FredT

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

FredT a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag

Profil megtekintések

131 profilmegtekintés
  1. Szia! Lépj be az android tv beállításaiba, keresd meg az alkalmazások közt a telekom tv-t és töröld az alkalmazás gyorsítótárát, utána válaszd ki a kényszerített leállítást, majd indítsd újra a boxot. Elvileg meg kell adnod újra a bejelentkezési adataidat és utána működni fog. Én ezzel a módszerrel leheltem bele többször is életet hasonló szituban (pár kisebb agyvérzés után, persze.)
  2. Köszönöm a tippet! Lefelé váltásra hűség miatt nincs lehetőségem, de felvettem a kapcsolatot a szakértő kollégával. Remélem sikerrel járok.
  3. Ha ez igaz, akkor csak engem szívat a szolgáltató? Amikor kiépült az optika a településünkön az ő javaslatukra átkötöttek VDSL-ről GPON-ra 2000/1000 csomaggal. Erre én kaptam egy 5655-öst, míg valamennyi ismerősöm az új 5670-est. Ahogy elindult az Android TV, a 4k csatornák miatt előfizettem rá, így valamennyi szolgáltatásra új szerződést kötöttek újraindult hűséggel és ekkor sem cseréltek ONT-ot. Ha ez még nem lenne elég, hibás bekötés miatt a netem is elszállt kb. 1 hónapja 1 teljes napig, szerelő is volt kint. Majd 1 óra vizsgálódás után elhárította a problémát, persze ONT akkor sem lett cserélve. Ez azért kellemetlen részemre, mert most újítok be egy teljesen új PC-s konfigurációt, amiben már 10 Gigabites ethernet port is lesz és végre ki tudnám használni maradéktalanul az előfizetésemet (ha már havi 80e Ft-ot otthagyok a szolgáltatónál a készülékrészletekkel együtt), de az istenért nem akarnak adni egy 5670-et. Hogy lehetne hozzájutni egyhez?
  4. Nálam napok óta ez van. Hol az egyik, hol a másik box produkálja. Telekomnak bejelentettem, szerintük minden rendben van.
  5. Nálam 2 napja kijött egy olyan hiba, hogy ha az HBO3 HD-ra kapcsolok 2-3 másodperc után megdermed a kép és lefagy a csatorna. Az a furcsa, hogy csak ennél az egy csatornánál.. Arra rájöttem, ha PAUSE-olom az adást és visszaléptetem 7 másodperccel akkor elindul a csatorna, de az élő adás nem működik. Már minden létező eszközt újraindítottam a hálózati elosztóval együtt és semmi változás. Bejelentettem hibára és ahogy elnézem fogalmuk sincs mi lehet. Szerelőt akarnának kiküldeni. De minek? Kicsit vicces az egész...
  6. Azzal kezdeni kellene valamit, hogy ne kelljen minden egyes csatornán a feliratozással vacakolni. Ha pl. bekapcsolom az HBO 2-n a kiegészítő feliratot, majd átviszem az HBO-ra, angol feliratot tol a képembe. Ha azt kikapcsolom, kikapcsolja a kiegészítő feliratokat is a másik csatornán. Ez a régi boxon ügyesen meg volt oldva. Nem lehetne itt is valami hasonlót kitalálni, mert agybajt kapok tőle. Másik dolog. Újabban észrevettem, ha huzamosabb ideig nézem a Love Nature 4K-t a csatorna kvázi összeomlik, kifagy a box és újraindul. Remélem nem a hardware kevés hozzá.
  7. Én is megosztanék néhány tapasztalatot az új boxot illetően. Egy hete van nálam 2 db készülék és eddig katasztrófa. Csatornasorrend állítás ugye nincs, Dolby 5.1 hangot nem adja le a TV-nek, időnként a csatornák hangja berecseg, ill. ki kihagy 1-2 másodpercre a házimozi rendszeren, a hang keményen csúszik a közmédia csatornáin, nem lehet kedvenc csatornákra szűkíteni a csatornaváltást, az EPG komplett *****ságokat ír több csatornán is napok óta (pl HBO 2), a Love Nature 4K időnként zöldes digitális zajt produkál a képernyő alján, a menü és EPG durván laggol, pont azokról a csatornákról nem tudok felvételt rögzíteni, ami miatt kértem volna a felvétel funkciót (pl. HBO-k) tegnap tv nézés közben megállt az adás, fekete képernyő, majd a box kiírta nincs csatlakoztatva az ethernet. Persze, hogy csatlakoztatva volt és a LED szerint adatforgalom is zajlott rajta. Újraindítás nem segített, áramtalanítani kellett, csak akkor tért magához 1 alkalommal bekapcsoláskor több, mint 5 percig csak forgott a karika a Telekom TV-s felirat alatt és 3x kellet újraindítani, amíg hajlandó volt elindulni rajta az adás időnként random módon kidob a Telekomos fiókomból a box. Ez a szolgáltatás erősen béta állapotban van. Ami nem is lenne nagy gond, ha felhívnák rá az előfizetők figyelmét és nem kérnének el teljes árat a szolgáltatásért. Remélhetőleg gőzerővel zajlanak a fejlesztések.