadhatatlanul ******, de nagyrészben viszonylag jól működik. A mi grafikonjaink szerint csökkentek a problémák és nincsenek akkora részben jelen mint voltak... -
Kedves ooo4897! Egyelőre nincs információnk arról, hogy a megszűnő csatornák lesznek e pótolva és ha igen, milyen adóval. Javasoljuk, hogy kövesd nyomon oldalainkat, ahol minden újdonságot és információt azonnal megosztunk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
-
Számlalevélben van benne: Megszűntetésre kerülnek a Comedy Central, Paramount Network, MTV 90's, MTV 00's, MTV Hits és az MTV Live HD elnevezésű csatornák. Mivel lesznek pótolva?
-
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Telekom szakértő Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kedves Dávid! Nagyon is értjük, hogy mennyire várod a legújabb verziót. Illetékes kollégánk legfrissebb információja szerint ez az utolsó szoftververzió, amit elfogadtunk és teszteltünk a Xiaomi 15 Ultra készülékre: OS verzió: OS2.0.204.0.VOAEUXM. Sajnos, eddig nem kaptunk frissebb szoftververziót a Xiaomitól tesztelésre. De, amint megérkezik hozzánk egy újabb frissítés, azonnal hozzáfognak a teszteléséhez, hogy minél hamarabb elfogadhassák. Fontos tudnod, hogy a szoftververziók kiadásának ütemezésébe nincs beleszólásunk, ez teljes mértékben a gyártó, a Xiaomi hatásköre. De mi mindent megteszünk, hogy amint lehetséges, a legújabb és legbiztonságosabb szoftver futhasson a készülékeden! Köszönjük a megértésedet és további türelmedet! ^Rita -
Optikai fejlesztész Budapest 11. Kerület
question válaszolt Telekom szakértő Osy13 bejegyzésére, itt: Hálózat
Kedves Osy13! Amint megérkezik illetékes mérnökségi csoportunk válasza, azonnal tájékoztatni fogunk Téged. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Rita -
Xiaomi 15 ultra rendszerfrissítés
question válaszolt Kanyó Dávid Barsi Péter bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok
Kanyó Dávid Szia! Csatlakoznék Péterhez, nálam is ugyanez a helyzet van. Xiaomi 15 Ultra (EEA / VOAEUXM) készülékem van, és még mindig a 2.0.204.0.VOAEUXM verzió fut rajta, júliusi biztonsági frissítéssel. Azóta sem érkezett semmilyen új verzió, még biztonsági frissítés sem. Jó lenne tudni, mikorra várható legalább egy újabb patch, vagy hogy a HyperOS 3 mikor jön a mi régiónkra. Köszönöm előre is a tájékoztatást! 🙏 -
Köszi @GabiV, írtam privátot
-
Egyre többen hívnak, hogy az én számomról keresték őket
question válaszolt Telekom szakértő GTaylor bejegyzésére, itt: Telefon
Szia @Abetti! Először is köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat. Teljesen megértjük, hogy ez a helyzet nemcsak bosszantó, de kifejezetten ijesztő is tud lenni. 😟 Szeretnénk megerősíteni abban, hogy a problémát nagyon komolyan vesszük, és minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk! Amit leírtál, az egy sajnos egyre gyakoribb globális jelenség, az úgynevezett A-szám hamisítás (Caller ID spoofing). Ez nemcsak a mi hálózatunkat, hanem világszerte minden szolgáltatót érint. A csalók fejlett technológiával gyakorlatilag bármilyen telefonszámot képesek "lemásolni" és a hívásaik során kijelezni, miközben a hívást valójában teljesen máshonnan indítják. Amit fontos tudnod, hogy a csalók nem férnek hozzá a készülékedhez vagy az adataidhoz. Ezek a hamisított hívások nem fognak megjelenni sem a telefonod híváslistájában, sem a hivatalos hívásrészleteződben, mivel a hívás nem a te készülékedről indult. Emiatt plusz költséged sem keletkezhet. A roaming helyzet valószínűleg csak véletlen egybeesés. A csalók kampányszerűen, időszakosan használhatnak bizonyos telefonszámokat, így a jelenség hol sűrűbben, hol ritkábban fordulhat elő, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodsz. Kérjük, írj nekünk egy privát üzenetet és küldd el nekünk a saját telefonszámodat, a téged visszahívó számokat és a hívások időpontját. Ezek alapján a biztonsági szakértőink egy ideiglenes tiltást tudnak kérni a számodra, ami segít csökkenteni a hamis hívások számát a hálózatunkon belül. Mivel külföldön is voltál, tudnod kell, hogy ez a tiltás megakadályozza a roaming hívások indítását. Ha a közeljövőben utazni tervezel, a szolgáltatás zavartalan működése érdekében a tiltást egyelőre nem javasoljuk. Várjuk a privát üzenetedet, hogy elindíthassuk a vizsgálatot. ^Zsolti
