abit🌻

Tag
  • Tartalmak

    388
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

abit🌻 a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    15
    15

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Szia @vishy92, Egyik magyar szolgáltatónál sincs OnePlus, szerintem a közeljövőben nem is nagyon várható. A OnePlus oldalán lehet vásárolni OP-t, link. (De nyilván itt fórumon, mint előfizetők nem tudunk semmit erről.)
  2. Szia @Emil, *104# kóddal próbáltad már bekapcsolni a roamingot?
  3. Helló @BVv&xgKL, Ha helyesen adtad meg az okmányodban szereplő adatokat és úgy sem megy a váltás, hívd fel az ügyfélszolgálatot a 1414-es számon és ott segítenek neked a váltásban. Még egy dolog, amit érdemes megnézni adatok megadásakor: születési helye [az okmányon található pontos, eltérés nélküli módon kell beírni: pl. BUDAPEST 09 (MAGYARORSZÁG) vagy külföldi születési hely esetén pl. ORADEA (NAGYVÁRAD, ROMÁNIA) ] de gondolom, ha az adategyeztetés sikerült, akkor a rendszerben lehet a gond.
  4. Nagyon szívesen! Remélem megoldódik a probléma.
  5. Másik böngészőben is megpróbáltad? Ha ezek után se megy, jelentsd be a hibát, 1414-es számon, vagy chaten.
  6. Próbáld meg más böngészővel is, töröld a cookie-kat.
  7. Szerintem azért is vezették ki a webtárhelyet, mert gondolom nem sokan használták, meg azt se tudták, hogy van ilyen. A konkurencia meg nem minden esetben jobb.
  8. Szia @allen, Ha mobilos/tabletes app, akkor elsőként próbáld meg újratelepíteni az appot, törölni a gyorsítótárat, és az alkalmazás adatait. Milyen készüléken próbálsz belépni?
  9. Milyen számhordozásra gondolsz? Számhordozásról akkor van szó, ha pl. Telekomtól hordozod egy másik szolgáltatóhoz a számod, vagy fordítva. Ha Domino-rol váltasz Havi díjasra, a telefonszámod természetesen megmarad.
  10. Szia @blaszlo, Tudtommal semmi akadálya, switchről is fog menni az IPTv, csak lehetőleg legyen IGMP képes az elosztó.
  11. VoWiFi ikont se mutatja felső sávban? Huawein úgy szokott lenni, főként D.gisnél. Samsungon is a Telekom HU helyett WiFi-t mutat, és a felső sávban egy kis wifis telefon ikont, de így kicsit konkrétabban jelzi.
  12. Ez leginkább az Apple-től függ, carrier update-tel kerül be. iOS 13 pletykák szerint támogatni fogja Magyarországon is.
  13. Szia @varga, Mindenképp keress fel egy szervizt, ahol megvizsgálják a telefont. Szervizkeresőt a linken kereshetsz.Papírokat, kiegészítőket érdemes magaddal vinni.
  14. Szia @marsall, Az online felületen nézd meg, mit mutat számláknál. Lehet, hogy előfizetéshez tartozó jelszót fog kérni, és biztonsági okokból nem megy. Ha továbbra se mutatja a számlákat, 1414-en vagy chaten jelezd a hibát.
  15. Szia @Gyula87, Nem értem miért mondták ezt, mikor semmi akadálya nincs a telefonálásnak ebben a csomagban sem (ennyi erővel Mobil s-el csak Telekomosokat lehet hívni 😂), csak nincs kedvezményes korlátlanság/percek a csomagban, hanem annyit fizetsz, amennyit telefonálsz. A percdíj és SMS 35 FT / perc v sms. Váltással kapcsolatban: ha átváltod az előfizetésed , futárszolgálat viszi neked az új SIM-et, amennyiben így kéred. A 1777-es számot kell hívni a még Domino-s kártyádról, és ott aktiváltatod a havi díjast. (1 perc) Onnantól a havi díjas, új SIM-et használhatod.