Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. panda23

    Hívószám kijelzés

    A Gigaset DA310 egy viszonylag egyszerű, vezetékes asztali telefon, és sajnos nem rendelkezik saját beállítási lehetőséggel a hívószámküldés (CLIP) szabályozására. Ez azt jelenti, hogy: Ha a szolgáltató szerint a hívószámküldés aktiválva van, és mégis „Ismeretlen” vagy „Privát szám” jelenik meg a hívott félnél, akkor: A probléma nem a DA310 készülékben van. Elképzelhető, hogy a vonalon valamilyen köztes eszköz (pl. régi telefonközpont, adapter, modem) blokkolja a számküldést. Érdemes másik, CLIP-kompatibilis telefonkészülékkel kipróbálni, hogy küldi-e a számot. Tippek, mit tehetsz: Próbáld ki a telefont másik vonalon, ha van rá lehetőséged, pl. egy ismerősnél. Csatlakoztasd közvetlenül a vonalhoz, ha eddig valamilyen köztes eszköz volt a telefon és a fali aljzat között. Ellenőrizd, hogy van-e a vonalon valamilyen hívószám-elrejtési beállítás: Néha a *31# vagy hasonló kódokkal lehet ideiglenesen elrejteni vagy megjeleníteni a számot. Próbáld ki pl. így: *31#06xxxxxxxx (a szám helyére tedd a hívott számot). Ha a fenti lépések után sem működik, lehet, hogy a szolgáltató mégsem engedélyezte megfelelően, vagy valami hiba van a vonalukon – ebben az esetben érdemes ismét visszajelzést adni nekik. Ha szeretnéd, tudok ajánlani olcsóbb telefonokat is, amelyek biztosan tudják kezelni a CLIP funkciót.
  3. NORKER

    RCS Google Messages

    Ilyet már én is tapasztaltam. Pár újraindítás és egy kis idő hozott megoldást.
  4. ridlev

    Telekom honlap hibája

    Kedves florianimus! "A Telekom honlap kezdőoldala bejön és azután árnyékos lesz és nem lehet semmit indítani így fiókba sem lehet belépni." Nálam is jelentkezett ez a tünet, és csak az uBlock Origin ideiglenes letiltása után vált használhatóvá a weboldal. A Google Chrome újabban alapból kikapcsolja a reklám blokkolókat. Ezért tudtad azzal használni a weboldalt.
  5. Tegnap
  6. Telekom szakértő

    Hálózat

    Szia Imre! Információink szerint jelenleg a hálózat tervezése folyik a településen, de most még nem tudjuk megmondani, hogy a kiépülése mikorra várható. Alábbi oldalunkon a címed megadásával feliratkozhatsz értesítőre, így meg tudunk keresni amint nálad is elérhető lesz az optika: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes ^Dániel
  7. Imre Elek

    Hálózat

    Kedves Telekom Ügyfélszolgálat! Egyetlen kérdés a Békés Vármegyei Vésztő Városában terveznek e a vagy tervben van az hogy átfogó kiépítése a Telekom Optikai hálózattal való kiépítése a városunkban?
  8. Telekom szakértő

    Lepsény Optikai internet

    Szia petya83! Néhány véletlenszerű címet ellenőrizve Lepsényben úgy látjuk, hogy koax kábeles hálózattal vagyunk jelen a településen, melyen maximum 1000/25-ös internetcsomagjaink érhetők el. Optikát elsősorban olyan helyeken építünk, ahol még régi DSL hálózattal, vagy egyáltalán nem vagyunk jelen. Koax hálózattal ellátott területek optikára fejlesztése egyelőre nem várható. Az alábbi oldalunkon a címed beírásával ellenőrizheted, hogy milyen csomagjaink érhetők el a címeden: https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes Ha nem mutatja elérhetőnek az oldal az 1000-es netcsomagjainkat, úgy ez azt jelenti, hogy nálad nincs még koax hálózat, így feliratkozhatsz értesítőre - ez alapján pedig meg tudunk majd keresni amint nálad is elérhetők lesznek gigabites csomagjaink. ^Dániel
  9. petya83

    Lepsény Optikai internet

    Sziasztok! Várható valamikor, hogy Lepény településre is eljut az optikai internet? 10Km-re Polgárdiban már egy jó ideje az van. Előre is köszönöm a válaszotokat!
  10. Utolsó hét
  11. Köszönöm szépen a választ! Tulajdonképpen a tavasz utolsó hónapja van. Akkor remélhetőleg már nem kell sokat várni.
  12. Kedves Attila73! Azzal az információval rendelkezünk, hogy az RCS funkciót az Apple a Magyar Telekom ügyfelek számára várhatóan leghamarabb tavasszal aktiválja, bízunk benne, hogy hamarosan már elérhető lesz. Kérjük szépen még egy kis türelmedet és köszönjük az eddigit is! ^Szilvia
  13. Szép napot! Telekom fórumban nincs tapasztalatom, remélem jó hekyre írok! Lehet tudni legalább nagyjaból, hogy iPhonera mikor lesz elérhető az RCS csevegés? Már nem emlékszem milyen oldal írta még tavaly, hogy idén tavaszra ígérte a Magyar Telekom.
  14. Telekom szakértő

    Telekom honlap hibája

    Kedves florianimus! Ahhoz, hogy a honlappal kapcsolatos egyedi problémát kivizsgálhassuk, úgy mindenképp szükségünk lenne a korábbi posztunk alatt felsorolt adatokra, amit privát üzenetben kérjük, hogy továbbíts nekünk, hogy mielőbb a segítségedre lehessünk. Válaszodat előre is köszönjük! ^Barna
  15. Kedves Csaba! A jelzetteket felülbírálni nincs lehetőségünk, panaszként tudjuk továbbítani, rögzíteni. Kérjük, keress fel minket privát üzenetben szolgáltatásodhoz tartozó MT azonosítóval. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  16. Telekom szakértő

    Hívószám kijelzés

    Szia @Bugovics Javasoljuk, ügyfélszolgálatunkkal vedd fel a kapcsolatot, akár weblapunkon elérhető chat-en vagy közösségi oldalunkon privát üzenetben és segítünk a szolgáltatás ellenőrzésében szükség esetén beállításában. ^Oszkár
  17. Bugovics

    Hívószám kijelzés

    Érdeklődnék, hogy egy Gigaset da310-es készüléken hogyan lehet beállítani, hogy küldje el a számomat és ne ismeretlenként hívjak fel másokat. A központban azt mondták, hogy náluk aktiválva van és az én készülékemen kellene beállítani. A leírásban viszont ilyen nincs is. Előre is köszönöm a választ.
  18. Kedves Zoltán! Azt nem tudom megemészteni, hogy az üzemszünet havi díját miért nekem kell fizetni. Nekem ez kényszerpálya. Telekomnak értékelni kellene a türelmemet kitartásomat, lojalitásomat felétek, EZT NEKTEK KÉNE BENYELNI(már mint a ha vi költséget,amig nincs áthelyezve a szolgáltatás)! De le sem ****! Én használnám a szolgáltatást eddig 2hónapja ,de Ti nem tudjátok biztosítani, és ezt nem tudjátok hogy még mennyi hónapon keresztül nincs szolgáltatás. Hányok az egész történettől. EZ NEM FER! Várom válaszod Hampel Csaba
  19. Kedves @Pipa! A használatbavételi engedély a Telekom esetében azt jelenti, hogy az adott hálózati elem, szolgáltatás vagy rendszer – miután minden szükséges teszten és ellenőrzésen átesett – hivatalosan is üzembe helyezhető és használható. Ez egy fontos lépés, amely biztosítja, hogy a Telekom szolgáltatásai a vonatkozó szabályoknak és előírásoknak megfelelően működjenek, és a lehető legjobb minőséget nyújtsák az ügyfelek számára. Amint ezt az engedélyt megkapjuk a hatóságoktól, akkor a szolgáltatást is tudjuk biztosítani majd. Addig is türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  20. Telekom szakértő

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Sziasztok! Javasoljuk, hogy első körben frissítsétek a beltéri egységet a következők szerint: a "Beállítások" / "Android TV beállítások" / "Eszköz beállítások" / "Névjegy"-nél a rendszerfrissítést indítsátok el, ha nem naprakész (a "Rendszerfrissítés" gombra kattintva). Ezzel kapcsolatban videós segítséget ide kattintva találhattok. Abban az esetben, ha ezt követően is rendellenességet tapasztaltok, akkor kérjük, hogy keressetek fel minket privát üzenetben, ahol adjátok meg a szolgáltatáshoz tartozó MT azonosítót, elérhetőségeteket (kapcsolattartói nevet és mobiltelefonszámot), valamint részletesen írjátok meg mit érzékeltek, hogy kivizsgálhassuk és a lehető leghamarabb javíthassuk! Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán
  21. florianimus

    Telekom honlap hibája

    T.Szakértő! A múlt héten kedden nem működött az internet. A 1414 útmutatása (áramtalanítás, újraindítás) után az internetkapcsolat helyreállt, azonban a Telekom oldal akkor sem és azóta sem működik. A Telekom honlap kezdőoldala bejön és azután árnyékos lesz és nem lehet semmit indítani így fiókba sem lehet belépni. -Google Chrome böngészővel indul a honlap -Használt -alapértelmezett- böngésző: Firefox Browser 138.01 (64 bites) -
  22. Kedves Andrea! Pontosan milyen használatbavételi engedély ez. Mikor lesz szolgáltatás kb.? Köszönöm Hampel Csaba
  23. Gregor Man

    Tv Box bekapcsolás hiba

    Pontosan ugyanez a problémám. Rendszeres, hogy a távitányítóval nem tudom bekapcsolni a boxot, és a készüléken lévő kis gombbal sem. Olyankor hátul kihúzom az áramellátó csatlakozóját, várok kb. 5 mp-et visszadugom, és lassan magához tér. De ugye nem ez a készülék rendszerszerű müködési módja? A tudósok találtak már rá valamilyen valódi megoldást, vagy ezután ezzel így kell együtt élni?
  24. Szia NORKER! Egyelőre nincs újabb információ róla. ^Andrea
  25. Szia Csaba! A használatba vételi engedélyekre várunk. Köszönjük a türelmedet és a megértésedet. ^Andrea
  26. Sziasztok T! Mikor lesz elérhető az optika a 1135 Bp Csata u 3-7 5/11 ben ? 2 hónapja várok az áthelyezés áthelezhetőségére. Ígéretekkel már tele a padlás is. Határidős válaszra várva. Köszönöm Hampel Csaba
  27. Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e esetleg valami fejlemény a témában? Hiszen a tavasz végénél vagyunk. Oké, hogy leghamarabb, csak hátha van valami update. Köszi a választ előre is!
  28. SamsungGalaxyTab

    Telekom TV Go

    Kedves Rita! Nagyon köszönöm a segítséget. Zoom
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...