Minden aktivitás
Ez a folyam magától frissül
- Today
-
Beragadt rendelés lezárásának meggyorsítása.
question válaszolt Telekom szakértő zoli62 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Kedves zoli62! Bízunk benne, hogy nem lesz ennyi időre szükség és hamarosan a TV szolgáltatást is mellé rendelheted! ^Attila - Tegnap
-
Beragadt rendelés lezárásának meggyorsítása.
question válaszolt zoli62 zoli62 bejegyzésére, itt: Megrendelés, vásárlás
Ez elég szomorú, mert ez eltarthat akár hónapokig is. Addig se szolgáltatás nem tudok rendelni, se számlát fizetni. -
Megint kezdődik a Packet Loss esti órákban...
question válaszolt Cseh Dániel László ati912 bejegyzésére, itt: Gaming
Egy egy szutyok szolgaltato, q *****fone-nal együtt... arra váltottam és ugyanaz van mint ezeknél... totál *****nak nézik az embert.... -
Technicolor FGA2235 MAG bridge mód aktiválás, tapasztalatok?
question válaszolt luczsoma luczsoma bejegyzésére, itt: Hálózat
Egy Mikrotik hAP ax3 van a HGW mögött, bekapcsolt PPPoE passthrough-val. Megpróbálok majd egy HGW reset után 0-ról újra beállítani mindent, hátha. -
lázár jozsef belépett a közösségbe
-
Kató Milán belépett a közösségbe
-
Qgli belépett a közösségbe
-
Telekom szakértő elkezdte követni t-online , Távoli internet elérés blokkolása , Wifi ip kamera és 7 másik-t
-
Távoli internet elérés blokkolása
question válaszolt Telekom szakértő Lipták Zoltán bejegyzésére, itt: Egyéb készülékek
Kedves Zoltán! Első lépésben javasoljuk, hogy töröld és telepítsd újra az Alkalmazást. Amennyiben ez nem segített, kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben a készülék típusát, operációs rendszert és verzióját, az alkalmazás verziószámát, és szükségünk van a telefonszámodra, MT-azonosítódra, vagy Telekom fiók azonosítódra amellyel belépsz az applikációba. Köszönjük! ^Szilvi -
Kedves Ajax! A kapcsolat létrejön a HGW és kamera között? Az eszköz fel tud csatlakozni a wifire? ^Szilvi
- Utolsó hét
-
A torrent sajnos kismilló ki/bejövő kapcsolatot használ és minden bizonnyal ezt már nem tudja lekövetni. Valószínűleg nem ilyen teljesítményre van tervezve az eszköz, én erre tudok gondolni.
-
Szia @Sunyix! Írj a supportnak pm-be, megadod az adataid, visszanézik, hogy valódi, gondolom valami cache -t törölnek, mert nagyon mást nem csinálnak, és minden működik újra. Appot nem írják átt, gondolom szabályok miatt. Ezért a sok sablon dolog sajnos Mivel nem olyan probléma, ami a rendszer (rom) működését befolyásolja, ezért azon az oldalon még ennyit se foglalkoznak vele. Keress rá, a google-be, megtalálható egyébként, de az is ideig - óráig működhet. szerk: @zengl istvan, sajnos a sok egt szabály + a google szigorításai teszik ezt velünk. A szögeletes biztonság érdekében mnden alternatív megoldást szépen blokkolnak. Írj, a supportnak, helyre teszik egy darabig jó fog majd megint lenni utána...
-
Senkó Csaba belépett a közösségbe
-
Kedves Norbert! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Mint megkapjuk válaszát, továbbítani fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmed kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
-
Kedves Józsi! Kérjük, hogy pontosíts. A mobilkészüléken sincs internet szolgáltatás? Vagy csak megosztani nem tudod a mobilneted? Várjuk válaszod. ^Zsani
-
Körzeti Televízió Esztergom az IPTV-n
question válaszolt Telekom szakértő Gyuszkooo bejegyzésére, itt: Csatornák
Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani -
Körzeti Televízió Esztergom az IPTV-n
question válaszolt Telekom szakértő Gyuszkooo bejegyzésére, itt: Csatornák
Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani My Document.pdf -
Gyuszkooo belépett a közösségbe
-
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
-
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
-
Albion Online - traceroute probléma (twelve99) az esti órákban
question válaszolt Telekom szakértő csodasinternet bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves csodasinternet! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a kövezetkő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log, MT ügyfél-azonosító, név és mobilszám! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani -
Kedves Mnj! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Előfordulhat, hogy egy rövid ideig tapasztalható probléma állt fent. Még mindig tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
-
Telekom TV Go webes applikáció bizonyos műsorokat felvételről sem játszik le
question válaszolt Telekom szakértő Isti77 bejegyzésére, itt: TV GO
Kedves István! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben az alábbi adatokat küldd el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani -
Kedves Sándor! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsani
-
Charlestegaf belépett a közösségbe
-
Szia, csak torrent esetében figyeltem meg. Magával a sávszélességgel látszólag nincs probléma. Bár speedtest-en kívül mással nem nagyon próbálkoztam még.
-
Ajax belépett a közösségbe
-
Vásároltam wifi ip kamerát,amivel sajnos a szerverre nem tudok csatlakozni idötullépés miatt.Másik szolgáltatónál rögtön csatlakozik,gond nélkül üzemel.A NAT ki van kapcsolva,a 2,4g és az 5g külön van.Mit tudok tenni.Mi lehet az oka ,hogy nem tudom használni a kamerát? Az ügyfélszolgálaton sem tudják az okát. Elöre is köszönöm a segitséget.
-
Lakner Zoltánné belépett a közösségbe
-
T. Cím! 2024. április 23-án történ az átállítás analógról digitálisra. Azóta sajnos "Rejtett szám" kijelzést ad minden hívó félnél. A hűségidő sincs beállítva és a szerelés is úgy tűnik, mintha meg sem történt volna. Az ügyintézők azt mondták, hogy az informatikai rendszerükben történt elakadás és addig, amíg azt, meg nem szüntetik, addig semmit nem kapok vissza, sem a híváskijelzést, sem a hűségidőt. Meddig kell erre várnom, mert nekem ez így problémát okoz, hiszen hiába keresnek, fogalmam sincs, hogy kit kellene visszahívnom. Ebből nekem csak károm van. Kérem sürgős intézkedésüket, mert ez így tarthatatlan és kénytelen leszek magasabb fórumhoz fordulni. Üdvözlettel: Lakner Zoltánné
-
Szia Légy szíves kicsit bővebben körülírni a hibát. Pl: milyen TV okosító, mi lenne a cél, stb? A tv okosító eszközök alapvetően nem internet megosztásra szolgálnak, hanem kiegészítik a TV-t olyan szolgáltatásokkal, amit alapvetően a TV nem tartalmaz
-
Szia Ez a jelenség csak torrentezés közben áll fenn vagy akkor is ha nem fut a kliens és "normál" igénybevételnek van kitéve az eszköz (pl böngészés)
-
warzone 3 - 10/8 körben folyamatos packet loss, magas ping
question válaszolt Telekom szakértő Kiss.Péter bejegyzésére, itt: Gaming
Kedves patrik.2199! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia