szelod9

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

szelod9 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ugyan én csak egy "mezei user" vagyok, de ne akarjuk már megetetni a népet ilyen dumával. Hogy lehet az, hogy a ***** hálózatán nincs probléma csak a Telekomos felhasználók szívnak ezzel? Ugyanazon a szerveren játszunk a Digis haverral, ő 25-35-ös pinggel, én pedig fix 140-150-nel. Ugyanarra a szerverre csatlakozva, ugyanabban az időpontban. Ezt azért érdekesnek találom. Erre mi a magyarázat?
  2. Ugyanez a probléma nálam is és több Telekomos ismerősömnél is. Kb 10 emberről van infóm saját magamon kívül. A hibát Rocket Leagueben tapasztaljuk. Játszhatatlan a játék, folyamatosan 150 körüli Ping. Néha normális 30 is összejön valahogy. Borzalmas! 1000/25 net nálam, Kaon CG3000-rel. Egy hulladék az egész szolgáltatás, szörnyű a minősége a routernek és a kapcsolatnak is. Folyamatos packet lossok, magas ping, szakadozó kapcsolat. Kritikán aluli a szolgáltatás minősége 2021-ben! A magyar játékos csoportban az összes Telekomos jelezte ezt a hibát, így nem egyedi esetről van szó. Nálunk az utóbbi másfél hónapban tűnt fel, egyre gyakrabban.
  3. sagemcom

    Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy amint az IPTV Set top boxot bekapcsolom elmegy az internet WI-FIn, kábelen használható tovább a net. A TV nem akadozik, az hivátlanul megy. Set Top Box kikapcsolás után a wifi is hibátlanul megy. Valaki találkozott már ilyennel? Újraindítás nem oldotta meg. 3686 V2 Alkalmazott szabvány EuroDOCSIS 3.0 Hardver verzió V2.0 Szoftver verzió MAGYAR_3.97.0 Model Name FAST3686
  4. sagemcom

    Sziasztok! Segítsetek, mert mindjárt kib...... az ablakon a dolgokat. Szóval a szituáció: A csatlakoztatott eszközöket rendszeresen ledobálja a router a WiFiről. Telefonon hitelesítési problémára hivatkozik. Az IPTV jól megy, a laptop néha droppol, a telefon használhatatlan. Laptophűtőn van a router, mert a tetőtérben van, de így is ledobál. Van valami tippetek?