Ugrás a tartalomhoz

Legutóbbi Bejegyzések

témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Tamas586

    Kinek mekkora - a net?

    Az árával nem. Mert dupla annyiba kerül mint a szomszéd utcában a gigabites net. 😏
  3. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
  4. Today
  5. Telekom szakértő

    Kimenő hívás

    Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
  6. Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
  7. marcsi_

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves Telekom szakértő! Korábbi Magenta 1-es előfizető vagyok (mobil + internet + IPTV M) és hasonlóan jártam, mint a kérdező. A kérdéseim: 1. Miért nincsen sehol hivatalos információ arról, hogy kinek elérhető az akció?? A netet átbogarászva ez a fórum hozzászólás volt az egyetlen, amiben ez felmerül. 2. Miért kaptam a Telekomtól sms-t az akcióról, ha számomra nem elérhető?? Ebben a formában ez így sajnos egy átverés...
  8. Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
  9. Kedves Roland74! Örömmel olvastuk visszajelzésedet, köszönjük, hogy megosztottad velünk! Használd egészséggel a készüléket! ^Szilvia
  10. Erzsóka

    Kimenő hívás

    Sziasztok! Samsung A05 mobilban feltöltőkártya helyett előfizetéses SIM csere lett. Kimenő hívást nem lehet indítani most."Hívás átirányítva"és foglalt jelzés.SMS-t küldeni lehet,és hívást is fogad a készülék.A hibabejelentő ellenőrzése szerint nem a Telekomnál van a hiba. Tudnátok segíteni hol mit kellene átállítanom? Köszönöm szépen! E.
  11. T. Telekom!Horvátországban milyen lehetőség van a tévé,internet használatára? Konkrétan Krk sziget, azon belül Omisálj városa.
  12. Tegnap
  13. Tisztelt Telekom! A napokban vettem át a Xiaomi 15T készülékemet, melyet Önöknél rendeltem meg. Egy gyönyörű, letisztult mobilt kaptam, amire öröm ránézni. Minőségi készülék, tökéletes üzemidővel,gyors hardverrel! Csak ajánlani tudom bárkinek! Köszönöm. Üdvözlettel: Kovács Roland Péter
  14. Telekom szakértő

    TV GO

    Kedves Gyöngyvirág! Nagyon sajnáljuk, hogy gondot tapasztalsz! Kérjük, ha még nem jelezted, írd meg nekünk privát üzenetben érintett MT-azonosítódat, Telekom Fiókhoz tartozó email címedet, azt, hogy milyen eszközről szeretnéd használni és böngésződ típusát. Az információk alapján szakértő kollégáink segítségével kivizsgáljuk és megoldjuk a gondot. Köszönjük! ^Szilvi
  15. Utolsó hét
  16. Gyöngyvirág

    TV GO

    Sikeres regisztráció után nem tudok belépni: HTTP állapot 400 – Hibás kérés
  17. Telekom szakértő

    SmartBox

    Szia @banderasz66! Kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk az érintett MT azonosítódat és a kapcsolattartói hívószámodat és segítünk. Köszönjük! ^Lia
  18. Szia Gergő! Javasoljuk, hogy a készülékedet vidd be egyik Telekom üzletünkbe és kivizsgáljuk esetedet. A garanciajegyet vidd magaddal, melyet a Telekom fiókodban találsz a "Dokumentumok" között. A javítással kapcsolatban bővebb információt ide kattintva olvashatsz. ^Lia
  19. Szia Ricsii2001! A Hitelesített Telekom Fiók törlése kizárólag ügyintézőtől kérhető. Legegyszerűbben a weboldalunkon felugró chat-en (https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/chat_segitseg) kérheted úgy, hogy annak ideje alatt belépsz az érintett Hitelesített Telekom fiókodba. Megértésedet és együttműködésedet előre is köszönjük! ^Petra
  20. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Meghatározott biztonsági rendszerkövetelménynek kell megfelelnie az adott eszköznek. A társaságunk által forgalmazott készülékeken biztosított a Telekom app megfelelő működése. Egyéb cégektől beszerzett saját eszközökön nem garantált. Ennek oka, hogy ezeken teszteltük az adott szoftververziókhoz az appot, míg a nem tőlünk származó készülékeken lehetnek olyan módosítások melyeket az app szoftvere biztonsági kockázatként érzékel és emiatt nem működik. Amennyiben sikeresen frissítetted telefonodat, akkor azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Ha a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  21. Kedves Barnabás! Elsőként azt javasoljuk, ellenőrizd le készülékeden, hogy elérhető-e azon frissebb szoftver. Ha igen, akkor annak letöltése szükséges. Azt követően töröld le az applikációt, majd telepítsd újra! Amennyiben a probléma továbbra is fennállna, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a m.me/TelekomHU oldalunkon! ^Petra
  22. banderasz66

    SmartBox

    Vettem egy SEI800DT Smartbox-ot bejentkezési hibát ír.
  23. Réka

    Kinek mekkora - a net?

    A 30/5 Mbps net plusz-al meg vagy elégedve?
  24. Szia @Stephen Komoroczy, Próbáltad a táblagépen újratelepíteni az alkalmazást? Javasoljuk, nézd meg, hogy van-e rá elérhető frissítés. Együttműködésed köszönjük! ^Oszkár
  25. Kedves @Pintér Balázs, Köszönjük hűségedet és bizalmadat, amit hosszú évek óta tanúsítasz felénk! Nagyra értékeljük, hogy velünk vagy. Megértjük, hogy a készülékkedvezmények feltételei és az aktuális díjcsomagok folyamatosan változnak, és ez néha zavart okozhat. Tisztában vagyunk vele, hogy az árak közötti különbségek kellemetlenséget okozhatnak. Az aktuális promócióban elérhető díjcsomagjainkra van lehetőség hűségidőt vállalni, a korábbiakra nem. Javasoljuk, hogy vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, akik örömmel átnézik a számláidat és a jelenlegi díjcsomagodat. Együtt biztosan találtok olyan megoldást, amely egy kedvezőbb, esetleg olcsóbb díjcsomag formájában fedezi az általad használt szolgáltatásokat. Így az ahhoz kikalkulált készülékkedvezmény mellett a havidíjad nem vagy csak minimálisan változna, miközben továbbra is élvezheted a megszokott előnyöket. Bízunk benne, hogy ez a lehetőség segít megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást, és továbbra is elégedett ügyfelünk maradsz! ^Oszkár
  26. Tisztelt Cím! Ügyintézés folytán kerestem fel az egri kirendeltségüket. De ha már ott jártam felmerült bennem egy esetleges újabb készülék vásárlás. Nagyon régóta vagyok ügyfelük vezetékes telefon, internet TV előfizetés. 3 db mobil előfizetés, tehát minden Önöknél van. Jelenleg nincs fenálló aláírt hűségidőm, ezért kértem egy árajánlatok Iphone 17 készülékre. Kb. 120.000.- ft összegű kedvezményt tudnának a vételárból biztosítani, viszont a havi díjat kb. 5.000.- ft-al megemelnék. Ez azt jelenti számomra, hogy a kedvezmény összegét fel is emésztik kb. az újabb hűségidő/kb. 22 hónap/ alatt megemelt havi díjak. Onnantól kezdve viszont az emelt díjak már az Önök plusz hasznát képezik. Összegezve egyszerűen nem értem hol itt a kedvezmény??? Nyílván annak csábító lehet aki egy összegben nem tudja az újabb készüléket megvenni. Várom válaszukat!
  27. Tisztelt Telekom! Van egy T Phone 2 5G típusú készülékem amelyen egy Bluetooth probléma jelentkezett. A probléma a következő. A Bluetooth-on történő hanglejátszás jobb esetben megtörténik, de teljesen véletlenszerűen ez megszakad, vagy nem is megy végbe. Ez által a zenelejászás lefagy, a videólejátszás meg teljesen leáll. Ez így konkrétan a használhatatlan kategória és mivel korábban ilyen gond nem volt és a kapcsolat felépül és azt tartja is így gyanítom, hogy szoftveres probléma lehet. A készüléken Android 15 fut 2025. 09.05-ös biztonsági frissítéssel. A build szám: Puma_1.17.19. A készüléket alaphelyzetbe állítottam már korábban, ez nem oldotta meg a problémát. A kérdésem az lenne, hogy várható javítása a problémának? Mert így zenelejátszásra nem használható. hisz vezetékes fülhallgatók közül is csak bizonyos (OMTP kiosztású) headset-et fogad el, és a Bluetooth megoldás sem működik rajta. Üdvözlettel: Gergő
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...