Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Szia @OldMike! Nagyon köszönjük az érdeklődésed! Mivel a 2021. februárjában kötött otthoni csomagod (vezetékes telefon, internet és IPTV_Szuper családi HD csomag) egy régebbi díjcsomag-struktúrába tartozik, a TV szolgáltatás módosítása együtt jár a többi szolgáltatás frissítésével is. Ez azt jelenti, hogy ha az IPTV-t szeretnéd az aktuális "M" csomagra váltani, akkor az internet és a vezetékes telefon előfizetéseidet is a jelenlegi kínálatunkban szereplő csomagok közül kell kiválasztanod. Ez valóban maga után vonhatja a kedvezmények esetleges változását, ahogy ezt az üzletünkben is jelezték Neked. Ennek oka, hogy a régi és az új csomagportfóliók közötti különbségek miatt a rendszer nem teszi lehetővé egy-egy elem önálló módosítását ezekben a kombinált ajánlatokban. Amikor egy szolgáltatást frissítesz, az egész csomagot hozzá kell igazítani a jelenlegi kínálatunkhoz. Javasoljuk, hogy lépj be a Telekom Fiókodba, ott részletesen áttekintheted a számodra elérhető aktuális csomagajánlatokat. Ha segítségre lenne szükséged a megrendeléssel kapcsolatban, a weboldalon elérhető chaten is felveheted a kapcsolatot munkatársainkkal! 💬 Ők segíteni tudnak Neked a lehetőségek pontos áttekintésében, és egyedi javaslatokkal is szolgálhatnak. Reméljük, hogy válaszunkkal sikerült eloszlatni az esetleges kételyeket! Köszönjük a megértésed! ^Zsolti
  3. Today
  4. Telekom szakértő

    TV GO - Xiaomi TV Box

    Kedves @Jaromaro! Köszönjük a visszajelzésedet, és sajnáljuk, hogy rossz minőségű képpel találkozol, amikor a laptopodat a TV-hez csatlakoztatod! Két dolgot javaslunk, amivel javíthatsz a helyzeten: 1. Győződj meg róla, hogy a TV GO-n a HD jelölésű csatornát választottad, hiszen a legtöbb HD minőségben is elérhető ! (Ezeket a csatornalista elején találod.) 2. A rosszabb minőség oka lehet, ha a laptopod nem a TV-d által támogatott, vagy nem megfelelő felbontásban vetíti ki a képet. Ezt a számítógéped képernyő-beállításaiban tudod módosítani. Érdemes több beállítást is kipróbálni, és azt választani, amellyel a legélesebb képet kapod a TV-n. 📺 Reméljük, ezekkel a tippekkel sikerül megoldani a problémát, és jobb minősében tudod majd nézni a műsorokat! ^Zsolti
  5. Kedves @david218! Nagyon örülünk, hogy Te is ennyire várod az RCS funkció bevezetését az iPhone készülékeken, és köszönjük a lelkesedésedet! Mi is nagyon izgatottak vagyunk a fejlesztések miatt, és aktívan dolgozunk azon, hogy minél előbb elhozzuk ezt a modern technológiát. 🚀 Ahhoz, hogy az RCS teljes funkcionalitással működhessen, számos szereplő összehangolt munkájára van szükség, de biztosítunk arról, hogy a háttérben nagy erőkkel folyik a munka. 💪 Bízunk benne, hogy már nem kell sokat várnod, és rövidesen Te is élvezheted majd az RCS adta lehetőségeket az iPhone-odon! 💬Köszönjük szépen a megértésedet és a türelmedet! ^Zsolti
  6. Megint volt update. Rcs sehol….
  7. Jaromaro

    TV GO - Xiaomi TV Box

    Köszönöm a választ. Sajnos a kép minősége amikor a laptopot összekötőm tv-vel rossz minőségű, nem HD.
  8. Tisztelt Telekom! Otthoni csomagom van, amit 2021.02.23-án kötöttem. Ennek tartalma vezetékes telefon, vezetékes internet és IPTV_Szuper családi HD csmag, mindegyik 202009 megjelölésű. Szeretném kizárólag az IPTV szolgáltatást módosítani a jelenleg érvényes IPTV "M" csomagra. Egy Telekom Partner üzletben azt a tájékoztatást kaptam, hogy ezt az otthoni csomagot csak csak egyben módosíthatom, minden tételnek a jelenleg érvényes ajánlataiból választva, továbbá a mostani kedvezményeim sem maradnának meg. Ez jelentősen több (többezer Ft-tal) előfizetési díjat okozna, ráadásul némelyik szolgáltatás esetében olyan paraméter-növekedéseket jelentene, amikre nincs szükségem. Ugyanakkor a honlapjukon belépve úgy tűnik, hogy mintha lehetséges lenne kizárólag a TV-előfizetés módosítása az M csomagra, ami több csatornát, ezen belül további HD csatornákat is szolgáltatna, kevesebb mint 2 ezer Ft díjnövekedés mellett. Ebből én arra következtetnék, hogy talán a korábbi kedvezményeim (pl. az ingyenes felvétel opció) is megmaradnának, valamint a vezetékes telefon és vezetékes internet csomagjaim sem módosulnának. Kérem, hogy vizsgálják meg a fentieket, illetve jelezzék, ha a pontos válaszhoz szükséges az MT azonosítóm (privát üzenetben el tudom küldeni, esetleges más adatokkal együtt). Köszönöm. Üdvözlettel, Árva-Tóth Mihály
  9. Tegnap
  10. Kedves Imre Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az MT ügyfél-azonosítód, hogy utána tudjunk nézni a rendelésednek. Köszönjük és várjuk megkeresésed! ^Zsani
  11. Utolsó hét
  12. Üdvözlöm Önöket. A mai napon megrendeltem online - LG televizíót és azt az információt kaptam, hogy a dokumentumokat nyissam meg, amelyeket nem találok. A rendelést 251001-********* számon rögzítették. Köszönöm a segítséget. Tisztelettel: Koczka Imre
  13. Telekom szakértő

    Internet szolgáltatás

    Kedves Tonio! Köszönjük türelmedet! Illetékes mérnökségünk válasza alapján a megadott címen a jelenlegi állás szerint jövő év második felétől válik rendelhetővé az új szolgáltatás. Ha még nem tetted meg, javasoljuk, hogy iratkozz fel értesítőnkre hálózatfejlesztési oldalunkon, hogy azonnal üzenetet kapj, amint elérhetővé válik az új technológia. ^Erika
  14. Megoldódott, resetelni kellett a routert.
  15. zzzt

    Saját router használata nethez

    Ezt akartam elkerülni, de reseteltem és minden jól működik. Köszi 😊
  16. uzman

    Saját router használata nethez

    Szerintem resetelni kéne az Asus routert
  17. Telekom szakértő

    TV GO - Xiaomi TV Box

    Kedves Jaromaro! Köszönjük türelmedet! Szakértőink válasza alapján nem lehet telepíteni a Telekom TV GO alkalmazást Xiaomi TV box-ra. Egyelőre okostelefonokon és táblagépeken, valamint PC-n és laptopon nézhető a Telekom TV GO. ^Szilvi
  18. Telekom szakértő

    TV GO - Xiaomi TV Box

    Kedves Jaromaro! Köszönjük megkeresésedet! Szakértő kollégáink segítségével utánanézünk, amint választ kapunk, azonnal megkeresünk. Türelmedet köszönjük! ^Szilvi
  19. Hi! We plan to continue building the network at the end of the year, if you send us your exact address in a private message we will try to find out the exact date. Thank you! ^Szilvi
  20. Jaromaro

    TV GO - Xiaomi TV Box

    Működik -e, lehet-e a tv GO alkalmazást telepíteni a Xiaomi TV boxra? https://www.mediamarkt.hu/hu/product/_xiaomi-tv-box-s-3rd-gen-eu-pfj4191eu-1491775.html
  21. Kedves Bálint! Kérdéseddel kapcsolatban privát üzenetben írtunk neked. Kérjük, hogy nézd majd meg. ^Rita
  22. Kedves Attila s! Köszönjük szépen a türelmedet! Megérkezett illetékes munkatársaink válasza, mely alapján arról tudunk tájékoztatni, hogy a megadott címen a következő egy évben, sajnos nem várható fejlesztés. Megértésedet köszönjük! ^Rita
  23. zzzt

    Saját router használata nethez

    @tuto558Szia, nekem egy F@st 5670 mögött egy asus TUF-AX3000 V2 router van. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. De az asus router belső felületén tudok pingelni oldalakat. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. Van ötleted mi lehet a gond ?
  24. @bfdavid Szia, nekem majdnem ugyanez a felállás F@st 5670 mögött egy TUF-AX3000 V2. Ha passthrough-ba teszem a F@st-ot akkor az asus router felkapcsolódik, de nincs internet DNS hibára panaszkodik. Ha birizgálom a DNS beállításokat az asus WAN fülön, akkor az átállítás után egy-két oldal bejön, majd megint lehal. A kérésem az lenne, hogy meg tudnád osztani a routered WAN beállítási felületét, mi és hogyan van nálad beállítva. Köszi
  25. Hi@Telecom expertIs there any new information on this? Is the optical handover still expected by the end of the year? Ha igen, melyik hónapban?
  26. Üdvözletem! Van már elérhető selejtezett telefonfülke?
  27. Telekom szakértő

    Telekom TV app

    Kedves Jaromaro! A TV GO app csak telefonra és táblagépre tölthető le, illetve weboldalon keresztül laptopon és asztali gépen érhető el. ^Erika
  28. Kedves @Attila s! Kérdésedet továbbítottuk illetékes területünk felé. Amint megérkezik kollégáink válasza, megírjuk. Addig is köszönjük a türelmedet! ^Andrea
  29. Telekom szakértő

    Lefagy a TV képe

    Szia @D.Anita! Sajnáljuk, hogy hibás működést tapasztalsz! Ezen az oldalon sajnos nem tudjuk bekérni az adataidat, mert publikus felület és bárki láthatja. Kérjük, Fórumon privát üzenetben írd meg az MT azonosítót és mobil elérhetőségedet, vagy gyere az m.me/TelekomHU Messenger oldalunkra. ^Andrea
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...