Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Az elmúlt órában
  2. Telekom szakértő

    Föld munkák

    Kedves Norbert! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Mint megkapjuk válaszát, továbbítani fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmed kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  3. Telekom szakértő

    3 napos net nem jó

    Kedves Józsi! Kérjük, hogy pontosíts. A mobilkészüléken sincs internet szolgáltatás? Vagy csak megosztani nem tudod a mobilneted? Várjuk válaszod. ^Zsani
  4. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  5. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani My Document.pdf
  6. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  7. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  8. Today
  9. Kedves csodasinternet! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a kövezetkő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log, MT ügyfél-azonosító, név és mobilszám! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani
  10. Telekom szakértő

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    Kedves Mnj! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Előfordulhat, hogy egy rövid ideig tapasztalható probléma állt fent. Még mindig tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  11. Kedves István! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben az alábbi adatokat küldd el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  12. Telekom szakértő

    t-online

    Kedves Sándor! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsani
  13. Kedves Lakner Zoltánné! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az érintett előfizetés azonosítóját, hogy utána tudjunk nézni a történteknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  14. DroneZ

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia, csak torrent esetében figyeltem meg. Magával a sávszélességgel látszólag nincs probléma. Bár speedtest-en kívül mással nem nagyon próbálkoztam még.
  15. Tegnap
  16. T. Cím! 2024. április 23-án történ az átállítás analógról digitálisra. Azóta sajnos "Rejtett szám" kijelzést ad minden hívó félnél. A hűségidő sincs beállítva és a szerelés is úgy tűnik, mintha meg sem történt volna. Az ügyintézők azt mondták, hogy az informatikai rendszerükben történt elakadás és addig, amíg azt, meg nem szüntetik, addig semmit nem kapok vissza, sem a híváskijelzést, sem a hűségidőt. Meddig kell erre várnom, mert nekem ez így problémát okoz, hiszen hiába keresnek, fogalmam sincs, hogy kit kellene visszahívnom. Ebből nekem csak károm van. Kérem sürgős intézkedésüket, mert ez így tarthatatlan és kénytelen leszek magasabb fórumhoz fordulni. Üdvözlettel: Lakner Zoltánné
  17. uzman

    Tv okosito párositás

    Szia Légy szíves kicsit bővebben körülírni a hibát. Pl: milyen TV okosító, mi lenne a cél, stb? A tv okosító eszközök alapvetően nem internet megosztásra szolgálnak, hanem kiegészítik a TV-t olyan szolgáltatásokkal, amit alapvetően a TV nem tartalmaz
  18. uzman

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia Ez a jelenség csak torrentezés közben áll fenn vagy akkor is ha nem fut a kliens és "normál" igénybevételnek van kitéve az eszköz (pl böngészés)
  19. Kedves patrik.2199! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia
  20. Szia Lekent! Amennyiben problémát tapasztalsz a szolgáltatás működésében, kérjük, hogy keress minket privát üzenetben, hogy mihamarabb segíthessünk! ^Szilvia
  21. Cloudflare hiba mikorra várható, hogy megoldódik? Minden szolgáltató a budapesti CF központot használja az országban kivéve a Telekomot. Már 1 hete ismét használhatatlan a Discord a CF miatt, mert a Deutsche Telekomtól 200+ms a ping és magas packet loss van. Free planes IP-k pedig február óta New York-ba vannak routolva, ami szintén csak a Telekomnál probléma.
  22. Utolsó hét
  23. Nem tom xiaomi tv okositoval netet küldeni a tv-be. Miért? Kösz
  24. jozsi

    3 napos net nem jó

    Sziasztok. 3nap net nem aktiv , tv okositoval, mi a hiba? Domino. Kösz
  25. Lesz erre megoldás valamikor? Megint hetek óta haldoklik főleg az esti órákban számos külföldi kapcsolat, leginkább az, ami Németországon keresztül megy. Kezd egy kicsit dühítő lenni, hogy lényegében már évek óta fennáll ez a probléma, és tartós megoldás nem született.
  26. Sziasztok, tapasztalt már valaki hasonlót? Most költöztem új lakásba, a HGW-t leszámítva minden maradt a régi beállításon a gépeken és a routeremen is. Ilyen problémával eddig még nem találkoztam, torrent feltöltés konkrétan zéró! Először nat-olt IP-t kaptam, kértem nyilvánosat, be is állították, tehát az a probléma megoldódott. Most azonban a feltöltés szinte nulla, 5-10 percenként felugrik 30-50MBit/s-re de azonnal vissza is esik nullára. Találkozott már ilyennel valaki?
  27. Sziasztok! Az esti órákban (fél 8 környékétől egészen 10-ig kb.) folyamatosan nagy pinggel, disconnectekkel szembesülünk Albion Online játszásakor . Az alábbi képen látható, hogy hol merül fel probléma a routing során. Lehetne ezzel valamit kezdeni? Mert egészen elképesztő, hogy csak ennél a szolgáltatónál van ilyen probléma! A szerver üzemeltetői szerint nem szerveroldlai a probléma, ami igazolja azt is, hogy el sem ér a csomag a szerverhez, már felugrik a ping. (Az összes telekomos ismerősömet kérdeztem erről, aki a játékkal játszik és nekik is pontosan ugyanez a problémája) Más szolgáltatóknál miért működik normálisan? Hogy "választ más utat" az ő gépe a csomagok küldése során? Mit tudunk csinálni? Ez így ebben a formában tarthatatlan!
  28. Varga Sándor

    t-online

    Bocsánat mégis megvan a beállítások menüben!!!!!!
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...