Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Az elmúlt órában
- 
	Sziasztok , kicsit megbolygatnám a témát újra. Láttam kikerült az msi claw a hordozható kézikonzolok közül és már csak Nintendo van. Várhatóak új kézikonzolok?
- Today
- 
	Sziasztok! Most rendeltem 2/1 optikai internetszolgáltatást az otthonomba, de még nem kötötték be. A szerződés céges. IPTV nem lesz, mert a STB használatát nem veszi be a gyomrom. Itthon minden UniFi; AP-k, switch-ek, kamerák, stb. Eddig a remek *** *** (volt ****) szolgáltatását használtuk PPPoE passthrough módban az UCG-Fiber gateway 10 GbE RJ45 WAN portján. Elképzelhető, hogy megtartanám ezt a szolgáltatást is a Telekom mellett, hiszen a gateway tudja kezelni a kettőt együtt. A UCG-Fiber gateway-en van még egy kihasználatlan 10G SFP+ WAN port, csak egy csatlakozót kell hozzá vennem, így mehetne bele közvetlenül az optikai kábel. A kérdésem az lenne, hogy a Telekom megengedi saját eszköz használatát tényleges bridge módban egyből az optikai kábelre kötve? (Mondjuk olyan módon, hogy a saját eszközöm MAC address-ét regisztrálja, mint más országokban.) Vagy marad a PPPoE passthrough a 10 GbE RJ45 WAN porton? Előre is nagyon köszi a segítséget!
- Tegnap
- 
	az IPTV-m rendben van, Cisco dekóderrel. de nem tudok csatornát vagy hangerőt váltani, mert az egyetlen alsó futás az, amely be- és kikapcsolja a tévét. (via Google Translate)
- 
	Az árával nem. Mert dupla annyiba kerül mint a szomszéd utcában a gigabites net. 😏
- 
	Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
- 
	Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
- 
	Puk kódomat szeretném kérniquestion válaszolt Telekom szakértő Farkas Nikolett bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
- 
	Kedves Telekom szakértő! Korábbi Magenta 1-es előfizető vagyok (mobil + internet + IPTV M) és hasonlóan jártam, mint a kérdező. A kérdéseim: 1. Miért nincsen sehol hivatalos információ arról, hogy kinek elérhető az akció?? A netet átbogarászva ez a fórum hozzászólás volt az egyetlen, amiben ez felmerül. 2. Miért kaptam a Telekomtól sms-t az akcióról, ha számomra nem elérhető?? Ebben a formában ez így sajnos egy átverés...
- 
	Horvátországban Krk sziget Omisálj városában Tv,Internetquestion válaszolt Telekom szakértő dr.Kovácsné bejegyzésére, itt: TV Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
- 
	Xiaomi 15T vélemény, köszönetnyílvánítástopic válaszolt Telekom szakértő Roland74 bejegyzésére, itt: Közösségi témák Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia
- 
	Sziasztok! Samsung A05 mobilban feltöltőkártya helyett előfizetéses SIM csere lett. Kimenő hívást nem lehet indítani most."Hívás átirányítva"és foglalt jelzés.SMS-t küldeni lehet,és hívást is fogad a készülék.A hibabejelentő ellenőrzése szerint nem a Telekomnál van a hiba. Tudnátok segíteni hol mit kellene átállítanom? Köszönöm szépen! E.
- 
	Szeretném a puk kódomat lemérni.
- 
	T. Telekom!Horvátországban milyen lehetőség van a tévé,internet használatára? Konkrétan Krk sziget, azon belül Omisálj városa.
- Utolsó hét
- 
	Tisztelt Telekom! A napokban vettem át a Xiaomi 15T készülékemet, melyet Önöknél rendeltem meg. Egy gyönyörű, letisztult mobilt kaptam, amire öröm ránézni. Minőségi készülék, tökéletes üzemidővel,gyors hardverrel! Csak ajánlani tudom bárkinek! Köszönöm. Üdvözlettel: Kovács Roland Péter
- 
	Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
- 
	Sikeres regisztráció után nem tudok belépni: HTTP állapot 400 – Hibás kérés
- 
	Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
- 
	T Phone 2 5G Bluetooth hibaquestion válaszolt Telekom szakértő Gery19871130 bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
- 
	Hitelesített Telekom fiók törlésequestion válaszolt Telekom szakértő Ricsii2001 bejegyzésére, itt: Telekom alkalmazás Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
- 
	Telekom belépés hibaquestion válaszolt Telekom szakértő Turján Barnabás bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
- 
	Telekom belépés hibaquestion válaszolt Telekom szakértő Turján Barnabás bejegyzésére, itt: Mobiltelefonok Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
- 
	Vettem egy SEI800DT Smartbox-ot bejentkezési hibát ír.
- 
	A 30/5 Mbps net plusz-al meg vagy elégedve?
- 
	Összes csatorna elkezdett akadozniquestion válaszolt Telekom szakértő Stephen Komoroczy bejegyzésére, itt: TV GO Szia @Stephen Komoroczy, Próbáltad a táblagépen újratelepíteni az alkalmazást? Javasoljuk, nézd meg, hogy van-e rá elérhető frissítés. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
- 
	Készülék vásárlásquestion válaszolt Telekom szakértő Pintér Balázs bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás Kedves @Pintér Balázs, Köszönjük hűségedet és bizalmadat, amit hosszú évek óta tanúsítasz felénk! Nagyra értékeljük, hogy velünk vagy. Megértjük, hogy a készülékkedvezmények feltételei és az aktuális díjcsomagok folyamatosan változnak, és ez néha zavart okozhat. Tisztában vagyunk vele, hogy az árak közötti különbségek kellemetlenséget okozhatnak. Az aktuális promócióban elérhető díjcsomagjainkra van lehetőség hűségidőt vállalni, a korábbiakra nem. Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik örömmel átnézik a számláidat és a jelenlegi díjcsomagodat. Együtt biztosan találtok olyan megoldást, amely egy kedvezőbb, esetleg olcsóbb díjcsomag formájában fedezi az általad használt szolgáltatásokat. Így az ahhoz kikalkulált készülékkedvezmény mellett a havidíjad nem vagy csak minimálisan változna, miközben továbbra is élvezheted a megszokott előnyöket. Bízunk benne, hogy ez a lehetőség segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást, és továbbra is elégedett ügyfelünk maradsz! ^Oszkár

 
	 
	