Ugrás a tartalomhoz

Minden aktivitás

Ez a folyam magától frissül

  1. Today
  2. Amíg nem a BIX-hez routolják mint a többi normális szolgáltató, nem is fog rendeződni... 2 éve mindig előjön időközönként, január 30.-a óta pedig 0-24 free plannel... Tök jó, hogy VPN-re kell előfizetni emiatt...
  3. Hajnali fél 1 körül "megjavul" és normális pinget lehet mérni kb. reggelig, DE ez is vicc, hogy Frankfurtba megy ki. Szóval egy szó mint száz ideje lenne a BIX-hez routolni úgy ahogy a konkurencia pl.:Vityafone és a D|G|.
  4. Ehhez még a németek se kellenek... Spórolnátok egy rahedli nemzetközi sávszélességet, ha nem küldenétek ki a forgalmat... Drága a bix? Kifli, telex, chatgpt egyik szolgáltatónál 1 ms, itt meg 130 ms... Ezt a kamut, hogy rossz irányból jön az adat... Rossz irányba megy...
  5. Tegnap
  6. Sziasztok, valami nagy gebasz van a routeolással. A cloudfare mögötti oldalak tempója tűrhetetlenül lassú. Februárban volt már egy ilyen kör, akkor megoldódott. Nem értem miért megy külföldre a csomag. Amikor van magyar bix kapcsolata a Cloudfare-nek. Az átlagos ping 120-140 ms és 1 Mbit alatti a sebesség. pár példa: telex.hu, kifli.hu, chatgpt.com de érinti az Argo Tunnel-eket így képtelen vagyok normális tempóban elérni az otthoni rendszeremet. Tracing route to telex.hu [2606:4700:20::681a:355] over a maximum of 30 hops: 1 1 ms 1 ms 1 ms 20014C4E24D1<mask>.unconfigured.pool.telekom.hu [2001:4c4e:24d1:<mask>] 2 * * * Request timed out. 3 * * * Request timed out. 4 * * * Request timed out. 5 * 7 ms * 2003:0:f00::508 6 * * * Request timed out. 7 * 133 ms 124 ms cloudflare-ic-381042.ip.twelve99-cust.net [2001:2035:0:2c9::2] 8 144 ms 137 ms * 2400:cb00:725:3:: 9 126 ms 125 ms 121 ms 2606:4700:20::681a:355 Normálisan így kéne kinéznie: Tracing route to telex.hu [104.26.3.85] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.88.0.1 2 2 ms 2 ms 2 ms 193.224.3.9 3 2 ms 2 ms 2 ms 195.111.100.48 4 1 ms 1 ms 1 ms hungarnet-ias-geant-gw.bud.hu.geant.net [83.97.88.81] 5 1 ms 2 ms 2 ms cloudflare.bix.hu [193.188.137.27] 6 2 ms 1 ms 1 ms 104.26.3.85
  7. A vicc az egészben, hogy nettó 1-2 óra módosítani az ASPATH routingot a Dataplex felé de, ha esetleg kell IP Mérnök támogatás a telekomnak dobjatok egy üzit, összehozzuk a meetinget. (egyébként a VPN kerülőútnak megfelelő, de persze nem mindenki szívesen fizet a 20e ftos internet mellé, még havi 2000-3000 Ftot ki // mert ugye az inflációt lekövettük 29%-al, csak a minőséget nem sikerült)
  8. bozsokiandras

    Mobilnet Roaming

    Sajnos nekem is rossz az elmúlt hetekben és nagyon sok kollégámnak is. Ausztriában, és Németországban is gyenge (ottani Telekom hálózatra csatlakozva), Olaszországban egyenesen használhatatlan volt a héten. Most pl. Ausztriában google dns szervert pingelve 52% packet loss. Pár napja már beszéltem chaten az ügyfélszolgálattal, néhány óra múlva jött a válasz, hogy kivizsgálták és nincs semmi hiba náluk. Sajnos a 3 nagy szolgáltató közül az első helyről az utolsóra sikerült visszacsúszni a Telekomnak az elmúlt hetekben mobilnet szempontból.
  9. Tök jó lenne, ha nem történne ez évente 2x legalább, mert az utóbbi 3 évben folyamatosan ez van.
  10. Az sem lenne baj, hogy ha ezt az automata válasz üzenetet időnként aktualizálnátok. Kis googlizás után látszik, hogy évek óta ugyanezt kapják a felhasználók ha hasonló probléma van. Egy vicc. Ma este megint halott a cloudflare. Eszembe jut, hogy anno ugyanez ment a stackpath felé. Akkor is csak a telekommal volt a baj.
  11. Új vagyok ebben a közösségben. Hogyan tudom privátban válaszolni? Nem látom erre semmilyen menüpontot. Üdv. Władysław
  12. racsi

    port Forwarding

    Olyan gondom van hogy akár hogyan próbálom kinyitni a portot ami kell a call of duty mw3 mellé vagy akár ami a ps5 kell hogy ne legyen nat type 2 hanem open legyen nem megy UPnP is be van kapcsolva de próbáltam hogy kikapcsolom és manuálisan adom meg az értékeket akkor is zárva marad a port így viszont ugye sokszor lagg is társul mellé valaki tudna megoldást erre? Több port ellenőrző oldalt is nézem és mindig zárt marad.
  13. Kedves @Tamás012! Köszönjük a türelmedet! Megérkezett a válasz illetékes csoportunktól, amely szerint a TV szolgáltatás működését csak a Telekom által kihelyezett FGA típusú eszközhöz közvetlenül kötve tudjuk garantálni, illetve biztosítani. Így az IGMP képes készülékhez tartozó beállításokkal kapcsolatban - mivel nem garantált a működés és típusonként, akár szériánként is eltérhet ezeknek a beállítása - nem javasolt a használat. Amennyiben mégis igénybe szeretnéd venni ezzel a móddal a szolgáltatást, akkor kérjük, hogy a gyártónál érdeklődj a beállításokkal kapcsolatban! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  14. Telekom szakértő

    Mobilnet Roaming

    Kedves @Waldman Gergő! Köszönjük a visszajelzésedet! Kérjük, hogy ebben az esetben jelezd a problémát chates elérhetőségünkön - amit ide kattintva tudsz megtenni - kollégáinknak és a segítségedre lesznek! Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
  15. Kérdésem az lenne hogy nálunk mikor lesz internet szolgáltatás elérhető, mert egész faluban kész van elvileg a felszerelés Cím 2175, kálló
  16. Waldman Gergő

    Mobilnet Roaming

    Az újra indításon és a hálózat váltáson túl vagyok régen. A 4G és vagy 5G kapcsolat szakadozik. Évek óta ingázom és ez csak néhány hete van így. Nonszensz hogy egy ekkora szolgáltató mobil net szolgáltatása roamingban használhatatlan!
  17. Szia @Prism! Köszönjük az adatokat, melyet továbbítottunk illetékes csoportunknak! További ügyintézésig a türelmed kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  18. Szia @Abucewicz Wladyslaw! Köszönjük a megkeresésedet! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg MT azonosítódat és elérhetőségedet (név + mobiltelefonszám) és rögzítjük a bejelentésedet, ami alapján illetékes kollégáink kivizsgálják a problémát! Együttműködésedet köszönjük! Várjuk visszajelzésedet. ^Zoltán
  19. Szia @Tamás012! Köszönjük a megkeresésedet! A kérdésedet továbbítottuk illetékes kollégáinknak, válaszukig kis türelmedet kérjük! Megértésedet köszönjük! ^Zoltán
  20. Utolsó hét
  21. Elég vicci, valóban. Konkrétan csak 0:00 és 11:00-ig tudom hasznáni a discord-ot körübelül, aztán az is csoda ha az app betölt
  22. Sziasztok, Az elmúlt 1-2 hónapban számos problémát tapasztalok a Telekom szolgáltatásával kapcsolatban, különösen a Discord használata során. Hajnal 1 és reggel 5 óra között még stabil 20 ms körüli pingem van, de napközben ez 200 ms körülire nő, ami használhatatlanná teszi a szolgáltatást. Felvettem a kapcsolatot mind a Telekom ügyfélszolgálatával, mind a Discord és más külföldi szolgáltatások támogatásával. Egyértelművé vált, hogy a probléma a Telekom hálózatában van. A Discord weboldala gyakran 20 perc után sem tölt be, és a kliens alkalmazás is órákig tart, mire használhatóvá válik. Még ha be is tölt, a képek, videók és üzenetek sokszor nem jelennek meg. Több játékkal kapcsolatban is hasonló problémák merülnek fel. A pingem folyamatosan 120 ms körül mozog, és gyakoriak a ping kiugrások. A speedtest.net tesztjei során ugyan 18 ms körüli eredményeket kapok, de ez csak a legközelebbi szerverre vonatkozik, és nem tükrözi a valós helyzetet. Több barátom is hasonló problémákat tapasztal. A legtöbben Telekom előfizetők vagyunk, és mindannyian ugyanazokat a gondokat észleljük: magas ping és instabil kapcsolat. Nem értem, mi történik, de remélem, hogy a Telekom hamarosan megoldja ezeket a problémákat, mert jelenleg élvezhetetlen bármit is csinálni.
  23. Magyar szolgáltatók közül csak a telekomnál van ez a probléma, szóval lehet jobb is, hogy kicsillagozták, mert így igazából pontosabb, a csillag helyére bármelyik más jelenleg Magyarországon működő szolgáltatót beilleszthetsz (persze aki nem épít a telekomra)
  24. Sziasztok! Több fórumot, témát is olvastam de sajnos egyelőre egyik sem oldotta meg a problémám, ezért fordulnék hozzátok segítségért. Az internet szolgáltatás tökéletesen működik, korábban nem volt TV előfizetés, viszont most már van és még nem sikerült megfelelően beállítanom. A hálózatom az alábbiak szerint épül fel: Optikán érkezik be a szolgáltató (értelem szerűen Telekom) a saját FGA2233MAG eszközébe. Ez az eszköz PPPOE passthrough üzemmódban van (dhcp, wifi kikapcsolva). LAN1-es portján egy UDM-Pro controller (Network v8.1) van, ami PPPOE-n jelentkezik be a szolgáltató hálózatába. Az UDM-Pro mögött még van egy USW-Pro-24-poe switch is. Ennek a switchnek az egyik portjába van bedugva egy frissen telepített STB. A controlleren létrehoztam egy IPTV-nevű vlan-t, a switchen a megfelelő porthoz hozzárendeltem ezt a vlan-t. A globális beállításoknál endegélyezve van az IGMP Snooping az IPTV vlan-ra valamint az IGMP Proxy-nál is hozzá van adva az IPTV vlan a "Viewing Network"-höz. Valamint a Multicast DNS-nél is szerepel ez a vlan. Így ezzel a konfigurációval nincs jelenleg TV adás. Nagyon sok hozzászólást, javaslatot olvastam a témával kapcsolatban de régebbi firmware-re volt igaz, ahol még nem volt UI által támogatott az IGMP proxy. A kérdésem az lenne, hogy mi hiányzik a beállításaimból? Olvastam olyan javaslatot is, hogy még egy külön kábel kell az UDM és az FGA közé, ami kívül esik a pppoe-n VAGY külön az STB-t kellene az FGA-ba kötni - ezt a két verziót még nem próbáltam, ezt csak abban az esetben csinálnám, ha nincs más megoldás VLAN tagekről és különböző tűzfalszabályokról is olvastam viszont azt azért nem próbáltam mivel külföldi oldalakról származó infó így több mint valószínű hogy eltérnek a paraméterek. Válaszokat előre is köszönöm!
  25. az auto moderáció helyett a valós problémákkal is foglalkozhatnának
  26. ***** hálózatából gond nélkül megy. Én is jeleztem a problémát. Tényleg kritikán aluli egy ilyen szolgáltatótól mint a Telekom. Lassan 24 órája megy megint a szívás.
  1. További aktivitások betöltése
×
×
  • Új...