Én is megosztanék néhány tapasztalatot az új boxot illetően.
Egy hete van nálam 2 db készülék és eddig katasztrófa.
Csatornasorrend állítás ugye nincs,
Dolby 5.1 hangot nem adja le a TV-nek,
időnként a csatornák hangja berecseg, ill. ki kihagy 1-2 másodpercre a házimozi rendszeren,
a hang keményen csúszik a közmédia csatornáin,
nem lehet kedvenc csatornákra szűkíteni a csatornaváltást,
az EPG komplett *****ságokat ír több csatornán is napok óta (pl HBO 2),
a Love Nature 4K időnként zöldes digitális zajt produkál a képernyő alján,
a menü és EPG durván laggol,
pont azokról a csatornákról nem tudok felvételt rögzíteni, ami miatt kértem volna a felvétel funkciót (pl. HBO-k)
tegnap tv nézés közben megállt az adás, fekete képernyő, majd a box kiírta nincs csatlakoztatva az ethernet. Persze, hogy csatlakoztatva volt és a LED szerint adatforgalom is zajlott rajta. Újraindítás nem segített, áramtalanítani kellett, csak akkor tért magához
1 alkalommal bekapcsoláskor több, mint 5 percig csak forgott a karika a Telekom TV-s felirat alatt és 3x kellet újraindítani, amíg hajlandó volt elindulni rajta az adás
időnként random módon kidob a Telekomos fiókomból a box.
Ez a szolgáltatás erősen béta állapotban van. Ami nem is lenne nagy gond, ha felhívnák rá az előfizetők figyelmét és nem kérnének el teljes árat a szolgáltatásért. Remélhetőleg gőzerővel zajlanak a fejlesztések.