abit

Tag
  • Tartalmak

    449
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

abit a fórumon

  • Rang
    Megatudós
    17
    17

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    500+
    500+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    30+
    30+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    30+
    30+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Itt a kérdező - amire a szövegkohézióból tudtam asszociálni - arra gondolt, hogy miért nincs szinkronizálva a Telekom applikáció és a weboldal, azaz miért nem mutatja befizetetlennek a számlákat az online felületen, mikor ő kiegyenlítette már őket az appban. A fórum tudtommal azért fórum, mert részben általános kérdések feltevésére szolgál, amiben - mint fórumtagok és mint user - néha tudunk egymásnak segíteni. Ha pedig nem, kulturáltan javasoljuk neki az ügyfélszolgálatot, vagy megvárjuk, amíg más próbál segíteni.
  2. Üdv @HyperKockA, Valószínűleg van némi átfutás a két rendszer között. Ha az applikációban befizetted a számlákat, és sikeres volt a befizetés (kaptál visszaigazolást e-mailben), akkor nincs ok aggodalomra.
  3. Szia @Vandálium, Véleményem szerint a problémák leginkább user errorok, és nem a Telekom rontotta el. Néhány tipp: 1. Ne a kontaktok, megjegyzés között keresd a beállítást, hanem a tárcsázóban. Ott a jobb felső sarokban a 3 pöttyre koppintva találod majd a beállításokat, onnantól az általad is leírt pontokat kell követni. A csatolt képen mutatja, az egyéb beállításoknál a legelső opció lesz. 2. Az teljesen lényegtelen, hogy a mobilod ismeretlennek jelzi a telefonszámokat, nem befolyásol semmiben sem. Ha a kontaktok közé felveszed a számod saját profilba, mutatni fogja. 3. Mit értesz azalatt, hogy minden kép fehér hátteret kapott és nem tudod elolvasni a fehér betűket? OneUI alatt a fehér háttérnél fekete szöveg van. Az éjjeli/éjszakai mód (night mode) névre hallgató funkcióval meg feketére lehet varázsolni minden gyári appot, és problem solved. Beállítások - Kijelző menüpont alatt találod, vagy a control panelen. 4. Kapcsold ki az új app hozzáadását a home screenre. Tartsd hosszan az ujjad a kezdőlapon - Kezdőlap beállításai (4. opció) - Alkalmazások hozzáadása a kezdőképernyőre (7. opció) (Az opciók elnevezései eltérhetnek a készülékeden, az én készülékem angol nyelvű, próbáltam lefordítani a funkciók neveit lehetőleg pontosra.)
  4. Dual Standby üzemmód érvényes az újabb Samsung mobiloknál, azaz mindkettő SIM kártya aktív készenlétben van, és mindkettőről fogadhatsz hívásokat. Viszont, mikor az egyik kártya használatban van, pl telefonálsz róla, akkor a másik nem lesz használható, azaz ha hívnak a másik telefonszámodon, foglaltnak fog jelezni. Plusz info: Az értesítési sávon egy kis tool segítségével lehet váltogatni a kártyák között, itt beállíthatod, melyiket preferálja hívás(indításhoz)hoz, üzenetekhez (sms), és mobilnethez.
  5. Szia @tuli, Ha üzletben vásároltad, 3 napon belül visszaviheted, ha online rendelted, 14 napon belül lehet visszaküldeni.
  6. Sagemcom F@st 5655 lenne az érintett eszköz? A kérdésre térve, a WLAN sebességet nem lehet külön állítani, ezt több tényező is befolyásolja. • Nem mindegy, milyen netcsomagod van, optikán többféle csomag is van, a sebesség ennek függvényében is változik. • Nem mindegy, hogy 2,4 GHz-es vagy 5 GHz-es a hálózat, és az eszközök tudják-e kezelni vagy sem. • Ezenfelül a többi berendezés is befolyásolhatja a Wi-Fi teljesítményét, pl. mikrohullámú sütő. • Vagy az sem jó 2,4 GHz-en, ha túl sok más készülék van a környezetben, és terhelt a csatorna, olyankor érdemes egy kevésbé használtat választani. A csatornákat WiFi Analyzer appal tudod megnézni. Azt, hogy melyik csatornát használja a router (itt ONT), a beállításokban lehet változtatni.
  7. Valószínűleg bug lehet, vagy rosszabb esetben valaki feltörte a fiókod. Érdemes még azt is megnézni, hogy nem lett-e beállítva minden levél olvasottnak jelölése. Valamint, nézd meg a Citromail Súgót, hátha találsz valami segítő választ, itt írni is tudsz nekik. [link]
  8. Itt már volt róla szó: link teherwagont még annyiban egészíteném ki, hogy tudtommal telefonos ügyfélszolgálaton is le lehet kérdezni, aminek viszont 500 ft a díja, a webes verzió sokkal gyorsabb és ingyenes, érdemesebb azt választani.
  9. Szia @Erika1995, Gondolom a PUK kódot szeretnéd kérdezni. A weboldalon bejelentkezés után válaszd ki az előfizetésedet, a további adatok opció alatt találod majd a PUK1 és PUK2 kódokat.
  10. Szerintem a rendszer miatt van ez, az Android Oneban kevesebb az ilyen jellegű kicsi, de hasznos funkció. A blokkoló funkciók között nézd meg, hogy van-e ilyen funkció. Ha nagyon elengedhetetlen, még megpróbálkozhatsz hívásblokkoló alkalmazásokkal is, Playben van jópár.
  11. Milyen készülékről milyenre? Lehet, hogy a szoftverek között van ez a különbség, vagy kivették a rendszerből.
  12. Szia @Franciska, Ez szerintem mobil- és szoftverfüggő is. Milyen rendszert vagy rendszerverziót használtál régebben és milyet most?
  13. Köszi az információt, nem próbálkozom vele feleslegesen. Szerintem később fogják csak bevezetni a Dominosoknak is a VoWiFit, ahogyan a VoLTE-t is...
  14. Három féle opció van: - Hűségidő nélkül: nincs hűségidő, bármikor felmondhatod a szolgáltatásaid kötbér fizetése nélkül, viszont így nincs havidíj kedvezmény, sem készülékkedvezmény. - 1 év: 3 hónapig olcsóbb a havidíj, de nem igazán ad semmi pluszt ezen kivül. - 2 év: vásárolhatsz készüléket, teljes áron vagy kamatmentes részletre 22 hónapig, kedvezményesen. Készülék lehet mobiltelefon, TV, laptop, tablet, etc. Nem mindig éri meg újabb és újabb hűségidőt hosszabbítani, ha nem használnád ki ezeket a kedvezményeket, vagy kacsintgatsz a többi szolgáltató palettái felé. Mivel a jogszabály szerint a szolgáltatód nem kötelezhet arra, hogy hosszabbíts, és nem változtathatja meg a szerződésben foglalt havi dijat, ezért egyáltalán nem kötelező hosszabbítani, ha nem éri meg az újabb konstrukció, vagy csak szimplán nem akarsz elköteleződni. Amit nektek ajánlottak, szerintem az az egy éves hűségidő lehet, ami igazából csak akkor éri meg, ha nem tervezel váltani szolgáltatót, olcsóbb a csomag, mint eddig és jelentősen kedvezőbb a havi díj a megadott (ez esetben 3 hónap) időszakban. 2000 ft kedvezmény erre a három hónapra érvényes, utána marad a teljes összeg.
  15. Domino-n már működik, vagy még mindig nem lehet bekapcsoltatni? Jól jönne, ha az is VoWiFi-n menne a rossz lefedettség miatt.