Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Erzsóka

    Kimenő hívás

    Sziasztok! Samsung A05 mobilban feltöltőkártya helyett előfizetéses SIM csere lett. Kimenő hívást nem lehet indítani most."Hívás átirányítva"és foglalt jelzés.SMS-t küldeni lehet,és hívást is fogad a készülék.A hibabejelentő ellenőrzése szerint nem a Telekomnál van a hiba. Tudnátok segíteni hol mit kellene átállítanom? Köszönöm szépen! E.
  3. Szeretném a puk kódomat lemérni.
  4. T. Telekom!Horvátországban milyen lehetőség van a tévé,internet használatára? Konkrétan Krk sziget, azon belül Omisálj városa.
  5. Tegnap
  6. Tisztelt Telekom! A napokban vettem át a Xiaomi 15T készülékemet, melyet Önöknél rendeltem meg. Egy gyönyörű, letisztult mobilt kaptam, amire öröm ránézni. Minőségi készülék, tökéletes üzemidővel,gyors hardverrel! Csak ajánlani tudom bárkinek! Köszönöm. Üdvözlettel: Kovács Roland Péter
  7. Telekom szakértő

    TV GO

    Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  8. Utolsó hét
  9. Gyöngyvirág

    TV GO

    Sikeres regisztráció után nem tudok belépni: HTTP állapot 400 – Hibás kérés
  10. Telekom szakértő

    SmartBox

    Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
  11. Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  12. Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
  13. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  14. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  15. banderasz66

    SmartBox

    Vettem egy SEI800DT Smartbox-ot bejentkezési hibát ír.
  16. Réka

    Kinek mekkora - a net?

    A 30/5 Mbps net plusz-al meg vagy elégedve?
  17. Szia @Stephen Komoroczy, Próbáltad a táblagépen újratelepíteni az alkalmazást? Javasoljuk, nézd meg, hogy van-e rá elérhető frissítés. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  18. Kedves @Pintér Balázs, Köszönjük hűségedet és bizalmadat, amit hosszú évek óta tanúsítasz felénk! Nagyra értékeljük, hogy velünk vagy. Megértjük, hogy a készülékkedvezmények feltételei és az aktuális díjcsomagok folyamatosan változnak, és ez néha zavart okozhat. Tisztában vagyunk vele, hogy az árak közötti különbségek kellemetlenséget okozhatnak. Az aktuális promócióban elérhető díjcsomagjainkra van lehetőség hűségidőt vállalni, a korábbiakra nem. Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik örömmel átnézik a számláidat és a jelenlegi díjcsomagodat. Együtt biztosan találtok olyan megoldást, amely egy kedvezőbb, esetleg olcsóbb díjcsomag formájában fedezi az általad használt szolgáltatásokat. Így az ahhoz kikalkulált készülékkedvezmény mellett a havidíjad nem vagy csak minimálisan változna, miközben továbbra is élvezheted a megszokott előnyöket. Bízunk benne, hogy ez a lehetőség segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást, és továbbra is elégedett ügyfelünk maradsz! ^Oszkár
  19. Tisztelt Cím! Ügyintézés folytán kerestem fel az egri kirendeltségüket. De ha már ott jártam felmerült bennem egy esetleges újabb készülék vásárlás. Nagyon régóta vagyok ügyfelük vezetékes telefon, internet TV előfizetés. 3 db mobil előfizetés, tehát minden Önöknél van. Jelenleg nincs fenálló aláírt hűségidőm, ezért kértem egy árajánlatok Iphone 17 készülékre. Kb. 120.000.- ft összegű kedvezményt tudnának a vételárból biztosítani, viszont a havi díjat kb. 5.000.- ft-al megemelnék. Ez azt jelenti számomra, hogy a kedvezmény összegét fel is emésztik kb. az újabb hűségidő/kb. 22 hónap/ alatt megemelt havi díjak. Onnantól kezdve viszont az emelt díjak már az Önök plusz hasznát képezik. Összegezve egyszerűen nem értem hol itt a kedvezmény??? Nyílván annak csábító lehet aki egy összegben nem tudja az újabb készüléket megvenni. Várom válaszukat!
  20. Tisztelt Telekom! Van egy T Phone 2 5G típusú készülékem amelyen egy Bluetooth probléma jelentkezett. A probléma a következő. A Bluetooth-on történő hanglejátszás jobb esetben megtörténik, de teljesen véletlenszerűen ez megszakad, vagy nem is megy végbe. Ez által a zenelejászás lefagy, a videólejátszás meg teljesen leáll. Ez így konkrétan a használhatatlan kategória és mivel korábban ilyen gond nem volt és a kapcsolat felépül és azt tartja is így gyanítom, hogy szoftveres probléma lehet. A készüléken Android 15 fut 2025. 09.05-ös biztonsági frissítéssel. A build szám: Puma_1.17.19. A készüléket alaphelyzetbe állítottam már korábban, ez nem oldotta meg a problémát. A kérdésem az lenne, hogy várható javítása a problémának? Mert így zenelejátszásra nem használható. hisz vezetékes fülhallgatók közül is csak bizonyos (OMTP kiosztású) headset-et fogad el, és a Bluetooth megoldás sem működik rajta. Üdvözlettel: Gergő
  21. Üdvözlöm! Napok óta nem tudok belépni a Telekom alkalmazásba a csatolt hibaüzenet jelenik meg. Telefonszám vagy email azonosítás után is eddig minden működött rendesen. Töröltem és újra telepítettem az alkalmazást többször is, de ugyanaz a probléma. Számítógépen simán működik minden. Telefon tipusa:Doogiee S61 android verzió 12.
  22. Üdv! Szeretném törölni a Telekom fiókomat, mivel már nincs rá szükségem, azonban erre nem találok lehetőséget. A fiókhoz kapcsolódó előfizetéseket egy másik, egy családtagom által újonnan létrehozott Telekom fiókjához lettek rögzítve. Amint lehetőségem lesz rá, egyből átírjuk a Telekomnál az előfizetéseket az ő nevére, azonban ez jelenleg lehetetlen, mivel túl nagy a távolság közöttünk. A fiókot Telekom üzletben regisztrálta az ügyintéző, ami jelenleg "hitelesített" fiók, és ezt szeretném megszüntetni. A beállításokon belül nincs ott a fiók törlése gomb. Mi ilyenkor a teendő? Vagy csak az előfizető megváltozásával tudom megszüntetni a fiókot? Az előfizetéseken december 12-én ér véget a hűség. Köszönöm!
  23. uzman

    Hálózat otthoni megosztása plusz wifivel

    Egy jelismétlő eszköz a legpraktikusabb választás.
  24. Tableten (Honor pad x8) nézhetetlen az összes csatorna nekem. Eddig semmi gond nem volt. Újratelepítettem de nem segített. Telefonon gond nélkül működik
  25. Ja ok, megvan. 1. pause (II>) gomb megnyomása 2.FEL (↑) 3. 4 x JOBBRA ((→) 4. ENTER 🙂
  26. Sagem. optikai modernem van korábban vezetékes kábelen routert tettem be amire pluszban egy wifi routert tettem. Mit kell tennem hogy ismét ratudjak tenni egy wifi routert hogy a lakás másik végében is legyen wifin.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...