Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

szaboadam

Tag
  • Tartalmak

    296
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

szaboadam eredményei

  1. szaboadam

    TV Go

    Nagyon örülök, hogy tudtam segíteni. Sajnos azt nem tudom, hogy meddig tart ez az állapot, de érdemes figyelni az oldalt, amit linkeltem, mert ha változás lesz a dologban, akkor onnan ki fog derülni.
  2. szaboadam

    TV Go

    Üdv! Emiatt nem megy az összerendelés / regisztráció: További részleteket itt találhatsz, méghozzá az oldal alján! Itt részletesen leírják milyen csomagok közül (és milyen havidíjért) választhatsz! Változások a TV GO kezelésében 2024.03.15. után A Telekom TV GO ügyféloldali kezelésében az alábbi műveletek nem lesznek elérhetőek: Regisztráció Csomagmódosítás Szolgáltatás lemondás. Ezeket átmenetileg üzleteinkben vagy Call Centeren keresztül lehet elintézni. Ez idő alatt a lejátszás változatlanul működik.
  3. szaboadam

    Tv adás

    Üdv! Ha Smartbox-od van (Android-os box) és akadozik a TV adás, érdemes kipróbálni az alábbi videóban ismertetetteket, hátha segít: Illetve érdemes megpróbálkozni a Smartbox újraindításával is, ehhez hosszan megnyomva a Smartbox távirányítóján a bekapcsoló gombot, a megjelenő menüből válaszd az "Újraindítás" lehetőséget, majd várd meg amíg újra felépül a rendszer. Elképzelhető, hogy ezen módszerek valamelyikével sikerül orvosolnod a problémát. Ha mégsem, akkor ahogy @Telekom szakértő is említette marad a hibabejelentés.
  4. szaboadam

    Gyenge jel

    Üdv! Ha nem jelentettél be előzetesen hibát - amelynél azt állapítják meg, hogy helyszíni kivonulás szükséges [és ezesetben előtte telefonon időpontot egyeztetnek veled] akkor "csak úgy" nem jönnek ki a szerelők egy címre. Ha olyan jellegű hálózati problémáról lenne szó, amelynél be kell jutni az előfizető lakásába, arról minden esetben előre tájékoztatnak, hivatalos csatornákon keresztül.
  5. Hi! Yes, you can communicate with the forum administrators. Just click on the following link: https://kozosseg.telekom.hu/contact/
  6. Glad to read it worked out just fine!
  7. Hi! As far as I know it is not possible to completely omit the Home Box (in your case the Technicolor FGA2233) given by Telekom. It would be also good to know whether you also have any TV packages provided by Telekom. However, if you want to use your own device, you can add it to your current setup. In order to do this you need to enable the PPPoE passthrough mode in the Technicolor Home Box. Open up a web browser [e.g. Edge, Chrome, Firefox etc.] and type into the addrss bar: 192.168.1.1 , then press Enter. A Sign In page will appear. Your username is: admin by default. Your passowrd can be found on a sticker which is likely on the buttom of the device. Look for the phrase: "Access Key". What is written after that that is your password. The Username is there too (as I've mentioned most likely it is "admin"). After signing in, look for PPPoE passthrough option, and turn it on. WIFI should be turned off on Technicolor. [And this is where it would be good to know whether you also have any TV subscription plans by Telekom or not. The Telekom Smartbox requires a router with IGMP support. [If your FRITZ!Box 5590 does not support this, then the Smartbox can only be connected to Technicolor.] In your Technisat device you should find the necessarry credentials. Write these down! That way later you can easily change the settings back if something does not work as it should! In the forum many suggests that you should erase these credentials from Technicolor, and then save the modifications. Then enter the PPPoE data into your Fritz!Box 5590, and save them. And it is possible that you have to switch off and then back on the PPPoE mode, because for the first try it seems that is not always successful. How to connect the devices: Persumably your Technicolor device currently connects to a PC (laptop, desktop) through one of its LAN ports (e.g. LAN1). To add your device to the setup you need to connect your own device with Technicolor. To do this plug one end of the LAN cable into your FRITZ!Box 5590 WAN port (1 X 2.5 Gigabit) and the other end should go into the Technicolor's LAN1 port. Now you should be able to use your own device. As for 1414: do not worry about they saying things in Hungarian! Wait, and when the operator answers, start the conversation in English! I also suggest to try and use chat function on the website if you need any help. As far as I know Vanda does not speak English, but when it offers the first possibility to write your prompt, you should write something like: "szerződés" [contract]. In this topic it cannot help so it directs you to a live assistant, with whom you can discuss your problem in English. I hope I could help. Best wishes, Adam
  8. szaboadam

    M3.hu

    Üdv! Nagyon köszönöm, hogy megnézted, sajnos nekem SDMC típusú Smartbox van, arra nem elérhető jelenleg. De közben kiderült, hogy úgy néz ki a dolog csak átmeneti és rövid időn belül ezen a boxon is újra elérhető lesz majd.
  9. szaboadam

    M3.hu

    Köszönöm a választ!
  10. szaboadam

    M3.hu

    Sziasztok! Érdeklődnék próbálkozott-e valaki sikerrel az M3.hu (a korábbi M3 [archív] csatorna) alkalmazásának SmartBox-ra telepítésével? Az alkalmazás használati feltételei között pusztán legalább Android 5.0 operációs rendszer, és egy nem root-olt eszköz megléte van felsorolva. Ennek ellenére az alkalmazás nem látható a SmartBox-ról a Play Store-ban, illetve mobilról leellenőrizve inkompatibilitást ír, amit nem igazán értek, mert ezeknek a feltételeknek megfelel a box.
  11. Üdv! Az alábbi linket ajánlom figyelmedbe a probléma megoldásához.
  12. szaboadam

    vad***** Vanda

    Üdv! Például úgy kerülheted ki Vandát a chat-en, hogy olyan témában kéred a segítségét, amelyben nem tud segíteni. Én pl. hibabejelentésnél jártam így. De aztán rájöttem, hogy ha végig csinálom a kérdéseire a válaszadást, az utolsó lépése legtöbbször az, hogy újraindítja az eszközöket. Ezután újra chat felületre kattintva "emlékszik", hogy ebben az ügyben már segített, és a jelek szerint nem tudta megoldani, így rögtön tovább lép arra, hogy "Ebben az ügyben egy kollégám tud segíteni, máris kapcsolom..." és akkor élő emberhez irányít aki már valóban tud neked segíteni, mert részletesen leírhatod neki a gondodat, és nem robotválaszokat kapsz majd. A másik megoldás, hogy ezen az űrlapon írsz, így teljesen kiiktatod Vandát a folyamatból.
  13. szaboadam

    Set-top-box hiba

    Üdv! Jelentsd be a hibát a 1414-en, vagy online a chat felületen. Kivizsgálják, és amennyiben a box hibásodott meg, ingyenesen kicserélik.
  14. szaboadam

    Címlista frissítése

    Üdv! Ha még nem próbáltad ezen az űrlapon érdemes jelezned a problémát, így a területileg illetékes mérnökséghez továbbíthatják a kérdést. A 1414-en is tehetsz bejelentést. Remélhetőleg a posztodat a fórumot rendszeresen követő @Telekom szakértő is olvassa majd, és ő biztosan tud segíteni abban, hogy mielőbb rendeződjön ez a gond.
  15. szaboadam

    How to answer kozosseg.telekom.hu ??

    However if you would like to answer to a question then simply select the topic and after that scroll down to the buttom of the page, and using the white box beside your avatar you can start typing your answer. When your comment is ready you can send it with this button:
×
×
  • Új...