Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. handy man

    index.php

    tnx">x

    © hunter

  3. handy man

    index.php

    © hunter

  4. Today
  5. Kedves joobalazs90! Köszönjük a megkeresésed! Abban az esetben tudsz belépni a Telekom fiókodba, ha előtte módosíttatod az elsődleges kapcsolattartói mobilszámod. Fontos, hogy ez csak magyar szám lehet illetve akkor tudjuk elvégezni a kérésed, ha ismered az előfizetésedhez tartozó 5 számjegyű ügyfélszintű jelszót. A módosítást kérheted a Telekom hivatalos facebook messenger-én (m.me/TelekomHU), Telekom chaten, a 1414-es számon vagy bármely Telekom üzletünkben is. Ha ez nem megoldható, akkor az e-mail-es számlaértesítő alapján eseti utalással ki tudod egyenlíteni a számlád, így nem veszik el az előfizetésed. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
  6. Szia @Ricsii2001! Köszönjük az érdeklődésed! Valóban már van a kínálatunkban kifejezetten olyan set-top-box, aminek funkciói és egyedi, módosított távirányítója egyszerűbbé teszi a kezelést a látásérülteknek is. Új tv szolgáltatás megrendelése estén már minden esetben ezt az új SEI márkájú eszközt telepítjük. Amennyiben neked még másfajta boxot biztosítottunk az előfizetésedhez, ügyfélszolgálatunkon kérheted, hogy azt az akadálymentesített típusra cseréljük. Az igényed leadáskor MT ügyfélazonosítód és telefonos elérhetőséged szükséges megadnod, amin később elérhetnek a kollégáink, akik időpontegyeztetés miatt fognak keresni a helyszíni kiszálláshoz. Az új beltéri egységet technikus kollégánk állítja be a helyszínen, a régit pedig náluk le is adhatod. Reméljük, válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsolti
  7. Telekom szakértő

    E115 hibakód

    Szia Tibor! Ez a hibakód a legtöbbször arra utal, hogy hálózati probléma miatt nem indul el a műsor lejátszása az eszközödön. Ilyenkor célszerű az internetkapcsolatot ellenőrizni, telefon/tablet esetén repülő üzemmódba váltani egy rövid időre, akár a hálózati beállításokat is visszaállítani alapértékekre, illetve egy újraindítást is elvégezni. Ha ezek a lépések után is problémát tapasztalnál, kérjük privát üzenetben vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre tudjunk lenni. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti
  8. Vecsernyés Tibor

    E115 hibakód

    E:115 hibakód
  9. Vecsernyés Tibor

    E115 hibakód

    Mit jelent az E:115 hibakód
  10. Üdv! Olvastam arról, hogy a Telekom kínálatában nemrég elérhető lett egy kifejezetten látássérültek számára készült tv box, amit a Telekom tv-hez lehet kérni. Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom megrendelni ezt a boxot a tv előfizetésemhez? Továbbá azt szeretném még megkérdezni, hogy hogyan zajlik a box beüzemelése? Ezt nekem kell megtenni (tehát látó személynek, családtagomnak kell beüzemelni), vagy kifejezetten a Telekom szerelője üzemeli be? Továbbá mi lesz a sorsa a régi boxoknak? (Ugyanis két boxom van, és mindkettőt szeretném cserélni az új, vakoknak készült boxra, ugyanis vak személy vagyok, és mindenképp szükségem lenne rá). Ha telefonon keresztül kell megrendelnem, akkor milyen gyártójú, illetve milyen típusú boxot kell kérnem? Köszönöm!
  11. Tegnap
  12. Egy ideig sajnos nincs hozzáférésem a telefonomhoz amiben a magyar kártyám van és enélkül képtelen vagyok bejelentkezni a fiókomba, hogy kifizessem a számlámat. Nem szeretném elveszteni az előfizetésem, szóval szeretnék segítséget kérni, hogy van e más mód a bejelentkezésre. Előre is köszönöm a segítséget.
  13. Kedves Nemes94! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat, elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az érintett előfizetés telefonszámával vagy MT azonosítóval illetve kérjük szépen, hogy mellékel mellé egy képernyőképet is problémáról, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk. Előre is köszönjük! ^Szilvia
  14. Telekom szakértő

    Telekom set top box

    Kedves Kovács Richárd! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Elnézésedet kérjük a kellemetlenségek miatt! Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot privát üzenetben az MT azonosítóddal valamint a mobil elérhetőségeddel, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk! ^Szilvia
  15. Utolsó hét
  16. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy problémával kapcsolatban, ami a Telekom online felületén jelentkezik nálam (Több böngésző is tesztelve). Meglévő előfizetéseimmel szeretnék egy új szolgáltatást vagy készüléket rendelni, azonban a „Meglévő előfizetéseimmel rendelek” gomb megnyomása után, majd a felugró ablakban ráklikkelve az aktiv előfizetésem melletti "Ezt választom" gombra klikkelve, visszaugrik a választási ablakhoz.... Tehát nem tudom kiválasztani a meglévő előfizumat.... Próbáltam több böngészőn keresztül, töröltem a gyorsítótárat, frissítettem az oldalt, sőt, mobilról és számítógépről is próbálkoztam, de sajnos nem működik. Azt tapasztalom, mintha valamilyen rendszerbeli korlátozás vagy hiba lenne a felületen, ami megakadályozza, hogy meglévő előfizetéshez rendelhessen azonnal az ember. Esetleg csak egy technikai hiba van? Találkozott már valaki hasonlóval? Van valami megoldás, amit érdemes kipróbálni, vagy inkább ügyfélszolgálathoz kell fordulni? Nagyon megköszönöm a tippeket és segítséget! Köszi szépen!
  17. Segitseget szeretnénk kérni. A Telekomos box folyoton fagy csatornavaltasnal. Pl 3 csatornat valt majd megakad es nem megy tovabb. Többször ujraindittottam mar
  18. uzman

    Ubiquiti UniFi Cloud Gateway Fiber

    Üdv A Telekomnál is a PPPoE PT mód segítségével lehet csatlakoztatni a saját eszközödet az általuk biztosított hgw eszközhöz.
  19. Kedves Santiago! Amennyiben távirányító problémát tapasztalsz kérjük, privát üzenetben írd meg az MT azonosítódat és egy mobil elérhetőséget, hogy csere kérelmedet rögzíteni tudjuk. ^Zoli
  20. Telekom szakértő

    Kézikonzol

    Szia! Illetékes csoportunk visszajelzése alapján az MSI CLAW 8 várható a kínálatba december környékén. ^Zoli
  21. dzZahpapa

    Kézikonzol

    Sziasztok , kicsit megbolygatnám a témát újra. Láttam kikerült az msi claw a hordozható kézikonzolok közül és már csak Nintendo van. Várhatóak új kézikonzolok?
  22. Sziasztok! Most rendeltem 2/1 optikai internetszolgáltatást az otthonomba, de még nem kötötték be. A szerződés céges. IPTV nem lesz, mert a STB használatát nem veszi be a gyomrom. 
Itthon minden UniFi; AP-k, switch-ek, kamerák, stb. Eddig a remek *** *** (volt ****) szolgáltatását használtuk PPPoE passthrough módban az UCG-Fiber gateway 10 GbE RJ45 WAN portján. 
Elképzelhető, hogy megtartanám ezt a szolgáltatást is a Telekom mellett, hiszen a gateway tudja kezelni a kettőt együtt. A UCG-Fiber gateway-en van még egy kihasználatlan 10G SFP+ WAN port, csak egy csatlakozót kell hozzá vennem, így mehetne bele közvetlenül az optikai kábel. A kérdésem az lenne, hogy a Telekom megengedi saját eszköz használatát tényleges bridge módban egyből az optikai kábelre kötve? (Mondjuk olyan módon, hogy a saját eszközöm MAC address-ét regisztrálja, mint más országokban.) Vagy marad a PPPoE passthrough a 10 GbE RJ45 WAN porton? Előre is nagyon köszi a segítséget!
  23. az IPTV-m rendben van, Cisco dekóderrel. de nem tudok csatornát vagy hangerőt váltani, mert az egyetlen alsó futás az, amely be- és kikapcsolja a tévét. (via Google Translate)
  24. Tamas586

    Kinek mekkora - a net?

    Az árával nem. Mert dupla annyiba kerül mint a szomszéd utcában a gigabites net. 😏
  25. Telekom szakértő

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves @marcsi_! Köszönjük az érdeklődésed! A promócióról és az aktiválás lépéseiről részletes leírást ezen az oldalunkon találsz: SkyShowtime most 60 napig díjmentesen – Telekom lakossági szolgáltatások Szeretnénk kiemelni, hogy október 31-ig van lehetőség élni a kedvezménnyel, amelyet bejelentkezve a Telekom fiókodba a linkelt oldalon tudsz aktiválni. Az esetedben, ha IPTV díjcsomaggal rendelkezel, a mobil előfizetésed mellé tudod igényelni a szolgáltatást. Amennyiben további segítségre lenne szükséged, nyugodtan kérd kollégáink segítségét a chaten, amelyet ide kattintva érhetsz el. ^Zsolti
  26. Telekom szakértő

    Kimenő hívás

    Szia Erzsóka! A készüléked hívások menüpontján belül keress hívásbeállítás menüpontot és annak részeként Kiegészítő szolgáltatásokat. Ilyen kiegészítő szolgáltatás a híváskorlátozás és a hívásátirányítás, itt ellenőrizheted, hogy megfelelőek-e a beállításaid. ^Kata
  27. Szia Nikolett! A PUK kód díjmentesen megtekinthető a Telekom weboldalán a saját fiókodba belépve. Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd kattints a "Részletek" gombra. Az oldal alján, az "Előfizetéshez tartozó SIM-kártyák" résznél találod meg a PUK kódot. Telekom Alkalmazásban is könnyedén hozzáférhetsz a PUK kódodhoz. (Az applikáció letölthető a Google Play áruházból és az App Store-ból is.) Az "Áttekintés" menüpontban válaszd ki a megfelelő mobil előfizetést, majd a"SIM beállításai PUK" menüpontban válaszd a "SIM információ"-kat és azon belül a "PUK1 lekérdezés"-t. ^Kata
  28. marcsi_

    skyshowtime 60 napig ingyen

    Kedves Telekom szakértő! Korábbi Magenta 1-es előfizető vagyok (mobil + internet + IPTV M) és hasonlóan jártam, mint a kérdező. A kérdéseim: 1. Miért nincsen sehol hivatalos információ arról, hogy kinek elérhető az akció?? A netet átbogarászva ez a fórum hozzászólás volt az egyetlen, amiben ez felmerül. 2. Miért kaptam a Telekomtól sms-t az akcióról, ha számomra nem elérhető?? Ebben a formában ez így sajnos egy átverés...
  29. Kedves dr.Kovácsné! Köszönjük érdeklődésedet! Folyamatos tartózkodáshoz vezetékes internetre és TV szolgáltatásra lenne szükséged, vagy ideiglenes tartózkodáshoz szeretnéd igénybe venni? ^Szilvia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...