Legutóbbi Bejegyzések
témák mutatása. az utolsó 365 365 napja napban posztolva
Ez a folyam magától frissül
- Tegnap
-
Tisztelt Telekom! Nemrég költöztünk be új otthonunkba, ahol csalódottan tapasztaltuk, hogy a leggyorsabb elérhető internet egy 30 MB/s, rézkábeles csomag. A szolgáltatást kénytelenek voltunk igénybe venni, mivel az utcában egyedül Önök elérhetőek. Ebből kifolyólag úgy gondoljuk, hogy az utcában mindenki Telekomot használ, így sok lakó érdeke lenne az erősebb internet. (és ehhez nem is társulhat Televíziós szolgáltatás) Érdeklődnék, hogyan és hol adható be erre vonatkozóan igény és milyen menete lehet ennek? A helyszín Etyek, Vadvirág utca. Köszönettel: PZ
-
Telekom TV GO Edge böngészőn hangot ad, de a képernyő fekete
question válaszolt Telekom szakértő Beradan bejegyzésére, itt: TV GO
Kedves Beradan! Javasoljuk, hogy inkognitó módban próbáld meg, miután törölted a sütiket. ^Andrea -
Kedves Tünde! Kérjük, hogy elérhetőségedet írd meg privát üzenetben. Köszönjük! ^Andrea
-
Üdvözletem! Magánszemélyként szeretnék fém telefon fülkét venni amennyiben lehetséges. Köszönettel: Kottnerné Tünde
-
Telekom TV GO Edge böngészőn hangot ad, de a képernyő fekete. Láttam már más is feltette a kérdést, viszont megoldást nem láttam sehol. Edge verzió: Verzió: 124.0.2478.105 (Hivatalos build) (64 bites)
- Utolsó hét
-
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt patrik.2199 xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Üdv, már egyszer elküldtem, de nem változik semmi hónapok óta. Példa IP: 1.1.1.1, cloudflare.com, discord.com Rendszerint este jelentkezik a probléma. Más szolgáltató helyesen a budapesti Cloudflare központot használja (cloudflare.bix.hu, 193.188.137.27), viszont a Telekom a Deutsche Telekomon keresztül a bécsi központot használja, ami este nagyon problémás, mert jelenleg is használhatatlan, a 4 betűs szolgáltató VPN-jét kell használnom... Jó lenne, ha a Telekom is a budapesti Cloudflare központot használná. Másik probléma, hogy a free CF csomagos oldalakat New York-ba routolják ki már február óta, ami szintén csak a Telekomnál van, ismét a Deutsche Telekom miatt. Erre példa IP: 104.21.12.172 VPN-el 8ms a ping, 0% packet loss... Ebben az esetben nem csak este jelentkezik a routing probléma, hanem 0-24. -
Szia, szép napot kívánunk! Az RTL csatornákat és a TV2 adót a Telekom TV GO Alap (bruttó 2000 Ft/hó) és a Szuper Családi (bruttó 3600 Ft/hó) csomag tartalmazza (https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/telekom-tv/csatorna-kinalat-telekom-tvgo ). A díjakat a Telekom TV GO weboldalán, itt https://portal.telekomtvgo.hu/felhasznalasi-feltetelek tekinteheted meg. Azt érdemes tudnod, hogy ez egy online tartalomszolgáltatás, így csak azok a műsorok érhetőek el, amelyeknek van online közvetítési joguk. ^Petra
-
SIM kártya letíltás
question válaszolt Telekom szakértő Törölt_tag5980 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Andrea! Nagyon sajnáljuk a történteket! A havidíjas előfizetéses SIM kártya letiltást a chatben kérheted (Chrome böngésző használata javasolt,https://bit.ly/2JzXRGt), kollégák akár most is elérhetőek. Telekom üzletben is jelezheted igényedet, ahol adnak Neked egy új SIM-et is, a telefonszám megtartásával. Domino kártya esetén csak egy új SIM-et kell kérni, szintén személyes ügyfélszolgálaton. ^Gabi -
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt Telekom szakértő xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
Szia patrik.2199! Kérjük, az alábbi adatokat írd meg nekünk a kivizsgáláshoz privát üzenetben: érintett szolgáltatás megnevezése milyen IP címmel érhető el logok (ping, tracert, delay, packet loss) a hibával kapcsolatban Köszönjük előre is! ^Gabi -
SIM kártya letíltás
question válaszolt Bíró Andrea Törölt_tag5980 bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Ellopták a sim kártyamat és szeretném le tiltani -
Üdv! Ha az önálló Telekom TV GO-ra fizetnék elő, jól látom, hogy egyik csomagnak sem része már az RTL és a TV2? Vagy csak rosszul látom? Köszönöm szépen a választ!
-
vonalas telefonon nemzetközi hiváskorlátozó jelszót elfelejtettem mi a teendő?
question válaszolt Telekom szakértő Takács István bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves István! Köszönjük türelmedet! Kérjük, keress minket chat felületünkön és segítünk Neked az új jelszó megadásában. ^Szilvi -
Kedves Németh Istvánné! Hálózatunk korszerűsítésével kapcsolatban azonnal választ kaphatsz honlapunkon https://bit.ly/3fJsyfm , ahol pontos címed megadása után tájékozódhatsz a várható fejlesztésekről. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy Gigaerős hálózatunk a lehető legtöbb ügyfelünk számára elérhető legyen. Amennyiben a megadott címen jelenleg nem találsz megfelelő ajánlatot, iratkozz fel e-mail címeddel a hálózatfejlesztés értesítőnkre, amikor Nálad is elérhetővé válnak leggyorsabb csomagjaink. További türelmedet nagyon köszönjük! ^Szilvi
-
Megint nem megy a levelezőrendszer
question válaszolt Telekom szakértő Hegyirabló bejegyzésére, itt: Internet
Kedves Hegyirabló! Nagyon örülünk! Köszönjük hogy visszajeleztél nekünk! ^Szilvi -
Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban
question válaszolt patrik.2199 xnuke097 bejegyzésére, itt: Gaming
A Cloudflare problémát megnéztétek? Jelenleg is VPN-t kell használni ahhoz, hogy a Discordot használni lehessen... A free plan-es weboldalak pedig február eleje óta 0-24 200ms + packet lossosak. -
Megint nem megy a levelezőrendszer
question válaszolt Hegyirabló Hegyirabló bejegyzésére, itt: Internet
Már kezdtem elcsüggedni, mikor jött az SMS és az e-mail az új jelszavakkal, sikerült visszaaktiválniuk a kollégáknak. Nem csalódtam a Telekomban! Köszönöm szépen! 🙂 -
Szia Bence! Kérjük, hogy privát üzeneten keresztül írd meg részünkre a 9 számjegyből álló otthoni MT azonosítódat, hogy utánanézhessünk a szolgáltatásodnak, valamint a mobilelérhetőségedet is, ha esetleg egy bejelentést kellene rögzítenünk műszaki területünk felé a hibával kapcsolatban. Válaszodat előre is köszönjük! ^Barna
-
Sim kártya le van tiltva
question válaszolt Telekom szakértő Balugyánszki Georgina bejegyzésére, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Kedves Georgina! Amennyiben megvan a SIM kártyához tartozó plasztikkártya, akkor annak a hátulján feltüntetjük a PIN és a PUK kódot is. Ennek hiányában a PUK kódodat lekérdezheted honlapunkon, a Telekom fiókodba belépve. Az áttekintés oldalon a mobil szerződés részleteinél lejjebb görgetve az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél tudod megtekinteni a kódot. Erről ezen az (https://bit.ly/3DGyL6V) oldalon olvashatsz bővebben. Abban az esetben, ha számodra kényelmesebb, úgy kollégáink is segítségedre lesznek chat-en, honlapunkon (https://bit.ly/46VpRPe). A PUK kód kiadásához a telefonszámhoz tartozó 5 számjegyű szerződés szintű jelszó ismerete szükséges. Amennyiben nem emlékszel a jelszavadra, akkor személyesen, üzleteinkben készíthetsz újat. ^Barna -
Sim kártya le van tiltva
kérdés hozzáadott: Balugyánszki Georgina, itt: Számla, módosítás, ügyintézés
Szia 3x elrontottam a PIN kódot, le van tiltva a sim kártya. Kéri a PUK kódot amit nem találok. Tudnál nekem ebbe segíteni? Köszönöm Balugyánszki Georgina -
vonalas telefonon nemzetközi hiváskorlátozó jelszót elfelejtettem mi a teendő?
kérdés hozzáadott: Takács István, itt: Egyéb készülékek
vonalas telefonon nemzetközi hiváskorlátozó jelszót elfelejtettem mi a teendő? -
Optikai hálózat - XX. került Vörösmarty utca 72-76
question válaszolt Telekom szakértő RobiD bejegyzésére, itt: Hálózat
Szia RobiD! Megérkezett kollégáink válasza, mely szerint már a munkálatok utolsó szakasza zajlik, így a tervek szerint a nyár folyamán, június vége / július első felében várható a hálózat átadása. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. Az IDE kattintva elérhető oldalunkon a címed megadásával feliratkozhatsz értesítőre, így rendszerünk e-mailt tud küldeni amint rendelhetővé válik a szolgáltatás. ^Dániel -
Megint nem megy a levelezőrendszer
question válaszolt Telekom szakértő Hegyirabló bejegyzésére, itt: Internet
Szia Hegyirabló! Sajnáljuk a kellemetlenséget! A megoldásban illetékes kollégáink a 1414-es telefonszámon tudnak segítségedre lenni. Kérjük, egyeztess munkatársainkkal. Köszönjük az együttműködésedet. ^Andrea -
Megint nem megy a levelező kiszolgáló rendszer, sem Thunderbird kliensből, sem webmailről. Elképzelhető, hogy valamikor méltóztatik ezt javítani a Telekom, illetve az, hogy kapok választ erre a kérdésemre?