uzman

SUPERUSER
  • Tartalmak

    811
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

1 Követő

uzman a fórumon

  • Rang
    Mindenttudós
    43
    43

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    150+
    150+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    50+
    50+

    TV Guru

    Otthon vagyok a televízió témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Internet guru

    Otthon vagyok az internet témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    50+
    50+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    Tanácsadó

    Visszajelzéssel, tanáccsal, ötlettel segítem a Telekom fórum és/ vagy a Telekom működését

    Superuser

    Superuser vagyok

  • Születésnap August 24

Profil megtekintések

3787 profilmegtekintés
  1. 5670

    A PPPoE passthrough-ot kell engedélyezni és a saját eszközödön beállítani a csatlakozást. Az IPTV menni fog, ehhez nem kell semmilyen változtatás, a box maradjon a HGW-be csatalkoztatva.
  2. 5670

    Online port checker-rel ellenőrizted, hogy nyitottak-e a felsorolt portok? A felhasználónév, jelszó, psk adatokat is ellenőrizd, olyankor szokott ilyen hiba jönni. (egyébként miért nem a mikrotik-et használod routerként?)
  3. Üdv, A következő adategyeztetés határideje a Telekom fiókban ellenőrizhető.
  4. Szia A 40ms ping a speedtest szerver és a te számítógéped között lett mérve. Ha ettől többet tapasztalsz a játékban, érdemes lenne megkeresni a játék üzemeltetőjét, mivel valószínűleg telített az internet kapcsolatuk vagy leterhelt a szerverük.
  5. Üdv! A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon van lehetőség a jelszó megváltoztatására.
  6. Üdv, A 1414-es ügyfélszolgálati számon van lehetőség az e-mail fiókok kezelésére.
  7. Szia Javaslom ellenőrizd első körben a port nyitott állapotát. Pl az https://portchecker.co/ oldalon.
  8. Természetesen lehet. Access point-nak hívják helyesen, amire gondolsz
  9. A készülék főmenüjében, ahol látszódnak a különböző telepített programok. Ilyenek lehetnek, mint pl, ESET, McAfee, Avast, Avira, Knox, Bitdefender, stb
  10. Üdv! Olyan is előfordulat, hogy a telefon szoftverfrissítése vagy a spotify jelenlegi verziója okozza ezt. Tudom bosszantó és kellemetlen, de érdemes volna megvárni a kövekező frissítéseket (nekem a levelezővel volt hasonló problémám, nem küldött értesítést új e-mail-ről, de a legutolsó szoftverfrissítés után újra működik). Esetleg még azt volna érdemes megnézni, hogy nincs-e telepítve valami vírusvédelmi vagy biztonsági esetleg vállalati felügyeleti szoftver. Ezekben is elő szokott fordulni ilyen értesítés szűrő funkció.
  11. Olyan wifi adapter, ami képes kommunikálni az 5GHz-es frekvenciatartományban. n-es vagy ac-s wifi köznapi nyelven
  12. Szia Szerintem ilyen választ (igen/nem) nem fognak adni. Igen-t azért nem, mert lehet olyan eset, hogy rajtuk kívül álló ok miatt nem tudják felvenni a kínálatba, de nem-et se fog senki mondani, mert kitudja mi történik holnap vagy egy hét múlva (volt már ilyen eset, hogy a semmiből felbukkant egy új csatorna ).
  13. Próbáld meg kábeles kapcsolattal, lehet, hogy a tv nem tudja megfelelő minőségben venni a wifi jelet.
  14. Ha jól emlékszem ha nem tud segíteni a Vanda, akkor átkapcsol "élő" ügyintézőhöz vagy lehet kérni visszahívást.
  15. Szia Valóban nem egyszerű ha a kábelt közterületen a földben szeretnéd elvinni az oszloptól. Én azt gondolom, hogy sokkal gyorsabb és egyszerűbb megoldás volna a telekhatáron állítani egy árbócot (pl kerítéshez). Ide léges megoldással el tud jönni az optika és innen a kiépített védőcsőben tovább tud menni az általad elképzelt helyre a kábel.