Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Kedves zoli62! Bízunk benne, hogy nem lesz ennyi időre szükség és hamarosan a TV szolgáltatást is mellé rendelheted! ^Attila
  3. Tegnap
  4. Ez elég szomorú, mert ez eltarthat akár hónapokig is. Addig se szolgáltatás nem tudok rendelni, se számlát fizetni.
  5. Egy egy szutyok szolgaltato, q *****fone-nal együtt... arra váltottam és ugyanaz van mint ezeknél... totál *****nak nézik az embert....
  6. Egy Mikrotik hAP ax3 van a HGW mögött, bekapcsolt PPPoE passthrough-val. Megpróbálok majd egy HGW reset után 0-ról újra beállítani mindent, hátha.
  7. Kedves Zoltán! Első lépésben javasoljuk, hogy töröld és telepítsd újra az Alkalmazást. Amennyiben ez nem segített, kérjük, hogy küldd el nekünk privát üzenetben a készülék típusát, operációs rendszert és verzióját, az alkalmazás verziószámát, és szükségünk van a telefonszámodra, MT-azonosítódra, vagy Telekom fiók azonosítódra amellyel belépsz az applikációba. Köszönjük! ^Szilvi
  8. Telekom szakértő

    Wifi ip kamera

    Kedves Ajax! A kapcsolat létrejön a HGW és kamera között? Az eszköz fel tud csatlakozni a wifire? ^Szilvi
  9. Utolsó hét
  10. uzman

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    A torrent sajnos kismilló ki/bejövő kapcsolatot használ és minden bizonnyal ezt már nem tudja lekövetni. Valószínűleg nem ilyen teljesítményre van tervezve az eszköz, én erre tudok gondolni.
  11. Gergő2

    Tv go hiba...

    Szia @Sunyix! Írj a supportnak pm-be, megadod az adataid, visszanézik, hogy valódi, gondolom valami cache -t törölnek, mert nagyon mást nem csinálnak, és minden működik újra. Appot nem írják átt, gondolom szabályok miatt. Ezért a sok sablon dolog sajnos Mivel nem olyan probléma, ami a rendszer (rom) működését befolyásolja, ezért azon az oldalon még ennyit se foglalkoznak vele. Keress rá, a google-be, megtalálható egyébként, de az is ideig - óráig működhet. szerk: @zengl istvan, sajnos a sok egt szabály + a google szigorításai teszik ezt velünk. A szögeletes biztonság érdekében mnden alternatív megoldást szépen blokkolnak. Írj, a supportnak, helyre teszik egy darabig jó fog majd megint lenni utána...
  12. Telekom szakértő

    Föld munkák

    Kedves Norbert! A kérdésed továbbítottuk illetékes kollégánknak. Mint megkapjuk válaszát, továbbítani fogjuk Neked. Ennek megtörténtéig a türelmed kérjük! Együttműködésed köszönjük. ^Zsani
  13. Telekom szakértő

    3 napos net nem jó

    Kedves Józsi! Kérjük, hogy pontosíts. A mobilkészüléken sincs internet szolgáltatás? Vagy csak megosztani nem tudod a mobilneted? Várjuk válaszod. ^Zsani
  14. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani
  15. Kedves Gyuszkooo! Az esztergomi helyi TV 2023. szeptember 1-jén került be kínálatunkba Gran TV néven (ÁSZF-be 2023. október 1-jén került be). A 317-es programhelyen lehet elérni (https://www.telekom.hu/static-la/sw/file/platform-fuggetlen-csatornasorrend.pdf). Bízunk benne, hogy válaszunkkal a segítségedre lehettünk. ^Zsani My Document.pdf
  16. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  17. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Körzeti Televízió Esztergom műsora miért nem szerepel az esztergomi IPTV kínálatban annak ellenére sem, hogy a legfrissebb és a korábbi ÁSZF-ek is tartalmazzák ezt, mint helyi csatornát? Szuper Családi HD IPTV M díjcsomagom van, ahol ez a csatorna néhány hónappal ezelőtt még minden készülékemen a csatorna lista részét képezte, majd egyik napról a másikra eltűnt. Cisco és Tatung IPTV boxaim vannak, amelyeket többször is újraindítottam már, de sajnos továbbra sem jelenik meg a kínálatban és a csatorna lista módosítása menün belül sem látható a listában. A digitális kábeltévére átváltva viszont látom a csatorna műsorát, tehát az továbbra is működik és sugároz a Telekom hálózatán, csak éppen az IPTV-n nincs már jelen. Üdv.: Gyula
  18. Kedves csodasinternet! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy a kövezetkő adatokat küldd el nekünk privát üzenetben, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log, MT ügyfél-azonosító, név és mobilszám! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zsani
  19. Telekom szakértő

    Nincs hálózati kapcsolat. E:102

    Kedves Mnj! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Előfordulhat, hogy egy rövid ideig tapasztalható probléma állt fent. Még mindig tapasztalod a hibát? Amennyiben igen, kérjük, hogy az alábbi adatokat küldd el nekünk privát üzenetben: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  20. Kedves István! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben az alábbi adatokat küldd el nekünk, hogy továbbítani tudjuk a problémát illetékes csoportunknak: § Telekom TVGO e-mail cím § MT ügyfél-azonosító/mobilszám § készülék operációs rendszer verziószám § készülék gyártója és típusa § Telekom TVGO alkalmazás verziószám § elérhetőségi mobilszám § internet elérés típusát Köszönjük! ^Zsani
  21. Telekom szakértő

    t-online

    Kedves Sándor! Köszönjük a visszajelzésed! ^Zsani
  22. Kedves Lakner Zoltánné! Sajnáljuk a kellemetlenséget! Kérjük, hogy privát üzenetben küldd el az érintett előfizetés azonosítóját, hogy utána tudjunk nézni a történteknek. Együttműködésed köszönjük! ^Zsani
  23. DroneZ

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia, csak torrent esetében figyeltem meg. Magával a sávszélességgel látszólag nincs probléma. Bár speedtest-en kívül mással nem nagyon próbálkoztam még.
  24. Ajax

    Wifi ip kamera

    Vásároltam wifi ip kamerát,amivel sajnos a szerverre nem tudok csatlakozni idötullépés miatt.Másik szolgáltatónál rögtön csatlakozik,gond nélkül üzemel.A NAT ki van kapcsolva,a 2,4g és az 5g külön van.Mit tudok tenni.Mi lehet az oka ,hogy nem tudom használni a kamerát? Az ügyfélszolgálaton sem tudják az okát. Elöre is köszönöm a segitséget.
  25. T. Cím! 2024. április 23-án történ az átállítás analógról digitálisra. Azóta sajnos "Rejtett szám" kijelzést ad minden hívó félnél. A hűségidő sincs beállítva és a szerelés is úgy tűnik, mintha meg sem történt volna. Az ügyintézők azt mondták, hogy az informatikai rendszerükben történt elakadás és addig, amíg azt, meg nem szüntetik, addig semmit nem kapok vissza, sem a híváskijelzést, sem a hűségidőt. Meddig kell erre várnom, mert nekem ez így problémát okoz, hiszen hiába keresnek, fogalmam sincs, hogy kit kellene visszahívnom. Ebből nekem csak károm van. Kérem sürgős intézkedésüket, mert ez így tarthatatlan és kénytelen leszek magasabb fórumhoz fordulni. Üdvözlettel: Lakner Zoltánné
  26. uzman

    Tv okosito párositás

    Szia Légy szíves kicsit bővebben körülírni a hibát. Pl: milyen TV okosító, mi lenne a cél, stb? A tv okosító eszközök alapvetően nem internet megosztásra szolgálnak, hanem kiegészítik a TV-t olyan szolgáltatásokkal, amit alapvetően a TV nem tartalmaz
  27. uzman

    Sagemcom f@st 5670 v2 - torrent hiba

    Szia Ez a jelenség csak torrentezés közben áll fenn vagy akkor is ha nem fut a kliens és "normál" igénybevételnek van kitéve az eszköz (pl böngészés)
  28. Kedves patrik.2199! Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés. Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...